آکواریوم آندر واتر ورلد پاتایا

با بازدید از آکواریوم آندر واتر ولد تجربه ای خاص از دنیای زیر آب داشته باشید. این آکواریوم زیبا یکی از جاذبه ی گردشگری جدید پاتایا است که بسیار خاص و منحصر به فرد است و به نوعی میتوان گفت مدرنترین آکواریوم  اقیانوسی در قاره ی آسیا است.

آکواریوم آندر واتر ورلد پاتایا

آکواریوم آندر واتر ورلد پاتایا به فاصله ی صدها متر از سطح دریا واقع شده و به صورت تونل از داخل اقیانوس میگذرد. با وجود این آکواریوم میتوانند زندگی زیر آب و انواع موجودات دریایی را به وضوح ببینند که هر کسی را شگفت زده می کند. این آکواریوم در جنوبی ترین قسمت شهر پاتایا ساخته شده که با ورود به آن  افراد عادی هم میتوانند از انچه زیر آب ها روی میدهد  مطلع شوند چرا که قبل از ساخته شدن این آکواریوم تنها غواص ها میتوانستند در این عمق شنا کنند و از زیبایی های اعماق دریا لذت ببرند.

 

آکواریوم آندر واتر ورلد پاتایا

در نزدیکی آکواریوم آندر واتر ورلد پاتایا میتوان بیش از 200 نوع جاندار آبزی را دید و ماهی هایی را که برای رسیدن به این منطقه راه بسیار طولانی را پیمودند. در این آکواریوم سه نوع اره ماهی وجود دارد که از یک نژاد خاص میباشند  که در حال انقراض هستند. بهترین بخش این آکواریوم مشاهده ی آبزیانی همچون لاک پشت ها ،ستاره های دریایی ،اسب دریایی ، اره ماهی ها و صدها مورد دیگر میباشد که شما میتوانید در فاصله ی بسیار نزدیک از دیدن این موجودات لذت ببرید همچنین این آکواریوم به سه بخش مرجان های دریایی، کوسه ها و موجودات ناشناس از عمق دریا تقسیم شده است.