سریال آکواریوس

"سریال آکواریوس" در NBC پس از دو فصل لغو شده است، Variety تایید کرده است.

نمایشنامه چارلز مانسون که توسط جان مکنامارا ساخته شده و با دیوید دوووونی بازی کرد، پیشاپیش مه 28، 2015 شد. این سریال مستقیما به مجموعه منتقل شد و پس از پخش نخستین سریال، فصل اول 13 قسمت کامل در وب سایت سریال آکواریوس و برنامه های موبایل برای چهار هفته. فصل دوم در 16 ژوئن 2016 به نمایش گذاشته شد.

منابع گفتند که چند تن از بازیگران چند ماه پیش از قرارداد خود آزاد شدند.

این مجموعه در لس آنجلس در سال 1967 تنظیم شده است. سریال آکواریوسبازیگر کارگردان Sam Hodiak بازی کرد که به بررسی ناپدید شدن یک دختر نوجوان (Emma Domont) بود و تنها به این نتیجه رسید که او با خانواده منسون بود.

Gethin Anthony
نسخه منحصر به فرد منسون را بازی کرد. بقیه اصلی بازیگران شامل گری دیمون، کلر هولت، امبری چیلرز، مادیسن بیتی، کامرون دین، مایکل مکمنس، بریان اف. اوبرن و شاهزاده کلی بود.

این نمایش در جریان فصل دوم خود هنگامی که خواهر شارون تیت، ناراضی از نحوه قتل برادر و خواهرش، خواستار تحریم شد، با برخی اختلاف نظر مواجه شد.

منتقد Brian Lowry در بررسی خود برای "سریال آکواریوس" نوشت: "در حال ساخت تمام قسمت های آنلاین به صورت آنلاین بعد از نخست وزیر، این یک آزمایش جالبی است، به طرز عجیب و غریبی، و یا غرق شدن غیرمنتظره یک پروژه که چشم انداز آنها مسلما نامطمئن است."
آمریکا در دهه 1960 سرزمینی است برای تحقیر و تحول.

در سراسر کشور، تظاهرات ها، خشونت آمیز و صلح آمیز، باعث تکان خوردن مؤسسات شد، ترورها به وقایع بسیار شایع تبدیل شد و هر روز یک تریلر جدید را به این سریال آکواریوس دردناک که کشور از آن عبور می کرد، صحبت کرد: انقلاب. هیچ شهر این درد بیشتر از لس آنجلس نبود.

کارگردان پلیس لس آنجلس Sam Hodiak (David Duchovny، "Californication"، "X-Files") در خلال جنگ جهانی دوم در کشور تئاتر اقیانوس آرام خدمت کرد و در اواخر دهه 60 از شهرش محافظت می کند. هنگامی که یک شعله قدیمی به او می گوید که دخترش، اما کارن (اما دومونت، "رستگاری"، "Bunheads")، گم شده است، او به اقدام می رود. جستجوی او باعث می شود او پیدا کند که زندگی را با گروهی از هیپی ها به رهبری یک شخص کثیف، سریال آکواریوس خشونتبار به نام چارلز منسون (Gethin Anthony، "Game of Thrones") زندگی می کند. همانطور که او عمیق تر بیدار می شود و تلاش می کند تا او را بیرون بکشد، جهان بینی کت و شلوار Hodiak با همان ماندرا صلح و دوستی که موسسات چالش برانگیز در سراسر آمریکا است مورد حمله قرار می گیرد.

سریال آکواریوسکمک از معاون مخفی مخفی بریان شاف (گرید دیمون، "خون واقعی"، "چراغ شب جمعه"). یکی از جانبازان ویتنام، شاف در جنگ بسیار متفاوتی از Hodiak دیده است. اگرچه شافع تازه کار است، او چیزهایی را برای آموزش Hodiak - مانند حقوق جدید میراندا - که نشان از یک سبک در حال ظهور پلیس است که به چشم پوشی از قدرت چشم پوشی نیست.

همانطور که Hodiak و Shafe بیشتر با منسون ملاقات می کنند، و در حالی که کشور به عمق دگرگونی هایش افزوده می شود، Hodiak جهان شروع به ناپدید شدن در مقابل چشم خود می کند. این منشور تغییرناپذیری را برای تحقق فلسفهای متزلزل خود بر جهان میسنجد. با این حال، هنگامی که درها از صنعت سریال آکواریوس برای او بسته شده است، منسون راه دیگری برای پخش پیام آخرالزمانی خود دارد، که با یکی از بدترین تلفات در تاریخ آمریکا - قتل تیت-لابیانکا روبرو خواهد شد.

دو مرد در سریال آکواریوس یک دوره تصادف قرار دارند که در نهایت منجر به پایان وحشتناک و خونین دوران هیپی می شود و آمریکا را تکان می دهد و بار دیگر تغییر می کند.

زنگ با موسیقی بی نظیر از دوران، "آبشار" یک کار سریال آکواریوس کننده ای از داستان های تاریخی با شخصیت های نجیب است که اعمال آنها در زمان تحول ملی روشن کردن چگونه ما تبدیل شده است که ما امروز.

نویسنده جان مک نامارا ("تامبو"، "سحر و جادو") به عنوان تهیه کننده اجرایی با مارتین آدلستین ("فرار زندان")، بکی کلمنتس ("مرد ماندگار")، دیوید دوووونی و ملاانی گرین خدمت می کند. "آکواریوس" تولید یک استودیوی فردا است.

 

وام

بازیگران
دیوید دوووونی، خاکستری سریال آکواریوس، جین آنتونی، اما دومونت، کلر هولت، امبری چیلرز، سریال آکواریوسکلی، مادیسن بیتی، کامرون دین استوارت با مایکل مک مونوس و بران اف ایبراین

خالق / تهیه کننده اجرایی
جان مک نامارا

تهیه کننده اجرایی / ستاره
دیوید دوووونی

سازندگان اجرایی / نویسندگان
الکساندرا سریال آکواریوس، سارام ​​گمبل، رافائل یگلیسیاس

تهیه کننده / مدیر اجرایی
جوناس پت

سازندگان اجرایی
مارتی سریال آکواریوس ، بکی کلمنتز، ملانی گرین

تهیه کننده اجرایی
نان برنشتاین آزاد شد

تهیه کنندگان
تیموتی A. خوب، Desiree J. Cadena

همکاری سازندگان
دیوید رید، لوری لیزر

خلبان سریال آکواریوسشده توسط
جان مک نامارا

مدیر (خلبان)
جوناس پت

مدیر عکاسی
اتلی سلیای

ویراستاران
تیموتی A. سریال آکواریوس، جنیفر ون Goethem، غول فاکس

ریخته گری مدیران
لورا شیف، کری آدینو، کنگراد شای کلارک

طراح تولید
کارلوس باربوسا

سرپرست موسیقی
ان کلاین

آهنگساز موسیقی
W.G. Snuffy Walden

اختراع
لس آنجلس

سری تولید شده توسط
فردا استودیو