این نسخه مجله مهاجرت به کانادا ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) Newsletter یک نشریه دیجیتال ویژه است که برای نداشتن خبرنامه در ماه نوامبر تشکیل شده است. ما در ماه فوریه 2018 برنامه دو ماهانه ی خبرنامه را از سر می گیریم.

در این شماره، ما:

 

    دولت کانادا اعلام برنامه های مهاجرت به کانادا تاریخی و چند ساله می کند

    تعریف جدید از سن وابستگان

    IRCC نتیجه گیری چالش طراحی حل و فصل است

    گزینه ای برای انتخاب یک جنسیت نامشخص که به تمام اسناد IRCC اضافه شده است

    به اشتراک گذاشتن حقایق درباره سیستم پناهندگی کانادا

    آیا می دانید ...؟ راهنمای جدید حمایتی خصوصی، مراسم شهروندی و غیره

    ویدئو - زندگی جدید در کانادا

    رویدادهای آینده و تاریخ های مهم

 

دولت کانادا اعلام برنامه های مهاجرت به کانادا تاریخی و چند ساله می کند

 

در تاریخ 1 نوامبر، دولت کانادا گزارش سالانه 2017 را به مجلس مهاجرت، از جمله برنامه های سطح، ارائه کرد. طرح جدید، بالاترین سطح از ساکنان دائمی جدید را که در تاریخ اخیر به کانادا پذیرفته شده است، تعیین می کند.

 

طبق این طرح، مهاجرت به کانادا در سال 2018 310،000 ساکن جدید دائمی را قبول خواهد کرد. این تعداد در سال 2019 به 330،000 و در سال 2020 به 340،000 نفر خواهد رسید که نسبت به یک درصد جمعیت آن در حال افزایش مهاجرت به کانادا است. با استقبال از تازه واردان بیشتر، این طرح با هدف حمایت از رشد اقتصادی کانادا، راندن نوآوری و رفع کمبود کار در سراسر کشور است.

 

از 310،000 تازه وارد برای سال 2018، این برنامه 60 درصد از آنها را برای کار در کانادا آماده می کند. سطح بالاتری نیز به کانادا اجازه می دهد تا با حمایت از پناهندگان و ایجاد فضای مورد نیاز برای کاهش بار اضافی و بار زدن خانواده ها برای حمایت از همسران، فرزندان، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ و مراقبان، تعهدات انسانی را حفظ کند.

 

این برنامه چند ساله به IRCC کمک خواهد کرد تا برای پذیرش آینده آماده شود. مهاجرت به کانادا این همچنین نشان دهنده ادامه تعهد برای اطمینان از اینکه سیستم مهاجرت کانادا به خوبی مدیریت می شود. افق برنامهریزی طولانیتر و افزایش تدریجی مهاجران به استانها و مناطق و نیز شریکهای حل و فصل و یکپارچگی اجازه میدهد تا تازه واردان را وارد کنند.

 

در سال 2016، کانادا 296،000 ساکن دائمی را پذیرفته است - تقریبا 25،000 بیشتر از سال قبل. اکثریت تازه واردین برای کار آمدند، اما کانادا همچنین بیش از 62،000 پناهنده، پناهجویان و افرادی که به دلایل بشردوستانه و محرمانه بستری شده بودند، و نیز برخی از 78،000 تازه وارد که خانواده های آنها حمایت می کردند، استقبال کردند.

لینک های مرتبط

 

    انتشار خبر - رشد اقتصادی آینده کانادا

    پیشینه - رشد اقتصادی آینده کانادا

    گزارش سالانه 2017 به پارلمان در مورد مهاجرت به کانادا

 

تعریف جدید از سن وابستگان در حال حاضر در نیروی

 

دولت کانادا تعریف سن از وابستگان "زیر 19" به "زیر 22 سال" را تغییر داده است، که اجازه می دهد والدین با بچه های بزرگتر خود به کانادا حمایت کنند یا مهاجرت به کانادا کنند.

 

تغییر در همه برنامه های دریافت شده توسط IRCC در 24 اکتبر 2017 یا بعد از آن اعمال می شود.

 

IRCC همچنین یک سیاست عمومی موقت را معرفی می کند تا خانواده های بیشتری بتوانند از زمان گسترش وابستگان بهره مند شوند. سیاست عمومی اجازه مهاجرت به کانادا می دهد تا متقاضیان با درخواست های اقامت دائمی که در تاریخ 3 می 2017 در حال رسیدگی بودند یا درخواست های خود را بین 3 مه 2017 و 23 اکتبر 2017 دریافت کرده بودند تا فرزندان واجد شرایط آنها را به عنوان وابستگان اضافه کنند یا بعدا به آنها حمایت کنند بر روی وضعیت درخواست خود.

 

متقاضیان اقامت دائم تا 31 ژوئن 2018 برای اطلاع رسانی به IRCC از قصد مهاجرت به کانادا خود برای اضافه کردن یا حمایت از یک وابسته استفاده می کنند. آنها ابتدا با بررسی قابلیت واجد شرایط بودن فرزند خود با استفاده از ابزار وب ما، شروع به کار می کنند. اگر به نظر می رسد واجد شرایط بودن، والدین دستور داده اند که IRCC از قصد خود برای اضافه کردن یا حمایت از فرزند خود با ارسال یک درخواست با استفاده از یک فرم وب خاص استفاده کنند. پس از معرفی IRCC، آنها مستقیما با متقاضیان تماس می گیرند تا به آنها بگویند که چه باید بکنند برای حمایت یا افزودن فرزندانشان.

 

تغییر سن حداکثر وابستگان به تعهد کلیدی وزیر مهاجرت به کانادا ، پناهندگان و شهروندی برمیگردد و روند جهانی کودکان زندگی در خانه را بیشتر نشان میدهد. این همچنین با دو هدف اصلی قانون حفاظت از مهاجرت و پناهندگان مطابقت دارد: برای دیدن خانواده ها مجددا در کانادا و برای حمایت از رفاه اجتماعی و اقتصادی پناهندگان از طریق ادغام خانواده ها.

لینک های مرتبط

 

    انتشار اخبار - تعریف جدید از سن وابستگان در حال حاضر در نیروی

    حد سن و الزامات برای کودکان وابسته

    سیاست عمومی موقت در مورد درخواست برای پردازش کودکان 19 تا 21 به عنوان وابستگان

 

IRCC نتیجه گیری چالش طراحی حل و فصل است

 

IRCC چالش طراحی حل و فصل خود را پیچیده کرده است که طی آن کارکنان IRCC و دانشجویان دانشگاه OCAD (که قبلا دانشکده هنر و طراحی انتاریو) به دنبال روش های ابتکاری برای بهبود برنامه ها و خدمات حل و فصل کانادا برای تازه واردین بودند.

اولین چالش شناسایی "نقاط درد" بود. آنها از سازمان های ارائه دهنده خدمات مهاجرت به کانادا بازدید کردند، مصاحبه با مشتریان برای درک بهتر از تجارب افراد با برنامه حل و فصل. در طول یک دوره چهار هفته ای، اطلاعات از ونکوور، تورنتو و کینگستون جمع آوری شد. آنها همچنین به خدمات حل و فصل در بنادر ورودی (مکان هایی که مردم می توانند به صورت قانونی وارد کشور شوند) را بررسی کرده و با افسران شبکه حل و فصل ملاقات نمود.

 

پس از آن کارکنان و مهاجرت به کانادا دانش آموزان تجزیه و تحلیل داده ها را جمع آوری و شناسایی تم ها و مسائل در داخل سیستم و به دنبال راه هایی برای بهبود آن بود.

 

پس از شناسایی مسائل خاص و راه حل های احتمالی طوفان آمیز، کارکنان IRCC و دانش آموزان دانشگاه OCAD با هشت ایده برای بهبود برنامه حل و فصل کانادا و ارائه آنها به مدیریت ارشد IRCC در پاییز آمد. این ایده های نوآورانه شامل پیشنهاداتی نظیر ایجاد یک پلت فرم آنلاین می شود که تازه واردان و کانادایی ها را قادر به تبادل مهارت ها و وظایف می کند و فرصت های جدید را برای شرکت در اجتماع خود فراهم می کند.

 

بخش جدید حل و فصل ادغام در IRCC با استفاده از ثروت ایده ها از چالش طراحی به اطلاع سیاست ها و نوآوری های برنامه تست.

لینک های مرتبط

 

    به کانادا خوش آمدید - آنچه شما باید بدانید

    پیدا کردن خدمات جدید تازه وارد در نزدیکی شما

 

گزینه ای برای انتخاب یک جنسیت نامشخص که به تمام اسناد IRCC اضافه شده است

 

در تاریخ 31 اوت 2017، IRCC اقدامات موقت برای اجرای نامگذاری جنس X در زمینه جنسی گذرنامه و سایر اسناد IRCC را اعمال کرد و این اولین بخش دولتی مهاجرت به کانادا بود.

 

"X" برای افرادی که به عنوان زن (F) یا مرد (M) شناخته نمی شوند، برای کسب پاسپورت و سایر اسناد صادر شده دولتی که بهتر نشان دهنده هویت جنسیتی آنهاست، راحت تر می شود. پیاده سازی "X" نامگذاری زمان خواهد برد، زیرا IRCC و سایر سازمان های شریک باید تغییرات قابل توجهی در سیستم های IT خود و مهاجرت به کانادا اطمینان از سیاست های لازم، امنیت، یکپارچگی و اقدامات برنامه در نظر بگیرند. IRCC همچنان با سایر ادارات، ولایات و مناطق دولتی همکاری می کند تا اطمینان حاصل شود که این تغییرات به خوبی هماهنگ و بی نظیر است.

 

تا زمانی که IRCC بتواند "X" را در اسناد خود چاپ کند، هرکس که درخواست تعیین جنسیت "X" را صادر می کند، یک سند همراه یا یک سند مسافرانه در مهاجرت به کانادا می نویسد که "جنس حامل باید به عنوان" X "خوانده شود. ، نشان می دهد که این نامشخص است. "

لینک های مرتبط

 

    انتشار خبر - وزیر هوسن اعلام کرد گام مهمی در برابری جنسیتی با ایجاد تغییرات در گذرنامه و اسناد مهاجرت اعلام کرده است

    Backgrounder - تعیین جنسیت جدید "X" که به اسناد IRCC می آید

 

به اشتراک گذاشتن حقایق درباره سیستم پناهندگی کانادا

 

دولت کانادا همچنان به مهاجرت به کانادا نامنظم ادامه می دهد تا اطمینان حاصل شود که مرزهای ما امن هستند و قوانین مهاجرت ما احترام گذاشته می شود. در اینجا برخی از راه هایی که انجام می شود، می باشد.

 

نیروی ویژه میان دولتی در مورد مهاجرت نامنظم به منظور بررسی هجوم پناهجویان ایجاد شد. این کارگروه از طریق یک رویکرد همکاری بین دولت کانادا و استان انتاریو و کبک، به بررسی چالش های موجود و بررسی استراتژی ها جهت بهتر شدن وضعیت می پردازد.

 

پیشرفت برای افزایش سرعت پردازش درخواست پناهندگی در مرز انجام شده است. منابع موجود به مکان های کلیدی منتقل شده اند تا به تعیین واجد شرایط بودن افراد برای ایجاد یک درخواست پناهندگی کمک کنند. در نتیجه، تولید مهاجرت به کانادا روزانه پردازش در اداره IRC مونترال سه برابر شده است.

 

از زمان گسترش عملیات به مونترال، مصاحبه های واجد شرایط بودن در حال حاضر در روزها، نه چند هفته یا چند ماه برنامه ریزی شده است. کار بیشتر نیز توسط شبکه داخلی در IRCC انجام می شود تا جریانات فراتر از مرز را ساده تر کند.

 

برای همه پناهجویان در کانادا، IRCC یک استاندارد خدمات جدید 30 روزه برای درخواست های کار را برای تسکین فشار بر بودجه های کمک های اجتماعی استان ها اجرا کرده است.

 

همچنین، مهاجرت به کانادا از طریق رسانه های اجتماعی - توییتر و فیس بوک - در کانادا و ایالات متحده از طریق رسانه های اجتماعی به ارائه اطلاعات دقیق و افسانه های مربوط به سیستم پناهندگی کانادا می پردازد. نمایندگان مجلس کانادا، از جمله وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، احمد حسن، همچنین با جوامع هیتی و مرکزی آمریکا در ایالات متحده ملاقات کردند تا درباره مهاجرت به کانادا صحبت کنند.

 

جلسات اطلاعاتی در کانادا برگزار می شود و ایمیل هایی که به واسطه های محلی هائیتی و مرکزی فرستاده می شود برای به اشتراک گذاشتن حقایق درباره سیستم پناهندگی کانادا.

 

دولت کانادا همچنان به حفظ یکپارچگی سیستم مهاجرت کانادا و پیشرفت در سرعت بخشیدن به ادعاهای مهاجرت به کانادا در مرز ادامه می دهد.

لینک های مرتبط

 

    انتشار خبر - نیروی کار بین دولتی ویژه مهاجرت نامنظم ملاقات برای بحث در مورد آخرین تحولات در مورد هجوم پناهجویان ورود به کانادا

    چگونه سیستم پناهندگان کانادا کار می کند

    گذرگاه مرزی نامنظم و پناهندگی در مهاجرت به کانادا

آیا می دانید ...؟

 

هنگام درخواست مجوز سفر الکترونیک (eTA)، نیازی به استفاده از یک وب سایت شخص ثالث نیست. شما می توانید به راحتی در چند دقیقه فقط 7 دلار کانادا درخواست کنید.

 

یک راهنما جدید برای حمایت خصوصی از برنامه مهاجرت به کانادا برای حامیان خصوصی که مایل به حمایت از پناهندگان در خارج از کشور هستند، در دسترس است. این راهنمای به زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و پرتغالی در دسترس است.

 

در سال 2016، کانادا 19 درصد از ساکنان دائمی در کلاس خانواده را از سال 2015 میلادی به ارمغان می آورد، به این معنی که کانادا سریعتر خانواده ها را مجددا ادغام می کند.

 

در طول هفته شهادت (از 9 تا 15 اکتبر 2017) 48 مراسم شهروندی وجود دارد که بیش از 4000 نفر شهروند کانادا شدند. مراسم شهروندی برای عموم مردم است؛ در نظر گرفتن حضور در نزدیکی شما! حضور در نزدیکی شما

 

کانادا به طور فزاینده ای برای گردشگری به طور کلی و دانشجویان بین المللی تبدیل شده است. کسانی که به طور موقت در سال 2016 به کانادا وارد شدند، به اقتصاد ما 32.2 میلیارد دلار اضافه شده است.

ویژگی ویدیو IRCC

 

تیم ویدیو IRCC ویدیوهای آموزنده و خلاقانه را مهاجرت به کانادا در موضوعات وسیعی از موضوعات مورد علاقه کانادایی ها و مشتریان ما می سازد. در هر شماره از خبرنامه ما، ما یکی از محصولات خود را برجسته.

 

در این شماره، ما ویدیو شما را به عنوان یک زندگی جدید در کانادا آورده ایم.

 

رونوشت

 

آنها به عنوان سرآشپز، سازنده، محقق و خانواده های خود به دنبال داستان های خود برای فرار از درگیری در سوریه و شروع زندگی جدید خود در کانادا می روند.

رویدادهای آینده و تاریخ های مهم

 

تقویم خود را علامت بزنید در زیر گزینه ای از رویدادهای خاص و جشن های ملی است.

 

18 دسامبر روز جهانی مهاجرت به کانادا است. ببینید که چگونه کانادا تعهد می کند تا در جمع آوری جهانی برای مهاجرت ایمن، منظم و منظم عمل کند.

 

دسامبر 20 روز جهانی همبستگی انسانی است - روزی که اهداف توسعه پایدار سازمان ملل را به یاد می آورد و دولت ها را به اهمیت تعهد خود برای حمایت از همبستگی انسانی یاد می کند.

31 دسامبر 160 سالگرد از اتاوا به عنوان پایتخت کانادا نامیده می شود. ملکه ویکتوریا اوتاوا را در سال 1857 اعلام کرد.

 

در تاریخ 11 ژانویه، نخستین نخست وزیر کانادا، سر جان اف. مک دونالد، با مهاجرت به کانادا یادگیری بیشتر در مورد این پدر کنفدراسیون و کشف نمایشگاه تعاملی آنلاین اختصاص یافته به او جشن می گیرند.

 

روز 21 ژانویه روز اول اسکندر لینکلن، به افتخار نخستین عضو پارلمان کانادا (25 ژوئن 1968) است. اسکندر نیز اولین اقلیت قابل مشاهده بود که در سال 1985 به عنوان فرماندار انتاریو منصوب شد. بیشتر بدانید در مورد لینکلن الکساندر.

 

روز 27 ژانویه روز جهانی یادبود قربانیان هولوکاست را علامت گذاری می کند. یادآوری هولوکاست بیشتر بدانید.

 

ژانویه یازدهم (101 ژانویه) نشان می دهد که اکثر زنان در منیتوبا حق رای دادن مهاجرت به کانادا را بدست آورده اند. در مورد جنبش قضایی در کانادا بیشتر بدانید.