هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا

 فاصله هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا تا ساحل زیبا فقط و فقط دو دقیقه است! از این هتل زیبا دسترسی به ورزش های آبی و زیبایی های اقیانوس، پارک آبی و ساحل طلایی بسیار راحت است.

هشت رستوران اختصاصی برای شما عزیزان در نظر گرفته شده که همگی رو به دریا هستند و با چشم اندازی خیره کننده لحظات لذت بخشی را برایتان رقم خواهند زد!

ایستگاه قطار پاتایا در فاصله سه کیلومتری هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا بنا شده و این مسئله امتیاز ویژه ایست ک برای شما در دسترس است!

اینترنت وای فای رایگان، استخر های روباز، اسپا و سونا، باشگاه بدنسازی، کورت تنیس، میز پینگ پونگ، بیلیارد، سرویس اتاق بیست و چهار ساعته، خشکشویی، پارت اطلاعات و مرکز تجاری و صرافی از امکانات هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا هستند!

زبان های تایلندی، روسی و انگلیسی در این هتل استفاده میشوند

پارکینگ رایگان برای میهمانان گرامی در نظر گرفته شده و برای رسیدن به فرودگاه بین المللی سوارنابومی دو ساعت رانندگی پیش رویتان است.

از امکانات اتاق ها میتوان به بالکن های اختصاصی و بزرگ، تلوزیون فلت و مبلمان بسیار راحت اشاره کرد.

شما عزیزان میتوانید با اقامت در این از غواصی گرفته تا صخره نوردی را تجربه کنید و لذت ببرید!

صبحانه خودتون رو بصورت بوفه میل کنید و از برای صرف ناهار و شام، از هشت رستوران تعبیه شده استفاده کنید و غذاهای تایلندی، ایتالیایی، چینی و بین المللی را با بهترین کیفیت نوس جان کنید!

یکی از بهترین هتل های موجود در شمال پاتایا، هتل سنتارا گرند میراژ پاتایا هست که اقامتی به یاد ماندنی و درجه یک را برای شما عزیزان رقم خواهد زد!


تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید