مستند داستان خدا با مورگان فریمن

خدا چه کسی است؟ ما از کجا آمده ایم؟ چرا شرارت اتفاق می افتد؟ آیا معجزات واقعی هستند؟ زمانی که بمیریم چه اتفاقی می افتد؟ این سوالات می تواند گیج کننده، وحشتناک و حتی الهام بخش باشد.

به همین دلیل سازندگان اجرایی مورگان فریمن و لوری مک کری در این سفر جهانی - برای کشف فرهنگ ها و ادیان مختلف، در تلاش نهایی برای کشف معنای زندگی، سوال از خدا و همه چیز در میان است. آنها افتخار می کنند که این داستان را در یک سری از شش قسمت برای National Geographic به ارمغان بیاورد و یافته های خود را در مورد اینکه ایمان زندگی ما را شکل داده و بر تکامل جامعه ما تأثیر گذاشته است، به اشتراک بگذارید.

دین در طول دوره تمدن تغییر کرده است، تقسیم آن تا آنجا که المستند داستان خدا با مورگان فریمن هام بخش است. اما حتی در چشمانداز جغرافیایی فعلی ما، تجارب خود را در نزدیک به 20 شهرستانها در هفت مختلف کشور-ریختن به نور درخشان در تشابهات قابل توجه و بی تردید در میان ادیان مختلف، حتی کسانی که در طول تاریخ در تقابل بوده است و یا به نظر می رسد در تضاد کامل به ایستادگی یکی دیگر. مورگان فریمن تقریبا 100،000 مایل برای ردیابی منشاء ادیان بزرگ جهان سفر کرد. او سایت های مقدس معبد مایا در گواتمالا، قسمت های بنارس در هند، شهر واتیکان در رم، اهرام مستند داستان خدا با مورگان فریمن مصر، و بیشتر. او با راهبان و مونسینورها، امامان و خرگوش، دانشمندان و محققان مصاحبه کرد. نتیجه یک نظرسنجی از موضوعاتی است که این ادیان به اشتراک می گذارند. همه آنها از سوالات مشابه یکسان سوال می کنند، اما می توانند به سؤالاتی که به روش های مختلف جواب می دهند پاسخ دهند.
طرح درس

آموزش در مورد ادیان جهان باعث می شود برخی معلمان ناراحت کننده است، اما آن یک عنصر مهم از کلاس های مطالعات اجتماعی مانند تاریخ جهان، تاریخ جهان تعیین سطح پیشرفته و تعیین سطح پیشرفته جغرافیای انسانی است. علاوه بر این، بخش مهمی از آموزش هر شهروند است. به عنوان شورای ملی مستند داستان خدا با مورگان فریمن مطالعات اجتماعی (NCSS) در یک مقاله موضعی گفت:

"
مدارس دولتی می توانند و باید بیشتر تلاش کنند تا به طور جدی در دنیایی که مذهب - به عنوان بهتر و بدتر - نقش جدی در شکل دادن به رویدادها در خانه و خارج از کشور داشته باشد، بیشتر انجام شود."

آیین هندو، بودا، یهودیت، مسیحیت و اسلام: این راهنمای برنامه درسی است برای استفاده در کلاس های درس ثانویه برای کمک به دانشجویان بیشتر در مورد تاریخ و اعتقاد سیستم از پنج مذهب زندگی عمده بیننده مواجه در سری درک آماده شده است. هر درس بیش از چندین روز گسترش می یابد و اطلاعاتی در موردمستند داستان خدا با مورگان فریمن تاریخ دین، باورهای اصلی آن، بنیانگذار آن، اگر قابل شناسایی باشد و بیشتر، شامل می شود. هر درس به صورت آزاد است و می تواند در برنامه های درسی شما جای گیرد. هرکدام از کلیپ ها از قسمت های سری The Story of God با مورگان فریمن برای نشان دادن نکات مهم استفاده می کنند. هر کدام از دستورالعمل های فوق در بالا مطابقت دارد و هر کدام با استانداردهای Common Core هم تراز شده اند

 

 

 

"داستان خدا با مورگان فریمن" یک عنوان بسیار خوب، بازاریابی برای مجموعه ای است که می توان آن را "معرفی به دین" یا "اعتقاد" نامیده اند (همانطور که در زمانی که خود مالک به تازگی تحت پوشش منطقه مشابه)، و یا کمستند داستان خدا با مورگان فریمن متر به طور مشهور، "مورگان فریمن سفر جهانی به سوال های بزرگ در کانال ملی کانال جغرافیایی است." Earnest اما بعید است که بسیاری از قلب و ذهن را تغییر دهید، پروژه به ندرت فاکتور مشهور خود را به شیر شش قسمت از اسرار بزرگ است.
"
فراتر از مرگ چیست؟ چگونه می توانم هر یک از ما را بدانیم؟ »فریمن در سامستند داستان خدا با مورگان فریمن عات اولیه باز می کند، که با مفاهیم مربوط به آنچه پس از مرگ ما اتفاق می افتد، می پرسد. او می پرسد: «من می خواهم بدانم چطور پس از مرگ اولین بار به دین تبدیل شد، و به دنبال آن مصر به مصر می رود تا با متخصصان مذهبی صحبت کند.
و به همین ترتیب می رود فصل های بعدی زیر عنوان "پایان روز"، "ایجاد"، "کیست که خدا"، "بد" و "معجزات" است. در طول ساعت ها پیش نمایشمستند داستان خدا با مورگان فریمن ، بازیگر ذهن و باز بودن ذهن آگاهانه را نشان می دهد، انجام بیش از صدور صدای او (و این واقعیت که او در "بروس توانا" بازی کرد) به تمرین می انجامد، زیرا او از 20 شهر در هفت کشور بازدید می کند.
با این حال، ماهیت داود "داستان خدا"، همانند "اعتقاد"، تولید و تحریف شده توسط اپرا وینفری، در اصل، باعث می شود که سفر فریمن به نفس کشیدن و یا دست کم، نه به ویژه روشنگرانه باشد. بله، ما یک گرسنگی برای معنویت و پاسخ هایی که فراتر از درک علم است، به اشتراک می گذاریم، اما واقعیتی که یک شخص مشهور به اشتراک می گذارد این سؤال ها ومستند داستان خدا با مورگان فریمن اقعا نمی تواند توپ را پیش ببرد، به غیر از اینکه به ما یادآوری کند که تجربیات مختلفی از ایمان وجود دارد - از جمله، باید اشاره کرد، عدم وجود آن.
نقد تلویزیون: "اعتقاد" اپرا وینفری
به این ترتیب، این کمتر از یک سری رویداد است، همانطور که در آن تبلیغ شده است، نسبت به یک سری غیر رویدادی، یکی دیگر از تلاشهای مستند داستان خدا با مورگان فریمن خوب برای نشان دادن آنچه مردم در مقایسه با تفاوت های فرهنگی خود به اشتراک می گذارند و طراحی شده برای پخش در سراسر جهان.
با این حال در حالی که این نظریه به اندازه کافی شایسته است، همچنین در مورد کانالی مانند NatGeo (که در حال حاضر محکم تر تحت نظارت فاکس قرار دارد) نیز کمی از بدبینی یا حداقل عملگرایی وجود دارد؛ هر دو دین را می گیرند و به قدرت ستاره ای تکیه می کنند تا ناپاک های بزرگ که شاگردان و کشیشان را برای هزاره ها پریشان کرده اند. از این منظر، "مستند داستان خدا با مورگان فریمن "، به رک و پوست کنده، بیشتر از آنچه که از قدرت بالاتر برخوردار است، به کسب و کار زمینی مرتبط است.