سریال مزرعه قلب ها

خوب، آب و هوای حیرت انگیز کالگری همچنان ادامه دارد، چرا که ما در این دوشنبه گذشته فیلمبرداری قسمتهای 311 و 312 را آغاز کردیم.

در روزهای گرم تابستان، درجه حرارت به دیروز 31 درجه سانتیگراد رسید و در سال 1884، در سال 1884، پیش از آنکه گرم ترین سال گذشته در تاریخ 16 سپتامبر بود، پاک شد.

خبر خوب این است که ما در سریال مزرعه قلب ها خارج از منزل فیلمبرداری کردیم، در کنار بانکهای رودخانه گوسفند زیبا. شان جانستون (جک)، گراهام وردل (Ty)، کریس پاتر (تیم) و گابریل هوگان (پیتر، یا PW) و خدمه همه زمان فیلمبرداری سه روزه از صحنه های هیجان انگیز درام و عمل در بیابان را داشتند.

خبر بد این بود که آمبر مارشال (امی) و میشل مورگان (لو)، که هر دو عاشق فیلمبرداری در بیابان بودند، روز گذشته در تورنتو در برنامه ارائه سقوط CBC شرکت کردند.

اما پس از آن دوباره، این واقعا خبر خوب است .  سریال مزرعه قلب ها.. زیرا دلیل آن در تورنتو بود که با رسانه ها صحبت کرد و یکشنبه 4 اکتبر، قسمت 301، "معجزه" را به نمایش گذاشت. از امروز است که فقط 17 روز دور است!

در ضمن، اگر مجلات هیجان انگیز رسانه های مخلوط را در  سریال مزرعه قلب ها مشاهده نکنید، مطمئن شوید که آنها را چک کنید. در حال حاضر دو مسئله وجود دارد و مدت کوتاهی پیش نمایش هیجان انگیز فصل 3 پیش می آید. از صفحه خانگی  سریال مزرعه قلب ها ، روی برگه Exclusiveives واقع در سمت راست «Home» در نوار منو کلیک کنید، سپس روی «Digital Zines» کلیک کنید و سپس مجلات اینترنتی خود را انتخاب کنید. شما اطلاعات زیادی در مورد  سریال مزرعه قلب ها پیدا خواهید کرد که قبلا هرگز نمی دانستید. همچنین - در وب سایت  سریال مزرعه قلب ها برای چیز بسیار هیجان انگیز تماشا کنید - یک رقابت داستانی  سریال مزرعه قلب ها Fan!

این ما را به پخش تکراری این یکشنبه از قسمت 218 می رساند - فصل 2 فینال - "گام به گام". نوشته شده توسط هدر Conkie و به کارگردانی Don McBrearty، فصل به پایان می رسد راه بسیاری از شما امیدوار بود، با Ty و آمی آمدن با احساسات خود را برای یکدیگر است. همانطور که میلوory به طور خلاصه می گوید، "در نهایت!"

مطمئن شوید که دوباره آن را تماشا کنید و لطفا توجه داشته باشید - هرچند در روزهای بعد در CBC پخش تکراری انجام نخواهید یافت ... من همیشه چیزی را برای پنج شنبه (حداقل) برای شما خواندن پست می کنم.