مرور مهاجرت به کانادا


دولت کانادا مجوز اقامت دائم را به اعضای خانواده خانوادگی و طبقه اقتصادی اختصاص می دهد. طبقه اقتصادی عمدتا متشکل از متخصصان و کارگران ماهر تحت طبقه کارگر ماهر، کارگر ماهر کبک و کلاس نامزدی استانی و نیز مهاجران تجاری است.

با استفاده از یک سیستم نقطه، یک متقاضی تحت طبقه کارگر ماهر فدرال بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود که نشان می دهد آیا احتمال قوی وجود دارد که متقاضی و وابستگان موفق به ایجاد در مهاجرت به کانادا شوند.
متقاضیان ایده آل تحت کلاس کارگر ماهر دارای مهارت های شغلی و تجربه سازگار با مشاغل "باز" ​​به مهاجران آینده به کانادا هستند. قوانین انتخاب به ویژه متقاضیان با پیشنهادات شغلی تایید شده توسط دولت در کانادا است.

طبق طبقه کارگر ماهر کبک و کلاس نامزد استانی، متقاضیان می توانند براساس توانایی ثابت شده اقتصادی خود در کانادا، با توجه به برنامه های مهاجرت به کانادا و معیارهای انتخاب شده تحت مدیریت کبک یا استان ها، داوطلب شوند.

کانادا همچنین مهاجران را تحت برنامه مهاجرت به کانادا تجاری پذیرفته است که شامل سه بخش زیر است: سرمایه گذاران، کارآفرینان و کارگران مستقل.

کلاس سرمایه گذار مبتنی بر نقطه است و اقامت دائم را بر روی متقاضیان نشان می دهد که توانایی تبدیل شدن به اقتصاد را در کانادا بر اساس تجربه کسب و کار یا مدیریت خود و ارزش خالص شخصی حداقل 1600،000 $ نشان می دهد.
تصویب مستلزم تعهد سرمایه گذار به سرمایه گذاری پنج ساله غیرقابل اجتناب، مهاجرت به کانادا و غیر سودمند 800،000 دالر در یک صندوق سرمایه گذاری تضمین شده است. طبق برنامه های کاربردی، متقاضیان می توانند به تامین مالی و دریافت حقوق قانونی بر روی سرمایه گذاری خود دست یابند. دولت کانادا برنامه های کاربردی در این کلاس را موقتا قرار داده است.

مهاجرت به کانادا
کلاس کارآفرین بر مبنای تجارب کسب و کار و ارزش خالص شخصی خود، بر اساس متقاضیان نشان دهنده توانایی تبدیل شدن به اقتصاد در کانادا است. تصویب مستلزم انجام کارآفرینان برای سرمایه گذاری و دخیل شدن در مدیریت فعال یک شرکت واجد شرایط در کانادا است که به اقتصاد کمک می کند و اشتغال ایجاد می کند. دولت مهاجرت به کانادا به طور موقت در برنامه های کاربردی این کلاس قرار داده است.

کلاس خود کارآفرین نیز مبتنی بر نقطه است و به متقاضیانی اطلاق می شود که دارای تجربه مربوطه و همچنین قصد و توانایی ایجاد اشتغال خود و سهم قابل توجهی در زندگی فرهنگی، هنری یا ورزشی در کانادا و یا ایجاد خود استخدام با خرید و مدیریت یک مزرعه در کانادا.

مهاجرت به کانادا
دولت کبک، برنامه های مهاجرتی خود را برای کارکنان ماهر و قوانین انتخاب کلاس کسب و کار مدیریت می کند.

طبق طبقه خانوادگی فدرال، برنامه های حمایت مالی فعلی معمولا کانون شهروندان کانادایی و ساکنان دائمی خانواده های نزدیک خود را شامل همسر، شریک زندگی مشترک یا شریک زندگی زناشوئی 16 ساله و یا بزرگتر، یک کودک وابسته به ازدواج زیر سن از 22 ساله یک پدر و مادر یا پدربزرگ و مادربزرگ و یک برادر، خواهر، برادرزاده، مهاجرت به کانادا یا خواهر یا در خارج از کشور مکث موقت در حمایت از والدین و پدربزرگ و مادربزرگ ها برای ساکنان دائمی وجود دارد. در عوض، کاندیدان واجد شرایط می توانند برای والدین و پدربزرگ و مادربزرگ سوئیس ویزای بلند مدت درخواست دهند.

کارفرمایان علاقه مند: لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاندیداهای مورد علاقه: با کسب امتیاز سنجی رایگان در کانادا، با ما در تماس باشید.
ما در عرض 1-2 روز کاری به ارزیابی ما ارایه خواهیم داد.

بررسی مهاجرت به کانادا کارگران ماهر

مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا مهاجرت به کانادا کارگران ماهر را تحت سیستم ورودی کانادا انجام می دهد. بالاترین کاندیداهای به ثمر رساند در صندوق ورودی اکسپرس با دعوت نامه برای اعمال به یکی از برنامه های زیر صادر می شوند:

    
کارگر فدرال ماهر
    
معاملات ماهر فدرال
    
تجربه کلاس کانادا
    
مقوله های ورودی الاضلاع استان

پس از آنکه ITA صادر شد، کاندید باید یک برنامه کامل را به برنامه مربوطه تکمیل کند.

برنامه فدرال ماهر کارگر با استفاده از سیستم امتیاز خود را با توجه به عوامل مختلف.
این طراحی شده است تا نشان دهد که آیا متقاضی و وابستگان موفق به ایجاد در کانادا خواهند شد. متقاضیان ایده آل مهارت و تجربه را با مشاغل مورد نیاز سازگار می کنند. قوانین انتخاب برای متقاضیان با پیشنهادات شغلی تایید شده توسط دولت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طبقه کارگر ماهر فدرال، می توانید بگویید که چه کسی برای مهاجرت به کانادا دائمی کانادا / مهاجرت ماهر کار می کند؟

کبک و دیگر استان های کانادا نیز برنامه های مهاجرت به کانادا اقتصادی خود را اجرا می کنند.

طبق طبقه کارگر ماهر کبک و کلاس نامزد استانی، متقاضیان می توانند براساس توانایی ثابت شده اقتصادی خود در کانادا، با توجه به برنامه های مهاجرت به کانادا و معیارهای انتخاب شده تحت مدیریت کبک یا استان ها، داوطلب شوند.

کانادا نیز مهاجرت به کانادا را تحت برنامه های تجاری شامل برنامه ویزای شروع کار و کلاس خود اشتغال می پذیرد.
در همین حال، کبک، برنامه سرمایه گذاری مهاجران کبک بزرگ (QIIP) را مدیریت می کند.

برنامه ویزا راه اندازی شد توسط آموزش وزیر در آوریل 2013 به عنوان یک پروژه آزمایشی پنج ساله معرفی شد.
این مجموعه در روز 31 مارس 2018 به طور دائم ساخته می شود. برنامه ویزای شروع به اقامت دائم کانادا به کارفرمایان مهاجر واجد شرایط می دهد. این برنامه با هدف جذب کارآفرینان نوآورانه به کانادا و ارتباط آنها با شرکت های خصوصی بخش کانادایی (گروه سرمایه گذاران فرشته، صندوق سرمایه گذاری سرمایه یا انکوباتورهای کسب و کار) و تسهیل در ایجاد کار تجاری آنها در کانادا است.

کلاس کارفرمای خود به متقاضیانی که تجربه کار خود اشتغال دارند و همچنین قصد و توانایی ایجاد اشتغال خود و سهم قابل توجهی در زندگی فرهنگی، هنری یا ورزشی در کانادا و یا ایجاد اشتغال خود با خرید و مدیریت یک مزرعه در کانادا.
دولت کبک، برنامه های مهاجرت به کانادا خود را برای کارکنان ماهر و قوانین انتخاب کلاس کسب و کار مدیریت می کند.

برنامه سرمایه گذاران مهاجرت به کانادا Quebec (QIIP) تنها گزینه ای برای مهاجرت به کانادا تجاری با ارزش خالص بالا است که مایل به اقامت دائم بر اساس سرمایه گذاری منفعل است.
الزامات اولیه برای واجد شرایط بودن برنامه سرمایه گذاری Quebec عبارتند از:

    
یک ارزش خالص شخصیتی قانونی به ارزش 1.6 میلیون دلار کانادا داشته باشد؛
    
دو سال تجربه مدیریت مناسب یا تجارتی در طی پنج سال قبل از برنامه داشته باشید
    
تعهد به سرمایه گذاری 800000 دلار کانادا برای سرمایه گذاری تضمین شده توسط دولت برای مدت پنج سال بدون هیچ مشکلی؛
    
قصد دارد در استان کبک بماند.

کارفرمایان علاقه مند: لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

کاندیداهای مورد علاقه: با کسب امتیاز سنجی رایگان در کانادا، با ما در تماس باشید.
ما در عرض 1-2 روز کاری به ارزیابی ما ارایه خواهیم داد.

Uebec مهاجرت کارگر ماهر

استان کبک برنامه های مهاجرت به کانادا خود را با معیارهای انتخابی که از برنامه های مهاجرت فدرال و دیگر استان ها متفاوت و قابل پیش بینی تر است، اداره می کند.

اتباع خارجی که مایل به اقامت دائم در کبک هستند باید یک پروسه مهاجرت دو مرحله ای داشته باشند.

    
آنها باید توسط مهاجرت به کانادا (MIDI)، مهاجرت کبک، انتخاب شوند. متقاضیان انتخابی یک کبک گواهینامه دی سیلیک (CSQ) دریافت خواهند کرد.
    
دارنده مجوز تصویب شده CSQ باید یک پرونده را با مقامات مهاجرت فدرال کانادا ارسال نماید. نقش دولت فدرال در ارزیابی درخواست کبک برای اقامت دائم به طور عمده به مسائل بهداشت و جنایت محدود می شود.

فهرست برنامه های مهاجرت به کانادا کانادا نامزد شدن

هر استان کانادایی و سه قلمرو دارای برنامه های نامزد مستعمره خود هستند (PNP)، به منظور خدمت به نیازهای مهاجرت فردی خود. بسیاری از آنها نیز دسته های خود را تحت سیستم ورود کانادا Canal اجرا می کنند. در نتیجه، استان ها نقش مهمی در انتخاب مهاجران اقتصادی ایفا می کنند.

تقاضای پذیرش به کانادا به عنوان یک داوطلب ساکن در یک برنامه استانی، یک فرآیند دو مرحله ای است.
متقاضیانی که نامزدی PNP دریافت می کنند می توانند برای اقامت دائم درخواست دهند.

آخرین اخبار مهاجرت به کانادا استانی

    
آخرین مهاجرت به کانادا مانی میناتوبا، مهاجرت را به میزان زیادی در امتیازات مینیمم امتیاز می دهد
    
اتاوا به روز رسانی در مورد مطالعات مقررات مهاجرت مشاوره ارائه می دهد
    
مسائل مربوط به مهاجرت بریتیش کلمبیا به 290 نامزد دعوت شده است
    
تدبیر مهاجرت نیوفاندلند بین المللی فارغ التحصیل

بیشتر مهاجرت به کانادا های ولایتی

در برخی موارد، کاندیدانی که تحت یکی از برنامه های فدرال واجد شرایط نیستند، می توانند برای پذیرش در کانادا تحت PNP واجد شرایط باشند.
برخی از نامزدها همچنین می توانند برای موقت اجازه کار موقت واجد شرایط باشند، که اجازه ورود زودهنگام به کانادا برای متقاضی و وابستگان همراه خود را می دهد.

تحت برنامه های مهاجرت به کانادا فدرال 2017، 51،000 تازه وارد از طریق برنامه های استانی مورد استقبال قرار خواهند گرفت.
هدف سال 2018 55000 است و تا سال 2020 تقریبا 68 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

با این حال، بسیاری از برنامه های استانی بزرگ با مشکالت با تاخیر در پردازش مواجه می شوند.
مهاجرت به کانادا بالقوه جدید را جذاب تر می کند، به مراتب فراتر از ظرفیت پردازش برنامه های مهاجرت.

سیستم ورود مهاجرت به کانادا با موفقیت با مشکل مواجه شده است تا زمان تأخیر در پردازش، در حالیکه بسیاری از استانها در طول سالیان متمادی جریانهای محبوب خود را باز و بسته می کنند تا از عقب ماندگی های زیاد جلوگیری کنند.
برنامه نامزد استان مهاجرت به کانادا
بریتیش کلمبیا Manitoba نیوبرانزویک نیوفاندلند و لابرادور
آلبرتا انتاریو نوا اسکوشیا مناطق شمال غربی
ساسکاچوان کویت، جزیره پرنس ادوارد یوکان
نوناووت

تحت برنامه های استانی، نامزدها توسط یک کارفرمای احتمالی نامزد می شوند و پس از تایید توسط استان، به یک فرآیند سریع متعهد می شوند. در مراحل اولیه، متقاضیان می توانند مجوز کار موقت و تجدید پذیر برای ورود به کانادا را در حالی که برای اقامت دائمی پردازش می شوند، دریافت کنند.

برنامه های مهاجرت به کانادا والیتی کارکنان ماهر، به استثنای کبک، ساسکاچوان و مانیتوبا، به طور کلی نیازمند یک کارفرما برای حمایت از متقاضی برای پذیرش در کانادا هستند.
بدون تأیید کارفرمایانی که تأیید دولت را دارند، برنامه یا تأیید نمیشود یا بهطور معمول با حمایت تایید شده از سوی کارفرمایان به نفع برنامهها به تصویب خواهد رسید.

مهاجرت به کانادا
حمایت از کارفرمایان تحت اکثر برنامه های استانی باید تلاش های کافی برای استخدام کانادایی های محلی را ارائه دهد و شرایط رقابتی و شرایط اشتغال را که مربوط به یک شغل خاص است، ارائه دهد. بین استانها تغییرات در شرایط و شرایط استخدام وجود دارد که بتواند به حمایت از یک کارگر خارجی کمک کند.

برای واجد شرایط بودن به عنوان یک کارمند مهاجرت به کانادا حمایت شده، موقعیتی که باید پر شود باید به طور کلی با سطح مهارت O، A، B با طبقه بندی شغلی ملی مطابقت داشته باشد.
یا به طور متناوب، باید شرایط یک پروژه آزمایشی خاص را که برای کمبود مشخص خاص مهارت شناسایی شده توسط استان طراحی شده باشد، برآورده کند.

برنامه های خلبان در استان ها برای کارگران کم کاردانی طراحی شده اند و در حوزه محدود هستند.
اکثر استان ها دارای طرح های آزمایشی برای اشاعه کم مهارت هستند.

متقاضیان ممکن است مایل به تماس با دادستان کلین سینگر در csinger@immigration.ca برای کسب اطلاعات بیشتر.
آنها همچنین ممکن است OU را کامل کنند