برای حفاظت شدید لوازم جانبی موبایل و خراش، BodyGuardz Pure بهترین حفاظت برای آیفون 6s شما را ارائه می دهد. این صفحه نمایش محافظ صفحه نمایش آیفون 6S با کیفیت بالا به عنوان صفحه نمایش دوم برای گوشی شما عمل می کند که واقعا به نظر می رسد و مانند شیشه ی براق که مورد لمس قرار گرفته است احساس می کند لوازم جانبی موبایل. ساخته شده برای کسانی که ترجیح می دهند کابل اورجینال ایفون به مقابله با مقاومت خشن و حباب محافظ صفحه نمایش پلاستیکی. ScreenGuardz Pure نه تنها از خراش محافظت می کند، بلکه همچنین تاثیر را برای محافظت از صفحه نمایش شما از شکستن یا خراب شدن جذب می کند. ScreenGuardz Pure نیز به عنوان محافظ صفحه نمایش آیفون 6S ضد تابش خیره کننده موجود است. لوازم جانبی موبایل

محافظت از آی فون 6 خود را با BodyGuardz

آی فون جدید 6S جهان را با طوفان با فروش رکورد و طراحی بیرونی که همانند قابلیت های آن جذاب بود، به بازار عرضه کرد.
صفحه نمایش بزرگتر، کابل اورجینال ایفون گرافیک بهبود یافته و مشخصات نازک همچنین با یک برچسب قیمت بالاتر که موجب تعمیر گوشی آسیب دیده بیشتر از همیشه می شود. به طور سنتی، حفاظت بهتر برای گوشی های هوشمند شما به معنی رسیدگی به موارد بزرگ و محافظ صفحه نمایش پلاستیکی خسته کننده است. اما BodyGuardz تغییر کرده است. کابل اورجینال ایفون با محافظ صفحه نمایش آیفون 6s ما، شما می توانید تمام محافظت که بدون فله می خواهید دریافت کنید. لذت بردن از طراحی براق و صاف از گوشی جدید خود را بدون نیاز به نگرانی در مورد خش، دندان، ترک، و خرابکاری.

حفاظت صفحه نمایش آیفون 6S برای هر شیوه زندگی

در BodyGuardz، ما یک سطح مختلف محافظت از صفحه نمایششارژر موبایل آیفون 6S را برای هر سبک زندگی ارائه می دهیم.
این که آیا گوشی شما به سختی استفاده می شود و یا تقریبا با هر روز از بین می رود، ما یک راه حل داریم که تلفن شما را برای زندگی حفظ می کند.

لوازم جانبی موبایل

شارژر موبایل

شارژر موبایل

باطری گوشی

کابل اورجینال ایفون

لوازم اورجینال جانبی