توضیح مختصر: مجله ای برای معرفی تورهای گردشگری

۲۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

مستند داستان خدا با مورگان فریمن

مستند داستان خدا با مورگان فریمن

مستند داستان خدا با مورگان فریمن یک سری ویدئویی سهبعدی است که توسط فیلم های خطرناک تهیه شده است که توسط پروفسور لرد وینستون، پزشک ساخته شده اند. این اولین بار در 4، 11 و 18 دسامبر 2005 در BBC One پخش شد. در ماه مه و ژوئن 2006 توسط شرکت Broadcasting Canada پخش شد و در آوریل 2007 توسط شرکت پخش استرالیا پخش شد.
سری داستان خداوند به ریشه های دین می پردازد. این مستند داستان خدا با مورگان فریمن بر سه مذاهب ابراهیمی تمرکز دارد و در عصر علمی، باور به خدا را مورد بحث قرار می دهد. این سری شامل تعدادی مصاحبه با دانشمندان از جمله دین همر، ریچارد داوکینز و اعضای برنامه CERN بود.
در طول این مستند، وینستون، کون هام، معروف آفرینش را ملاقات می کند و از موزه ایجاد می کند، جایی که وی ادعا می کند "حقایق علمی به نفع اطمینان مذهبی نادیده گرفته می شود". وی نظر خود را مطرح می کند که علم و دین نقش مهمی در توسعه انسانی دارند، اما قطعیت مطلق در هر دو، می تواند به مشکلات جدی منجر شود. مستند داستان خدا با مورگان فریمن
وینستون همچنین کتابی با عنوان The Story of God که در سال 2005 منتشر شد، نوشت. [1]
قسمت ها مستند داستان خدا با مورگان فریمن
    "
زندگی، جهان و همه چیز"
        
قسمت اول بر ریشه های اعتقادات تاریخ شناسی باستانی و ادیان شرقی هندو، بودیسم و ​​زرتشتیان تمرکز دارد.
    "
خدای تنها خدا"
        
قسمت دوم تمرکز بر سه مذهب تکاملی ابراهیمی: یهودیت، مسیحیت و اسلام است.
    "
خدا از شکاف"
        
قسمت مستند داستان خدا با مورگان فریمن ، این است که چگونه ایده خدا توسط ایده های مدرن، به ویژه نظریه های علمی و اکتشافات، به چالش کشیده شده است.
داستان خدا، تفکر حماسی مورگان فریمن و بازتاب صمیمانه در مورد خدا است. هر قسمت بر یک سوال بزرگ در مورد الهی تمرکز می کند: از رمز و راز خلقت، قدرت واقعی معجزه ها، مستند داستان خدا با مورگان فریمن وعده رستاخیز. این رمز و رازهای بی انتها و جهانی همه را از هر ایمان بر می دارد. مورگان خود را به تجربیات و آیین های مذهبی در سراسر جهان، از دیوار وحشی اورشلیم به درخت Bodhi در هند و به megachurches مدرن در ایالات متحده غوطه ور می کند.
او در آزمایشگاه های علمی یک موضوع آزمایشی برای بررسی اینکه چگونه مرزهای علوم اعصاب و کیهان شناسی در حوزه سنتی مذهب تقسیم می شوند، تبدیل می شود. و او با باستان شناسان سفر خواهد کرد تا ادیاهای طولانی از اجداد ما، مانند خرابه های 10،000 ساله در Gobekli Tepe در ترکیه را مستند داستان خدا با مورگان فریمن کشف کنند.
رابطه انسان با خدا مهمترین مساله در تاریخ بشریت است. این سفر جاه طلبی در طول سنین و در سراسر جهان به دنبال درک اینکه چگونه ایمان زندگی ما را شکل داده است، مهم نیست که مذهب یا باور ما چیست.

مستند داستان خدا با مورگان فریمن

سریال کانال ملی جغرافیایی مستند داستان خدا با مورگان فریمن خدا با مورگان فریمن پرسش هایی را مطرح می کند که هر جامعه ای بر روی زمین از خود خواسته است که: «خداوند چه کسی است؟ ما از کجا آمده ایم؟ چرا شرارت اتفاق می افتد؟ زمانی که بمیریم چه اتفاقی می افتد؟ در حالی که مذهب اغلب به عنوان نیروی تقسیم دیده می شود، مجموعه ای از شباهت های قابل توجه در میان ادیان مختلف، حتی آنهایی که به نظر می رسد در مقابل عینی هستند، را روشن می کند. در حال حاضر، National Geographic این فصل سریال مستند داستان خدا با مورگان فریمن نامزدهای امی را برای فصل دوم به ارمغان می آورد. تمام قسمت های جدید بینندگان را در سفر به سراسر جهان در جستجوی پاسخ به برخی از سوالات بزرگ زندگی را از طریق لنزهای ادیان بزرگ، علم، انسان شناسی، و باستان شناسی جهان را.

منابع آموزشی در این صفحه سریال The Story of God را تکمیل می کند. منابع آموزشی را بررسی کنید و دانش آموزان را به دقت بیشتر در مورد دین در سرتاسر جهان، هر دو در گذشته و به عنوان امروز وجود دارد. مستند داستان خدا با مورگان فریمن

۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن ایران زاده

سریال مزرعه قلب ها


 

خب، بازیگران و خدمه از سه هفته گذشته آب و هوای تابستان عجیب و غریب جان سالم به در برده اند و امروز آنها فیلمبرداری صحنه های  سریال مزرعه قلب ها آخر را برای قسمت های 307 و 308 به پایان رسانده اند. و این متوقف نمی شود! برای ادامه بیشتر کلیک کنید

فردا فیلمبرداری برای قسمت های 309 و 310 شروع می شود - دو قسمت یک ساعته که قرار است پخش را به مکان هایی تبدیل کنند که قبلا هرگز شلیک نکرده اند و بار دیگر حیواناتی را که ما برای اولین بار در
 سریال مزرعه قلب ها استفاده می کنیم قرار می دهیم. متاسفم - این همه چیزی است که من می توانم در آن لحظه نشان دهم.

اگر شما در حال پیگیری هستید، شمارش معکوس هفتگی ما به فصل چهارم فصل 4 فصل ما را به 52 روز کاهش می دهد.

این باعث می شود که ما این
 سریال مزرعه قلب ها کار را برای تکرار این هفته انجام دهیم - عملکرد تکرار قسمت 214، "آیا یا مرگ" - نوشته شده توسط مارک هوران و به کارگردانی TW Peacocke، این قسمت است که دو بچه سخت را در پرونده به  سریال مزرعه قلب ها به ارمغان می آورد، مجبور Ty را به مقابله با بخشی از گذشته او را ترجیح می دهید فراموش کنید. دو بچه، تارا و بدجور که توسط کریستین فریلی و جک نایت (تصویر بالا) بازی کرده اند، برخی لحظات اضطراب را به مزرعه اضافه می کنند و تارا مطمئنا باعث می شود مدی ورقه ی جالبی را برای مدلی به ارمغان بیاورد.

خوب حالا هیجان انگیز می شود، چون ما یک ماه قبل از فصل 3
Premiere of  سریال مزرعه قلب ها می مانیم! بله، فقط 31 روز تا قسمت 301 - "معجزه" - هوا.

در عین حال در کالگری در اطراف مجموعه و در دفتر تولید بسیار آرام است، زیرا بازیگران و خدمه از یک هفته لذت می برند اما روز سه شنبه هفته آینده دوباره فیلمبرداری صحنه های نهایی قسمت های 310 و 311 ادامه خواهد یافت.

و این یکشنبه در
 سریال مزرعه قلب ها ، در تکرار قسمت 216 - "روابط متصل است"، ما در مورد ارزش ها و دوستی های زیادی آموخته ایم، زمانی که آمی می یابد که اسارت معشوق اسپارتان به سرقت رفته است. او تصمیم گرفت که اسپارتان را به عقب برگرداند، او یک برنامه مخفی دارد، اما Ty نیز تصمیم می گیرد که درگیر شود و هر دو خودشان را در شرایط بسیار خطرناک و خطرناک قرار دهند. دوستی و  سریال مزرعه قلب ها ارزش ها نیز زمانی اتفاق می افتند که کالب باید نه تنها وضعیت خود را، بلکه اشلی نیز در نظر بگیرد. و چیزها واقعا جذاب هستند چون لو همچنان از خانواده اش هویت واقعی دوست پسر وی را دارد.

امیدوارم دوباره قسمت سوم سوم فصل دوم را تجربه کنید. و در اینجا برخی از اخبار -
CBC شروع به کار  سریال مزرعه قلب ها فصل 1، شروع با اولین قسمت در روز جمعه بعد از ظهر در ساعت 1:00 بعد از ظهر (1:30 بعد از ظهر در نیوفاندلند). اولین نمایش جمعه بعد از ظهر فردا، 4 سپتامبر است. این شانس شما برای لذت بردن از این همه دوباره!

۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن ایران زاده

سریال مزرعه قلب ها


 سریال مزرعه قلب ها

این هفته، آب و هوا تابستان بیشترین همکاری است! این یک چیز سریال مزرعه قلب ها خوب است، چرا که صحنه هایی که ما در حال تیراندازی می باشیم، بسیار سنگین و عاطفی به بازیگران است. آخرین چیزی که ما نیاز داریم این است که برنامه را تغییر دهیم یا فیلمبرداری ما را به دلیل شرایط نامناسب هوا به تاخیر اندازیم. هر چند برای ادامه کلیک کنید ...

آنچه که ما برای قسمتهای 307 و 308 دستگیر کرده ایم، چیزهای بسیار شگفت انگیزی است و ما می دانیم که شما آن را دوست دارید!

و ... برای کسانی از شما در حالت شمارش معکوس، با گذشت سریال مزرعه قلب ها قریب الوقوع ژوئیه ما در حال حاضر در مجموع 66 روز تا فصل 3 از پیش رو. در مجموعه، ما در حال گرفتن فقط به عنوان هیجان زده همانطور که شما هستند!

در ضمن، CBC هر فصل یکشنبه در ساعت 7:00 بعد از ظهر 7:00 بعد از ظهر به راه اندازی فصل 3 ما باز می گردد و این هفته قسمت ویژه ای از "اسب طلایی" است که توسط هدر کنکی تهیه شده و به کارگردانی دین بنت انجام شده است.

در آن لو، دستانش را پر می کند زمانی که مکنزی هاتون (Cara Pifko)، یکی از "دختران شرکت کننده" از قسمت 205، تصمیم می گیرد عروسی اش را در  سریال مزرعه قلب ها ، که با لیزا (جسیکا استین) سازگار باشد و اسب "لعنت" برای امی برای درمان. صاحبان چندگانه ادعا می کنند که اندلس زیبا به نام Diva Girl سبب بازگشت اسب به لیزا شده است. آیا دیو دختر تاثیری بر جشن های مکنزی دارد؟ و فقط صبر کنید تا آتش بازی هنگامی که لیزا مداخله به زندگی و زندگی شخصی لو - با نتایج فاجعه آمیز است.

ما امیدواریم که تماشا کنید و از آن لذت ببرید!
خوب، در  سریال مزرعه قلب ها اینجا ما کالگری در باران داریم، جایی که به نظر می رسد که تابستان است که به تعطیلات رفته است!
بعضی از صحنه های بی نظیر در فضای باز این هفته فیلم برداری شده است، اما به علت آب و هوای مرطوب، تولید مجبور به تغییر برنامه تیراندازی شده است. ما در طول بقیه این هفته فیلم برداری می کنیم و عکس هایی که در حال حاضر برای هفته آینده برنامه ریزی شده است. هر چند برای ادامه کلیک کنید ...

با توجه به داستان های ما، ما نمی توانیم خیلی دور را از آن خود کنیم زیرا ما نمی خواهیم چیزی سریال مزرعه قلب ها را خراب کنیم، اما برای پاسخ دادن به نظر Evelyn در آخرین پست وبلاگ - نگران نباشید، فصل سوم مسائل اسب را فراهم می کند!

همچنین از آخرین پست، به لطف TC برای اشاره به نامزدی DGC که  سریال مزرعه قلب ها دریافت برای قسمت 204 - "رقص در تاریکی". ما همه از کار ما توسط تیم ما افتخار می کنیم و خوشحالیم که کار سخت آنها را به رسمیت شناخته است.

اگر تماشای شمارش معکوس خود را به فصل اول سری 3 نگاه داشته باشید می دانید که قسمت های با نام تجاری تازه در کانادا تنها در 59 روز در کانادا پخش می شود. تیک ... تیک ... تیک ...

اما در عین حال، CBC قسمت های تکراری را از فصل 2 پخش می کند. این یکشنبه، در قسمت 213 - "تغییرات لرزه ای"، نوشته شده توسط سوزن نیلسن و به کارگردانی TW  سریال مزرعه قلب ها ، لو می رود سرانجام با نفت بزرگ نفت البرتا زمانی که سنجش لرزه خیز راه به  سریال مزرعه قلب ها. و اشلی یک مبارزه بزرگ دیگر با مادرش دارد و در نتیجه او تصمیم می گیرد که جایی که او باید زندگی کند.

ما امیدواریم دوباره از آن لذت ببرید و به ما اطلاع دهید که از قسمت های آن چه فکر می کنید!

 

۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن ایران زاده

سریال مزرعه قلب ها


 سریال مزرعه قلب ها

در این هفته بازیگران و خدمه با نابودی دائمی و ناگهانی آب و هوا که بر سریال مزرعه قلب ها روی مجموعه قرار گرفته اند، در حال نبرد است. برای دریافت بیشتر از طریق کلیک کنید

روزهای جولای معمول سریال مزرعه قلب ها آفتابی و گرم در کالگری تا به امروز توسط روزهای بارانی غول پیکر - در بعضی موارد موسوم به بارش باران مانند - جایگزین شده است که همه را مجبور به انجام تعدیل می کنند. اما امروز در شهر بسیار زرق و برق است و امیدوارم بقیه تابستان ... خوب ... تابستان است!

من دو مورد مهم برای گزارش را دارم.

1)
تعداد قابل توجهی از نظرات وجود دارد که در مورد آن می پرسیم که فصل 3 شروع به پخش در CBC خواهد کرد. خوب، تقویم های خود را دوباره و حلقه یکشنبه، 4 اکتبر. این است که زمانی که قسمت 301 - فصل برتر فصل 3، تحت عنوان "معجزه"، پخش خواهد شد.

2)
و صحبت از زمانی که  سریال مزرعه قلب ها پخش خواهد شد - اخبار عالی برای طرفداران در بریتانیا. پیشگام کانال سرگرمی بریتانیا E4 به تازگی به عنوان پخش کننده ای از  سریال مزرعه قلب ها در انگلیس اعلام شده است، جایی که قسمت ها در روزهای یکشنبه ها در ساعت 4 صبح پخش خواهد شد. همچنین، هر قسمت یک ساعته به مدت 30 روز پس از پخش در کانال 4 بر روی تقاضای عقب نشینی سرویس، 4 دقیقه در دسترس خواهد بود.

بازگشت دوباره به کانادا، این یکشنبه در ساعت 7 بعد از ظهر، CBC قسمت 210 را بازنویسی می کند، قسمت ای با عنوان "درست است". نوشته شده توسط هدر Conkie و کارگردانی دیوید Sutherland، قسمت را پیدا می کند آموزگار نه چندان علاقه مند آمی - خانم آدامز - آوردن اسب به نام جعبه به  سریال مزرعه قلب ها. از طریق رویدادهای در حال ظهور امی درس بسیار ارزشمندی درباره پدر و دختر می آموزد.

لذت بردن!
خوب، آب و هوا به طور چشمگیری بهبود یافته است و اکنون به نظر می رسد مانند تابستان در مجموعه. (Hooray!) دیروز، دمای هوا به 30.6 درجه سانتیگراد رسیده است که باعث می شود فیلم برداری بیشتر از هفته های گذشته رانندگی شود. هر چند برای ادامه کلیک کنید ...

و بر روی مجموعه ... امروز فیلمبرداری برای قسمتهای 307 و 308 آغاز می شود. اینها دو قسمت یک ساعته هستند که شخصیت بسیار جدیدی را برای  سریال مزرعه قلب ها معرفی می کنند ... نسبتا صحبت می کنند. (Hmmnn ... "نسبتا صحبت" - آیا وجود دارد هیچ نوع سرنخ وجود دارد؟ احتمالا نه.)

همچنین در مجموعه: یک مدیر جدید به تیم  سریال مزرعه قلب ها پیوست. گراند هاروی Calgarian این دو بخش را هدایت خواهد کرد و هرکس منتظر است تا با او کار کند. یکی از محصولاتی که او در این زمینه کار کرده بود، «زنجبیل بهم زدن برگشت: آغاز» بود که گرنت کارگردانی و تولید کرد. نقش کوتوله 2004 با کاترین ایزابلا ستاره دار شد و ناتانیل آرچند، که دامپزشک دامپزشکی هارتلند، اسکات کاردینال است، برجسته شد. توجه: این بدان معنا نیست که در آینده ای در  سریال مزرعه قلب ها وجود دارد.

و صحبت از خانم ایسابل،  سریال مزرعه قلب ها این صفحه نمایش را این روز یکشنبه در ساعت 7 بعد از ظهر باز می کند، همانطور که میندی فانشو در پخش تکراری قسمت 211، «Starstruck!» باز می گردد. این قسمت سرگرم کننده و خنده دار که توسط لیلا باسن و دیوید پرستون نوشته شده و توسط دین بنت نوشته شده است، نشان می دهد که چگونه هر کسی در  سریال مزرعه قلب ها هنگامی که یک ستاره هالیوودی به مزرعه می رسد، تحت تاثیر قرار می گیرد.

اگر شما آن را دیده اید، تنظیم کنید. و اگر شما آن را دیده اید، این قسمت سرگرم کننده ای است که مجددا تماشا کنید!

PS -
سه پاسخ سریع به سوالاتی که دریافت کرده ام:

1)
فصل 3 برای سال سوم، همان سال گذشته خواهد بود
2)
فیلمبرداری زمان زیادی را برای همگان به ارمغان می آورد و بنابراین هیچ بازیگری برای بازی بعدی برنامه ریزی نشده است.
3)
بله،  سریال مزرعه قلب ها در ایالات متحده این سقوط در دی وی دی در دسترس خواهد بود.

این همه برای هم اکنون است!

 

۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن ایران زاده

سریال مزرعه قلب ها


 سریال مزرعه قلب ها

پنجشنبه دیگر - ورود به وبلاگ دیگر! برای کسانی که نفس خود را نگه داشته اند، ما تا 24 اکتبر تا 4 اکتبر، زمانی که "معجزه" - نخستین نمایش فصل سوم  سریال مزرعه قلب ها - در 7:00 بعد از ظهر در CBC پخش می شود.

فکر نمی کنم شما تنها کسانی هستید که از این موضوع هیجان زده شده اند.
حتی هر کس در بازیگران و خدمه منتظر تماشای اولین از 18 قسمت جدید نمایش است!

برای پاسخ دادن به یک سوال از هفته گذشته، بله، همه بازیگران عمده بازگشت می کنند، از جمله کری جیمز به عنوان کالب و ناتانیل آرچند به عنوان اسکات.
و البته چند شگفتی وجود خواهد داشت: چند چهره جدید و چند نفر که من فکر می کنم شرط می بندم نمی توانم دوباره برگردم.  سریال مزرعه قلب ها - حالا چه کسی می تواند به آن اشاره کند؟

و کمی به روز رسانی برای دوستان اروپایی ما - در آلمان، جایی که فصول 1 و 2 در تلویزیون Pay TV پخش می شود، هر دو فصلی از ماه جولای سال آینده در VOX پخش می شوند. در بلژیک، Vitaya در حال برنامه ریزی برای شروع فصل 1 در ماه نوامبر است. و TV2 در دانمارک و YLE در فنلاند در ماه های آینده هارتلند را پخش خواهند کرد.

و البته، در اینجا در کانادا، CBC در 1:00 بعدازظهر بعد از ظهر فصل 1 را آغاز کرده است.
تقویم  سریال مزرعه قلب ها را در صفحه اصلی ما ببینید تا ببینید چه قسمت هایی پخش می شوند.

اما اجازه ندهید که ما خیلی دورتر از خودمان باشیم ... اول بروزرسانی بروزرسانی شده، از آنجایی که فردا آخرین روز فیلمبرداری برای قسمتهای 209 و 210 است: روز دوشنبه ما مدیر کارگردانی TW Peacocke، که در راه است دو قسمت جدید هیجان انگیز - 211 و 212 را شلیک کنید.

و یکی دیگر از مدیران فصل سوم ما، دون مکبرتی، مدیر بخش تکراری  سریال مزرعه قلب ها این هفته بود - "دایره کامل" که توسط پنی گوممنون نوشته شده بود.
در آن، امی به کوه ها می رود تا یک شفا دهنده نخستین ملل را به نام ویکتور واتایتیل ببیند و با درک جدیدی در مورد اسب ها، چرخش یک باشگاه گلف (!)، مادر و خود را برگرداند.

"دایره کامل" یکشنبه در سریال مزرعه قلب ها 7:00 بعد از ظهر، 7:30 بعد از ظهر در نیوفاندلند پخش می شود.
خوب، ما به آرامی راه خود را از طریق سر و صدا فصل 2، که به معنی است که فصل 4 اکتبر فصل هر هفته در حال نزدیک شدن است.
این کار 45 روز طول می کشد. ببخشید، همه!

در حال حاضر، چند پاسخ به نظرات شما در این هفته گذشته.
از طریق کلیک کنید!

1) Laura - در تنظیم آن طولانی و سخت 5 روز در هفته فیلمبرداری نمایش است، بنابراین ما  سریال مزرعه قلب ها واقعا نمی توانیم بازدیدکننده برای تنظیم.
هرچند چندین بازیگر حضور خواهند داشت، و زمانی که می دانم تاریخ های خاصی را می گذارم، همه را می توانم در این وبلاگ بگذارم.  سریال مزرعه قلب ها در واقع در کلگری، Millarville، و در رودخانه بالا و همچنین در محل در نقاط مختلف چشم انداز در آلبرتا فیلم، اما به منظور ما را به روز طولانی فیلمبرداری تکمیل شده است، متاسفانه، بسته بسته شده است.

2) Eloisa، TC و Twe - بله، نمایش فیلم در بیابان است و همچنین نزدیک به باغ وحش کالگری است، بنابراین انتخاب گسترده ای از حیوانات وجود دارد که می تواند معرفی شود. شما، مانند لاریسا و آلیشیا، باید از طریق "شکنجه" از دانستن تا زمانی که قسمت هوا پخش می شود رنج ببرید، اما ارزشش را دارد!

3) Ann - فصل 4 ؟؟؟ لطفا!
بیایید دست کم از طریق عکسبرداری فصل 3 ... 18 قسمت با نام تجاری جدید شروع شده در CBC در کمی کمتر از 2 ماه. بگذار همه با اولین ها لذت ببرند ...

4) Kayla - این آهنگ در پایان قسمت 214 "هزاران سانت" توسط هی Rosetta!
این، و همچنین بسیاری از دیگر آهنگ های بزرگ از نمایش را می توان با کلیک بر روی موسیقی در بالای این صفحه گوش دهید.

این یکشنبه گذشته ما گالری ما را شنیده بود، زمانی که ما بازیگران در انواع مختلف برای هر دو وب سایت  سریال مزرعه قلب ها ، این یکی و همچنین سریال مزرعه قلب ها عکس.
و در طول این هفته فیلمبرداری برای تمام عکس های داخلی برای قسمت های 309 و 310 پیچیده شده است. حالا بازیگران و خدمه چند روزی دور از کالگری در بیابان ناهموار هستند ...

بنابراین دوباره مجبور خواهید بود از فصل دوم بازخوانی کنید!
این یکشنبه در ساعت 7:00 بعد از ظهر CBC قصد دارد قسمت 215 - Dark Horse را که توسط Leila Basen و David Preston نوشته شده و توسط دین بنت تهیه شده است، نشان دهد. در آن، لو به طور تصادفی دوباره بین جک و تیم را از بین می برد، زمانی که تصمیم می گیرد پول خانم بل را با احیای نژاد اسب استقامتی هادسون دربی به دست آورد.

این یک قسمت سرگرم کننده است - از دست ندهید!

۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن ایران زاده

سریال مزرعه قلب ها


 سریال مزرعه قلب ها  

به وبلاگ  سریال مزرعه قلب ها  خوش آمدید. از هفته جاری، مصاحبه های ویدئویی با بازیگران و خدمه  سریال مزرعه قلب ها  ، آهنگ های جدید از قسمت اول امشب، داستان های خبری و شایعات در مورد نمایش، کتاب ها و بازیگران ارائه می شود. ما می خواهیم از تو بشنویم. نظر خود را برای ما ارسال کنید - افکار خود را در مورد قسمت اول، شخصیت مورد علاقه خود، سایت طرفداران مورد علاقه خود را مورد علاقه - هر آنچه که شما می خواهید.

Theme  سریال مزرعه قلب ها  Dreamer توسط خواننده Indie جین گرانت است.

    
Andrea Higgins، سرپرست موسیقی این نمایشگاه گفت: "این ارکسترال و عنصر مدرن است. من همچنان می گویم که او مانند Feist است. اما او کاملا دارای صدای اصلی خود است." "این نوع از من جذب می شود و این فقط زیبا است، اشعار برای نمایش کار می کنند. این نوع bittersweet است، و نشان می دهد که مانند این است که کوکی برش خوشحال نیست."
 
وب سایت جنی گرنت در ابتدا شروع به فعالیت می کند:  سریال مزرعه قلب ها  
    
26 سال پیش جن در خانه قهوه ای در PEI متولد شد.
چند سال بعد، او شروع به ساختن صدای خنده دار کرد و سرانجام با صدای بلند به نوشتن اولین آهنگ خود اشاره کرد. بسیاری از ترانه ها و یک EP بعد Jenn در حال کار بر روی اولین کامل خود است که او را برای ضبط با CBC دعوت شده است.
وب سایت او اینجا است
اوه، و بعد از همه، آهنگ اینجاست:
 
در اخبار:
گرگ وردل و جسیکا املی بازیگر سینمای ونکوور در داستان های بازیگران محلی  سریال مزرعه قلب ها  :

    
گراهام وردل ... تی Borden در سری مبتنی بر آلبرتا است که در اطراف زندگی در مزرعه  سریال مزرعه قلب ها  متمرکز است. Ty است  سریال مزرعه قلب ها  دست 17 ساله ثابت است که در آنجا مشغول به کار مشغول به کار است. گذشته و پنهانش برای اسبها، و همچنین توجه بسیاری از دختران محلی، به داستان تبدیل شده است. ارتباط دادن
در خورشید Edmonton مصاحبه ای با میشل مورگان (Lou) وجود دارد:
    
گاهی اوقات "درام خانوادگی" یک واژه کثیف در تلویزیون یا فیلم است، زیرا که آن را مترادف "خسته کننده" است. اما با توجه به مورگان، نه تنها  سریال مزرعه قلب ها  خسته کننده نیست، بلکه آن را نیز خالی از اغتشاش اغلب پر می کند. ارتباط دادن
شاون جانستون (جک) به مجله ادمونتون می گوید:
    
جانستون گفت: "مراکز شهری به طرزی مصمم هستند تا زندگی ما را به طور منظم و به پایان برساند و شمع را در هر دو طرف بسوزانیم." "( سریال مزرعه قلب ها  ) ممکن است فرصتی برای تماشاگران شهری برای نگاه کردن به سرعت کمی در زندگی داشته باشد، ببینید چگونه حساسیت های روستایی هنوز به سال 2007 بستگی دارد." ارتباط دادن
و ما یک فریاد کوچک برای وبلاگ در LaurenBrookeFans.com گذاشتیم، یک سایت فن برای نویسنده  سریال مزرعه قلب ها  .
CBC رادیو در لینک بزرگ وبلاگ
خوب، بررسی ها در آن هستند، و خوب هستند.
 سریال مزرعه قلب ها  در هفته گذشته به یک مخاطب مشتاق افتتاح شد و ما تا به حال تعداد زیادی از نظرات گفت که این نمایش عالی بود. خوشحالیم که شما آن را دوست دارید.
قسمت این هفته این ایده "شانس دوم" را مورد بررسی قرار داد. Ty گرفتن شانس دوم با جک، امی گرفتن فرصت دوم با پرستو و Lou گرفتن فرصت دوم در اثبات اینکه او قادر به اجرای مزرعه است.
ما همچنین Soraya را مشاهده کردیم، که از امی خواست تا نشان دادن پریدن را ... شما حدس زدید، شانس دوم.
بنابراین، با همه این صحبت ها در مورد فرصت های دوم، ما از این سوال می پرسیم: کدام شخصیت شما اعتقاد دارید که بیشترین شایستگی دوم را دارد و چرا؟ شما می توانید پاسخ خود را در بخش نظرات برای همه ارسال کنید.
هر کس به آهنگ جنی گرانت فکر می کرد؟ خیلی ممنون فقط نشان می دهد که نوازندگان کانادایی شگفت انگیز در همه جا هستند، منتظر شنیدن هستند، و این عالی است که  سریال مزرعه قلب ها  آن ها را به نمایش می گذارد.
ما قصد داریم در هفته های آتی بیشتر ارسال کنیم تا ارتباط برقرار شود.
در اواخر هفته جاری، با توجه به تقاضای محبوب مردم، ما برخی از فیلم هایی که در پشت صحنه گرفته شده اند ارسال می کنیم.
ما ساعت ها فیلم می گذاریم و می رویم تا بهترین چیزهای را برای پست کردن اینجا انتخاب کنیم. آیا هر کسی درخواستی دارد؟
در اینجا یک پیوند به مصاحبه هستیم. مامور مارشال (امی فلمینگ) با Jam! Showbiz: http://jam.canoe.ca/Television/ مطمئن باشید که بعدا در هفته برای بررسی فیلمهایی که در حال ارسال است، بررسی کنید.
شما هرگز نمی دانید که چه کسی قصد دارد تا بیدار شود!
به عنوان وعده داده شده در اینجا برخی از چیزهایی که شما سریال مزرعه قلب ها  نمی خواهید در نمایش نشان می دهد.
مصاحبه ای با شاون جانستون که جک را بازی می کند، صحبت می کند که در مورد نمایش و ماندارن مارشال صحبت می کند که نقش امی را بازی می کند. پس از آن، یک کلیپ خوب از امی و مالوری فیلم برداری یک صحنه وجود دارد. صحنه در یک قسمت آینده ظاهر خواهد شد، بنابراین برای مشاهده نسخه به پایان رسیده آن را تماشا کنید. شما شگفت زده خواهید شد تا ببینید که تعداد افراد در پروسه فیلمبرداری دخیل هستند

 سریال مزرعه قلب ها

۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن ایران زاده

سریال مزرعه قلب ها


 سریال مزرعه قلب ها مارسی کورنبلوم، متخصص زیبایی ستاره مترو، از گراهام خواست تا توضیح دهد که چگونه او خوش تیپ است.

    
س: کدام محصولات به سریال مزرعه قلب ها شما نگاه می کنند و احساس خوبی دارند؟

    
A: خوب دوش داغ و تراشیدن روز من بسیار بهتر است.

    
س: سبک خود را شرح دهید؟

    
A: تی شرت و شلوار جین با کفش اسکیت چیزی است که من دوست دارم آن را بپوشم.
من چی سریال مزرعه قلب ها زهایی را میپسندم که میگوید: "من پشت سر گذاشتهام، زندگی خوب است." من توجه زیادی به روند مد نمی کنم. اگر چیزی در فروشگاه وجود داشته باشد که باعث خوشحالی من شود، من آن را می خواهم.

    
سریال مزرعه قلب ها س: چطور زندگی میکنی؟

    
A: من روی آنچه که من می توانم کنترل کنم و در آن می خواهم با زندگی ام با من تمرکز کنم. همانطور که رشد می کنم، توانایی هایم را گسترش خواهم داد و بنابراین باید بیشتر تمرکز کنم. هر بار یک قدم!

    
س: مضطربیتان چطور است؟

    
الف: برای رفتن، به ورزشگاه می روم وقتی که می توانم، و صبح های خاموش و صبح ها را صبح می شوم. گاهی اوقات دوستان و من برای مسابقات قهرمانی هاکی یا یک باز سریال مزرعه قلب ها ی دوستانه برای مقابله با فوتبال آماده می شوند.

    
س: عادات غذا خوردن سالم شما چیست؟

    
سریال مزرعه قلب ها پاسخ: این چیزی است که من در آن می خورم هرچیزی باعث می شود من احساس خوبی داشته باشم پس از انجام آن غذا بخورم. این غذا بیشتر غذای سالم به حساب می آید، اما گاهی اوقات من یک جعبه مک و پنیر می خورم. ارتباط دادن
پادکست سوم است.
ونسا اوولتت و شلبی ووه درباره موسیقی در  سریال مزرعه قلب ها بحث می کنند و سپس با جنی گرانت صحبت می کنند، که "The Dreamer"، آهنگ تم هارتلند را نوشت و آواز می خواند.
اولین پادکست  سریال مزرعه قلب ها کامل شده است، ویرایش شده، و برای لذت بردن از گوش دادن شما آپلود شده است.

در قسمت اول، طرفداران  سریال مزرعه قلب ها طرفداران ونسا، 14 از Kapuskasing، ON و Shelby، 15، از Ladysmith، BC، در مورد روابط در  سریال مزرعه قلب ها بحث می کنند و سپس با Amber Marshall (Amy) و Graham Wardle (Ty) با شخصیت های خود صحبت می کنند و چه چیزی مثل کار در نمایش است.

 سریال مزرعه قلب ها

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن ایران زاده

لوزارم جانبی ایفون


لوزارم جانبی ایفون معرفی لوازم جانبی موبایل شده در تاریخ 12 سپتامبر 2012) اولین بار با آیفون 5 همراه شد و دارای کنترل از راه دور و میکروفون بود. آنها همچنین با نسل پنجم آی پاد لمسی (بدون میکروفون) لوازم جانبی موبایل و نسل هفتم آی پاد نانو (بدون میکروفون) عرضه می شوند. آنها نیز به طور جداگانه فروخته می شوند. [1] گوشواره اپل در ویتنام مونتاژ می شود.

    
لوزارم جانبی ایفون کلیه اما earbuds پایه دارای کپسول کنترل است که به کاربران اجازه می دهد تنظیم صدا و کنترل موسیقی و پخش ویدئو، واقع در کابل از گوشه سمت راست؛ کسانی که "با Remote and Mic" نیز دارای یک میکروفون برای تماس تلفنی و    لوزارم جانبی ایفون     لوزارم جانبی ایفونکنترل صوتی دستگاه های خاص هستند.
کاربران می توانند جلوه، تنلوازم جانبی موبایل ظیم موسیقی و پخش ویدئو (پخش / مکث و بعد / قبلی)، و ضبط یادداشت های صوتی را در مدل های iPod و iPhone پشتیبانی و رایانه های مک را تنظیم کنند. گزارش های بسیاری از مشکلات رطوبت     لوزارم جانبی ایفون با هدفونهای راه دور / میکروفن بوده است. [2] آی فون اصلی و آیفون 3G همراه با هدست آیفولوازم جانبی موبایل ن استریو، دکمه و میکروفن در سمت راست هدفون (هیچ کنترل حجمی و کنترل محدودی از تماس ها وجود دارد).
آیفون 5C موارد

اپل برای iPhone 5c مورد استفاده قرار می گیرد که در 6 رنگ موجود است.
سیاه، سفید، صورتی، زرد، آبی، سبز. سوراخ ها از مورد حذف شده اند تا رنگ آیفون را از طریق جعبه نشان دهد، و برای دستگاهی که تقریبا 2 تن را دنبال می کند، نشان داده می شود. موارد و رنگ های تلفن برای 30 ترکیب رنگ مختلف می باشد. [3]
باراندازلوازم جانبی موبایل

مجموعه ای از اسکله ها برای آیفون 5، 5s و 5c منتشر شد و در تاریخ 10 سپتامبر 2013 منتشر شد. [4]
اسکله ها یک طراحی مشابه با یک خروجی صوتی و رعدلوازم جانبی موبایل و برق در پشت و یک اتصال رعد و برق در بالا دارند. [5] یک بارکد تنها برای آیفون 5 و 5s منتشر شد، با یک بارکد دیگر برای iPhone 5c بهینه شده بود. اسکله با اپل در موارد خود    لوزارم جانبی ایفون سازگار نیست. [4]


بی سیم.
بدون دردسر. جادویی

AirPods برای همیشه از راه هدفون استفاده می کند.
هر زمان که AirPod ها را خارج از مورد شارژ قرار دهید، آنها فورا روشن می شوند و به آی فون، اپل Watch، iPad یا Mac متصل می شوند. (1) صوتی به طور خودکار زمانی که شما آنها را در گوش خود قرار می دهید، بازی م    لوزارم جانبی ایفونی کند و زمانی که شما آنها را می گیرید بلوازم جانبی موبایل یرون برای تنظیم صدا، آهنگ را تغییر دهید، تماس بگیرید، و یا حتی مسیرها را دریافت کنید، فقط برای فعال کردن Siri دوبار ضربه بزنید.

AirPods با استفاده از تراشه سفارشی اپل W1، از سنسورهای نوری و شتاب سنج حرکتی برای تشخیص زمانی که در گوش شما هستند استفاده می کنند.
این که آیا شما از AirPod ها یا فقط یکی استفاده می کنید، تراشه W1 به طور خودکار صدا را هدایت می کند و میکروفون را درگیر می کند. و هنگامی که شما در تماس یا صحبت با سیری هستید، یک شتاب سنج اضافی با میکروفون پرتوهای نواری کار می کند تا صدای زمینه را فیلتر کرده و روی صدا صدای شما تمرکز کلوازم جانبی موبایل ند. از آنجا که تراشه W1 ultraloلوازم جانبی موبایل w power توانایی کارکرد باتری را به خوبی مدیریت می کند، AirPods 5 ساعته از زمان صرفه جویی در زمان را برای یک شارژ ارائه می دهد. (2) و با توجه به یک مورد شارژ که حاوی چندین هزینه اضافی برای بیش از 24 ساعت زمان گوش دادن (3) نیاز به یک شارژ سریع؟ فقط 15 دقیقه در مورد به شما می دهد 3 ساعت زمان گوش دادن (4)
نکات برجسته

طراحی شده توسط اپل

به طور خودکار در، به طور خودکار متصل است
لوازم جانبی موبایل
تنظیم یک شیر برای همه دستگاه های اپل (1)

دسترسی سریع به سیری با دو بار ضربه بزنید

عمر باتری بیش از 2لوازم جانبی موبایل 4 ساعت با مورد شارژ (3)

به سرعت در مورد پرداخت هزینه

صوتی و صدایی با کیفیت بالا و با کیفیت بالا

تعویض بدون درز بین دستگاه ها
مشخصات فنی

بلوتوث لوازم جانبی موبایل     

بی سیم
وزن

AirPods (هر): 0.14 اونس (4 گرم)

مورد شارژ: 1.34 اونس (38 گرم)
ابعاد

AirPods (    لوزارم جانبی ایفونهر یک): 0.65 توسط 0.71 به 1.59 اینچ (16.5 توسط 18.0 به 40.5 میلی متر)

مورد شارژ: 1.74 تا 0.84 توسط 2.11 اینچ (44.3 به 21.3 بر 53.5 میلی متر)
اتصالات

AirPods: بلوتوث

مورد شارژ: اتصال رعد و برق
سنسورهای AirPods (هر کدام):

دو میکروفون تشکیل دهنده پرتو

سنسورهای نوری دوگانه

شتاب سنج تشخیص حرکت

شتاب سنج تشخیص گفتار
قدرت و باتری

AirPods با شارژ موارد: بیش از 24 ساعت گوش دادن، (3) تا 11 ساعت زمان مکالمه (6)

AirPods (بار شارژ): تا 5 ساعت گوش دادن، (2) تا 2 ساعت صحبت کردن (5)

15 دقیقه در مورد برابر 3 ساعت گوش دادن به زمان (4) و یا بیش از یک ساعت زمان مکالمه (7)
مورد نیاز سیستم

مدل های iPhone، iPad و iPod با iOS 10 یا بالاتر

مدلهای ساعت اپل با watchOS 3 یا بالاتر

مدل های مک با MacOS Sierra یا بعد

 

 

لوازم جانبی موبایل      شارژر موبایل     لوزارم جانبی ایفون   باطری گوشی    کابل اورجینال ایفون      لوازم اورجینال جانبی

لوازم جانبی موبایل

شارژر موبایل

لوزارم جانبی ایفون

باطری گوشی

کابل اورجینال ایفون

لوازم اورجینال جانبی

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن ایران زاده

سریال مزرعه قلب ها


 سریال مزرعه قلب ها لو خوشحال نیست که یک دامپینگ همسایه به دنبال یک ملحفه باردار به نام ملودی در  سریال مزرعه قلب ها می ماند. لو قصد ندارد که بازی همسرش را به ماری باردار ببرد، اما جک اصرار دارد که ملودی باقی بماند. وقتی جک می خواهد او را در یک دور گاوداری پیوند دهد، شگفت زده می شود. هنگامی که آنها به اردوگاه گاو می رسند، جک و تی به رئیس پیشین معرفی می شوند که هیچکس جز تیم فلمینگ نیست. در همین حال در  سریال مزرعه قلب ها برگشت، بن از تماس تلفنی با تلفن خود اجتناب می کند پس از او او را یک حلقه پریدن خرید. هدیه گران تنها می تواند یک چیز باشد: لیزا می خواهد او را در  سریال مزرعه قلب ها به طور نامحدود بماند. بعد از همه او، او به زور بزرگ بر بن می کشد و او را به خودش می کشد. جک و تی از دور از هم جدا می شوند و از بقیه گروه جدا می شوند و تیم به نجات می رسد. اما، جک خیلی افتخار دارد که کمک تیم را قبول کند، و این دو در یک فستیوال قرار می گیرند. ملودی با بیرون در یک نمایش پرش و جک و تی در دور، بدترین زمان ممکن را به کار می گیرد. وقتی لو نمی تواند از اسکات دست بکشد، او به خانم بل، یک همسایه قدیمی  سریال مزرعه قلب ها غول پیکر که از داروهای سنتی برای بهبودی اسب استفاده می کند، تماس می گیرد. با هم، امی، لو و خانم بل ادعا می کنند لاله های سالم ملودی را ارائه می دهند. صبح روز بعد، جک از ناراحتی جمع شده با برخورد وی با تیم باز می گردد. او می تواند واکنش جک را باور نداشته و به امی می گوید که اگر او همیشه می خواهد پدرش را ببیند، او باید اولین حرکت را انجام دهد. امی می داند او درست است، اما هنوز مطمئن نیست که او آماده است.

یکشنبه در ساعت 7 بعد از ظهر در تلویزیون CBC.
فصل تابستان  سریال مزرعه قلب ها Season One را تماشا کنید، بنابراین شما می توانید تمام فصل را برای اولین بار فصل دوم فصل پاییز به دست بیاورید. آیا تی به هارتلند بازگشت؟ سازمان دیده بان برای پیدا کردن
این روز تولد میشل مورگان امروز است و ما برای او بهترین آرزو را داریم.
این روزهای تیراندازی می تواند طولانی باشد اما امیدوارم بتوانند امروز شما را به میشل برگردانند!
کالگری به مردم تور بزرگ ... از مکان های فیلم هالیوودی، یعنی است.
رول ماجراهای، یک تور جدید رانندگی که توسط مشارکت منطقه ای کالگری راه اندازی شده است، شما را به مکان های معروف توسط Unforgiven، کوه Brokeback، ترور جسی جیمز، و غیره را.  سریال مزرعه قلب ها

اگر به مقاله نگاه می کنید، می توانید چند نفر از اعضای اتاق خواب مهمانی امی را در مجموعه  سریال مزرعه قلب ها مشاهده کنید!
فشار زمانی است که یک اسب مسابقه مشهور، شاهزاده گالان، به هارتلند فرستاده می شود تا ببیند آیا می توان آن را بازسازی کرد.
اسب شدیدا در یک آتش سوزی بسیار منتشر شده سوخته و مجروح شده است. زخم های فیزیکی آن بهبود یافته است، اما موارد ذهنی باقی می مانند. لئو اشتباه می کند با یک  سریال مزرعه قلب ها خبرنگار صحبت کند و به زودی تمام چشم ها بر روی امی و "هدیه" اوست. متاسفانه، برای اولین بار، امی احساس کاملا ناتوانی در برخورد با این اسب آسیب دیده و او در نهایت به راین، مربی جوان به زور زخمی و زخمی که با گالانت پرنس کار کرده و خود را برای آتش زدن کار می کند، می رسد. او از گناه کامل است، او خود را دور از جهان، در راه خود را به خراب کردن رابطه خود را با همسر خود تنها یک سال است. امی موفق به کشیدن مرد جوان از پوسته خود می شود و او را به اتهام آموزش اسب با نتایج شگفت انگیز بازگشت.  سریال مزرعه قلب ها با اعتقاد به رایان که او باید با درد گذشته به پیش برود، امی قدرت را به دست می دهد تا با پدرش دوباره ارتباط برقرار کند. اما زمانی که برای رسیدگی به احساسات او برای Ty می آید، هنوز امی هنوز آمادگی خود را برای ریسک قلبش ندارد.

یکشنبه ها ساعت 7 بعد از ظهر در تلویزیون CBC.
فصل تابستان  سریال مزرعه قلب ها Season One را تماشا کنید، بنابراین شما می توانید تمام فصل را برای اولین بار فصل دوم فصل پاییز به دست بیاورید. آیا تی به هارتلند بازگشت؟ سازمان دیده بان برای پیدا کردن
کالگری به مردم تور بزرگ ... از مکان های فیلم هالیوودی، یعنی است.
رول ماجراهای، یک تور جدید رانندگی که توسط مشارکت منطقه ای کالگری راه اندازی شده است، شما را به مکان های معروف توسط Unforgiven، کوه Brokeback، ترور جسی جیمز، و غیره را.

اگر به مقاله نگاه کنید، می توانید چند عضو از شرکت های تور را ببینید

۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
محسن ایران زاده

لوازم جانبی موبایل


رویدادلوازم اورجینال جانبی  سالانه آیفون با اطلاعات بسته بندی شده بود، اما بین نگاه دائمی به پایان جدید سیاه و سفید جت و همه چیز در مورد AirPods، شماممکن است از دست رفته برخی از جزئیات مهم در مورد آیفون 7 و 7 پلاس. لوازم اورجینال جانبی

لوازم اورجینال جانبی اما ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. در اینجا همه چیز شما ممکن است در هنگام بازاریابی اپل بازاریابی VP فیل Schiller ارائه، به علاوه برخی از حقایق او اشاره کرد، در مورد شما در حال فکر کردن به ارتقاء به 7، اما نمی تواند کاملا تصمیم بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، نگاهی به آیفون 7 ما در دست داشته باشید. لوازم اورجینال جانبی
اصول اولیه

چه زمانی می توانم اپل های جدید را دریافت کنم؟لوازم جانبی موبایل

لوزارم جانبی ایفون
   7 و آیفون 7 پلاس در روز جمعه 16 سپتامبر در بیش از 25 کشور استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، لوکزامبورگ، مکزیک، هلند، نیوزیلند، نروژ، پرتغال، لوازم اورجینال جانبی پورتوریکو، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس، تایوان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایالات متحده و جزایر ویرجین ایالات متحده. Preorders شروع جمعه، سپتامبر 9 است. لوازم جانبی موبایل

جمعه 23 سپتامبر، آیفون های جدید در آندورا، بحرین، بوسنی و هرزگوین، بلغارستان، کرواسی، قبرس، جمهوری چک، استونی، یونان، گرینلند، گورنسی، مجارستان، ایسلند، جزیره من، جرسی، به فروش می رسند. کوزوو، کویت، لتونی، لیختن اشتاین، لیتوانی، مالدیو، مالت، موناکو، لهستان، قطر، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، اسلواکی و اسلوونی.

در هند، آیفون 7 و 7 Plus در روز جمعه، 7 اکتبر، در دلوازم جانبی موبایل سترس خواهد بود.
جدید آیفون 7

گوشی های جدید چقدر هزینه می کنند؟

در ایالات متحده آمریکا، آیفون 7 غیرقابل انطباق با قیمت 649 دلار برای مدل 32 گیگابایتی شروع می شود و 7 پلاس از 769 دلار شروع می شود.
اپل گزینه ذخیره سازی 16 گیگابایتی را برای همه به جز آیفون SE حذف کرده است.

هر دو آیفون 7 و 7 Plus 32 گیگابایت،لوازم اورجینال جانبی 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه را عرضه خواهند کرد.

برنامه ارتقاء آی فون اپل، در دسترس برای خریداران در ایالات متحده، U.K. و چین، به شما امکان خرید یک iPhone 7 یا 7 Plus قفل شده با AppleCare + را از طریق حامل انتخابی خود برای 32 دلار در ماه و بالاتر می دهد. (قیمت ها متفاوت است بر اساس کشور، مدل آیفون و اندازه ذخیره سازی.) برنامه ارتقاء همچنین اجازه می دهد تا در سال آینده برای آخرین مدل خود را در آی فون خود را تجارت.

کدام یک از حمل کنندگان آیفون 7 و 7 Plus را ارائه می دهند؟

شما می توانید تلفن های خود را به طور مستقیم ازلوازم جانبی موبایل AT & T، Verizon، T-Mobile و Sprint در ایالات متحده خریداری کنید یا می توانید یک تلفن قفل شده از Apple برای استفاده در هر شبکه ای که می خواهید از طریق برنامه ارتقاء آی فون استفاده کنید.

چه رنگی می توانم بخرم؟

آیفون های جدید به همراه نقره، طلا و طلای رز، به همراه دو رنگ با لوازم اورجینال جانبی  نام تجاری جدید: سیاه و سفید و جت سیاه.

تفاوت در چیست؟ لوازم اورجینال جانبی  یکی از مات پایان آنودایز است، در حالی که نسخه جت یک براق و سیاه است.
اپل طرح پردازش مهندسی مدل جت سیاه را در یک فیلم جونی آیو در طی مراسم راه اندازی آیفون 7 سپتامبر نشان داد. این پایان جدید از آلومینیوم مهره ای مهره ای ساخته شده است (یا، همانطور که Ive آن را جذاب می کند، "آلومینیوم") است که پس از آن، یک فرایند آنندی سازی و شستشوی 9 مرحله ای انجام می شود. محصول نهایی بسیار براق استلوازم جانبی موبایل که شما نمی توانید تفاوت بین صفحه نمایش شیشه ای و بدن آلومینیوم را بیابید. طرف پایین: جت سیاه نیز بیشتر مستعد ابتلا به لکه های خالی و اثر انگشت است، بنابراین ممکن است بخواهید یک مورد برای آن مدل را جذب کنید.
آیفون 7 به علاوه سیاه و سفید
سیب
تغییرات بزرگ

از راه دور، آیفون 7 و 7 Plus به نظر نمی آید که متفاوت از 6 یا 6 مدل مدل مشابه، همان شکل، همان اندازه است.
اما نزدیک و زیر هود، 7 و 7 Plus به طور عمده از پیشینیان 4.7 اینلوازم جانبی موبایلچ و 5.5 اینچ متفاوت هستند. بیایید با بیشتر صحبت در مورد ویژگی (یا فقدان آن) شروع کنیم.

لوزارم جانبی ایفون
   واقعا جک هدفون 3.5 میلی متری را کشف کرد؟

بله جک صوتی، یک عنصر دستگاه های الکترونیکی مصرفی برای دهه ها، بیشتر از زمانی است که به آیفون می رسد. اپل قربانی این پورت برای آزاد سازی فضا برای سیستم دوربین بزرگتر، باتری بزرگتر و Taptic Engine برای ارائه بازخورد در پاسخ به دکمه مجدد دکمه Force Touch Home شده است.

پس چگونه می توانم به موسیقی، فیلم ها و پادکست ها در آی فون خود گوش کنم؟

لوزارم جانبی ایفون
   شامل یک جفت گوشواره رعد و برق با هر آیفون جدید است، بنابراین شما هنوز هم می توانید به یک پورت آیفون برای جلسات گوش دادن خصوصی وصل شوید - فقط پورت مورد استفاده شما نیست. شما قادر نخواهید بود به گوش های جدید رعد و برق گوش دهید و به طور همزمان تلفن همراه خود را با یک کابل رعد و لوازم جانبی موبایل برق بپوشانید، اگر این مشکل شما را به طور منظم اجرا می کند. به نظر می رسد آداپتورهای شخص ثالث برای پر کردن شکاف، بلکین اعلام کرد 40 دلاری رعد و برق صوتی + شارژ راک استار که پورت رعد و برق آیفون را به دو قسمت تقسیم می کند، یکی برای شارژ و یک برای گوش های رعد و برق شما.

لوزارم جانبی ایفون
   باید پاسخ های خشمگین به جک صوتی حذف شده را پیش بینی کند؛ چرا که این نیز یک آداپتور جک رعد و برق برای هدفون با هر آیفون است. (شما می توانید یک آداپتور را به صورت جداگانه خریداری کنید و قیمت پایین آن 9 دلار باشد.) هدست سیمی گران قیمت شما هنوز هم کار خواهد کرد، در حال حاضر فقط به یک دانگل اضافی نیاز دارید.

هر چند گوشپوش های رعد و برق و آداپتورها فقط راهلوازم جانبی موبایل حل های موقت هستند. اپل چشم انداز یک جهان است که در آن همه صوتی از طریق بی سیم لذت می برد، به همین دلیل است که این شرکت یک مجموعه جدید از هدست بلوتوث

۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۱
محسن ایران زاده