هتل سان سیتی پاتایا

فاصله پنج دقیقه ای هتل سان سیتی پاتایا تا ساحل، این هتل را به یکی از پرتردد ترین هتل های چهار ستاره پاتایا تبدیل کرده است. استخر روباز و باشگاه فیتنس از دیگر امکانات مهم هتل سان سیتی پاتایا هستند.

چشم انداز اتاق های هتل سان سیتی پاتایا رو به دریا بوده و زیبایی چشم نواز آن، آرامشی عجیب به شما عطا میکند.

تمامی اتاق های هتل سان سیتی پاتایا دارای سیستم تهویه هوای مطبوع بوده و همگی تلوزیون فلت با دسترسی به کانال های ماهواره ای، گاو صندوق، چایساز و قهوه جوش دارند. حمام ها داخل اتاق ها قرار گرفته و خوله و لوازم ارایشی بهداشتی نیز در اختیارتان قرار گذاشته میشود.

میهمانان عزیز میتوانند در سالن ماساژ و اسپای مخصوص هتل سان سیتی پاتایا پکیج های ماساژ درمانی دریافت کنند و به نهایت لذت برسند. سیستم کرایه ماشین، صرافی و شخکشویی از دیگر امکانات در اختیار شما هستند. ورزش های ابی در ساحل پاتایا انجام میشوند و بسیار مفرح هستند.

رستوران اختصاصی هتل سان سیتی پاتایا امواع غذاهای بین المللی و تایلندی را با بهترین کیفیت ارائه میدهند. در قسمت لابی هتل میتوانید از کافه هتل نیز استفاده کرده و لذت ببرید. شما میهمانان عزیز میتوانید در اتاق های خودتان نیز غذا سفارش دهید.

هتل سان سیتی پاتایا تنها پانزده دقیقه تا ساحل جومتین فاصله دارد. پارکینگ اختصاصی نیز در هتل سان سیتی پاتایا برای میهمانان در دسترس است.

ما با شما همزبانیم

رتبه این هتل هشت ونیم از ده است! پس چمدان هایتان را ببندید و به پاتایا سفر کنید! هتل سان سیتی پاتایا

منتظر شماست!

جهت رزرو هتل سان سیتی پاتایا و استفاده از امکانات منحصر به فرد این هتل زیبا، با ما تماس بگیرید!

آزانس مسافرتی سفری دیگر


تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک 

جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید