هتل وودلند پاتایا

این هتل چهارستاره و زیبا تنها هفت دقیقه تا ساحل فاصله دارد. در قسمت شمالی پاتایا واقع شده و موقعیت مکانی بسیار زیبایی دارد. هتل وودلند پاتایا هتلی بسیار دنج و ارام است که اقامت در آن بسیار لذت بخش است. دو استخر روباز و یک نانوایی و شیرینی پزی فرانسوی از امکانات مهم این هتل هستن.

باغ های استوایی سرتاسر این هتل زیب را فراگرفته و فاصله هتل وودلند پاتایا تا مرکز شهر چیزی حدود 500 متر است. سوپرمارکت های زیادی در اطراف آن واقع شده اند.

اتاق های هتل وودلند پاتایا همگی دارای سیستم تهویه هوای مطبوع و طراحی مدرن هستند تا اقامت شما را در اتاقتان بسیار آرامش بخش کند. از دیگر امکانات اتاق ها میتوان به تلوزیون فلت با دسترسی به شبکه های ماهواره ای، مینی بار، مبلمان راحت و یخچال هستند.

یالکن های اختصاصی اتاق ها همگی چشم اندازی رو به دریا و یا استخر ها دارند.

بخش ماساژ درمانی هتل بهترین خدمات درمانی و تفریحی را برای شما در نظر گرفته! باشگاه فیتنس نیز در اختیار شما میهمانان عزیز قرار میگیرد.

صبحانه هتل وودلند پاتایا همه روزه به صورت بوفه در اختیارتان است. غذاهای بین المللی و تایلندی با بهترین مزه و کیفیت برایتان آماده میشوند و کافه های فرانسوی هتل وودلند پاتایا از بهترین کافه های موجود در تایلند هستند.

یکی از زیباترین هتل های شمال پاتایا هتل وودلند پاتایاست که اقامت در این هتل زیبا را برای شما عزیران پبشنهاد میکنیم!

هتلی مخصوص خانواده ها و زوج های جوان که سفر به یاد ماندنی و شگفت انگیزی برای شما و عزیزانتان رقم خواهد زد!

ما با شما همزبانیم!

جهت رزرو هتل وودلند پاتایا و استفاده از امکانات منحصر به فرد این هتل زیبا، با ما تماس بگیرید!

آزانس مسافرتی سفری دیگر


تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید