باطری گوشی حداکثر زمان مکالمه خود را افزایش دهید کابل اورجینال ایفون و اتصال خود را با باتری های تلفن همراه قابل اعتماد از Interstate Batteries افزایش دهید. انتخاب گسترده ای از باتری ها موجب آرامش خاطر شما در طول باطری گوشی روز می شود. نگاهی بیندازید و ببینید که چگونه میان ایالتی می تواند زندگی شما را کمی ساده تر کند.

این که آیا شما نیاز به یک باتری جایگزین برای تلفن همراه خود، شارژر ماشین یا شارژر سفر، باتری های بین ایالتی همه چیز شما نیاز دارید.
با یک موجودی بزرگ، خدمات عالی باطری گوشی و تضمین های بی نظیر و ضمانت نامه ها، باطری های بین ایالتی، یک فروشگاه واحد هستند. در اینجا برخی از آیتم های فروش بالا ما هستند:

باتری CEL1071 - این باتری جایگزین طولانی مدت دهها مدل مختلف گوشی های موتورولا را در خود جای داده است.
این دستگاه 3.6 ولت قدرت و 800 میلی آمپر ساعتی را برای نگه داشتن گوشی خود در هنگام حرکت فراهم می کند. هرگز نگران باتری باتری باتری CEL1071 با Interstate نباشید.

 

شارژر CEL0008 - این شارژر ماشین راه بسیار خوبی برای نگه داشتن  باطری گوشی گوشی خود از خانه است.
آیا شما آن را برای استفاده روزمره و یا برای موارد اضطراری نادر، باتری های داخلی CEL0008 شارژر شما را حفظ خواهد کرد. این سازگار با اکثر مدل های موتورولا و Nextel است.

 

باتری CEL1456 - این جایگزینی باتری باطری گوشی برای مدل های مختلف اپل، یک راه حل باتری با کیفیت لوازم اورجینال جانبی بالا برای آی فون اپل است.
آن دارای 3.7 ولت و 1400 میلی آمپر ساعتی است. اگر شما به دنبال یک جایگزین قابل اعتماد برای باتری گوشی اپل خود هستید، بررسی کنید که آیا این مورد برای گوشی شما مناسب است یا خیر.

در هر مرحله از راه با باتری های جایگزین Interstate برای تلفن های همراه متصل شوید.
تمام محصولات با تضمین رضایت بیننده باتری بین المللی عرضه می شوند.

 

لوازم جانبی موبایل

شارژر موبایل

لوزارم جانبی ایفون

باطری گوشی

کابل اورجینال ایفون

لوازم اورجینال جانبی