مهاجرت به کانادا

 

مهاجرت به کانادا فرایندی است که مردم به کانادا مهاجرت می کنند تا در آن کشور اقامت کنند. اکثر این افراد شهروند کانادا می شوند. پس از سال 1947، قانون مهاجرت داخلی و سیاست، از طریق تغییرات عمده، به ویژه قانون مهاجرت به کانادا سال 1976 و قانون حفاظت از مهاجرت و پناهندگان در سال 2002، تغییر یافت. سیاست های مهاجرت کانادا هنوز در حال تغییر است. به تازگی سال 2008، شهروندی و مهاجرت به کانادا تغییرات مهمی را برای ساده سازی جریان مداوم مهاجرت به کانادا ایجاد کرده است. این تغییرات شامل دسته بندی حرفه ای برای مهاجرت ماهر و همچنین کلاهبرداری برای مهاجران در مقوله های مختلف بود. در سال از ژوئیه 2015 تا ژوئن 2015 320،932 مهاجر وارد کانادا شدند. [1]

در کانادا چهار دسته مهاجرت به کانادا وجود دارد: طبقه خانوادگی (افراد نزدیک به ساکنان کانادایی که در کانادا زندگی می کنند)، مهاجران اقتصادی (کارگران ماهر و افراد کسب و کار)، دیگران (افرادی که به عنوان مهاجران به دلایل بشردوستانه یا دلسوزانه پذیرفته می شوند) و پناهندگان (افرادی که از آزار و اذیت، شکنجه یا مجازات بی رحمانه و غیر عادی فرار می کنند).
طبق آمار سرشماری سال 2001 کانادا، کانادا دارای 33 گروه قومی است که دارای حداقل 100 هزار عضو هستند، امهاجرت به کانادا ز جمله 10 نفر بیش از 10000 نفر و تعداد زیادی دیگر در مقادیر کمتر هستند. 16.2٪ از جمعیت متعلق به اقلیت های قابل مشاهده است.

در سال 2013-2014 اکثر مردم کانادایی و همچنین احزاب عمده سیاسی حمایت از حفظ یا افزایش سطح فعلی مهاجرت را پشتیبانی کردند. [2] [3] [4] [منبع خود منتشر شده] یک مطالعه جامعه شناختی 2014 نتیجه گرفت که "استرالیا و مهاجرت به کانادا بیشترین مهاجرت را در بین کشورهای غربی دارند" [5]
با این حال، در سال 2017، اکثر کانادایی ها اظهار داشتند که موافقند که کانادا باید مهاجران و پناهندگان کمتر را بپذیرد

موج اول

موج اول مهاجرت به کانادا قابل توجه و غیر بومی در کانادا تقریبا دو قرن را با آرامش، اما پیشرفته فرانسوی کبک و Acadia با تعداد کمتری از کارآفرینان آمریکایی و اروپایی همراه با پرسنل ارتش انگلیسی گذراند. این موج با هجوم 46-50،000 لویایتالیست بریتانیایی که از انقلاب آمریکا فرار می کند، عمدتا از کشورهای میانه آتلانتیک بیشتر به امروز جنوب انتاریو، شهرهای شرقی کبک، نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا است که از آن 36،000 نفر به Maritimes رفتند . بعضی از اینها بعدها به انتاریو راه یافتند. موج دوم 30،000 آمریکایی در اونتاریو و شهرک های شرقی بین اواخر دهه 1780 و 1812 با وعده های زمین حل و فصل شد. چندین هزار تن ازمهاجرت به کانادا قهرمانان اسکاتلندی زبان گئولی زبان انگلیسی از مجبور کردن زمین در اسکاتلند در این دوره به کیپ برتون، نووا اسکاتیا و بخش شرقی انتاریو مهاجرت کردند. این عصر جدید برای کانادا و مردم آن مشخص شده است.
موج دوم

موج دوم از بریتانیا و ایرلند و یا مهاجرت بزرگ، مهاجرت به کانادا را تشویق کرد تا پس از جنگ سال 1812 در کانادا بمانند و شامل مامورین ارتش بریتانیایی بودند که در آن جنگ خدمت کرده بودند.
در سال 1815، 80 درصد انگلیسی زبانان در کانادا که 250 هزار نفر بودند، یا استعمارگران آمریکایی بودند یا فرزندانشان. تا سال 1851 درصد آنها به 35٪ کاهش یافت. فرمانداران استعماری کانادا، که نگران یکی دیگر از اقدامات تهاجمی آمریکایی بودند و برای مقابله با نفوذ فرانسوی زبان کبک، اقدام به ترویج حل و فصل در مناطق عقب کشور در امتداد جاده های جدید ساخته شده درمهاجرت به کانادا زمین های سازمان یافته سازماندهی کرد، روز انتاریو)، بسیاری از شهرک ها توسط شرکت های بزرگ برای ترویج پاکسازی، و به این ترتیب بهره برداری از زمین های زمین، سازماندهی شد. با موج دوم مهاجرت ایرلندی به کانادا افزایش یافته است، تعداد کمی به شهرک های سازمان یافته زمین، اما بسیاری بیشتر وارد شدن به کار بر روی کانال، چوب، راه آهن و سپس اوج زمانی که گرسنگی سیب زمینی ایرلندی در سال 1846 تا 1849 اتفاق افتاد و منجر به صدها مهاجرت به کانادا هزار نفر دیگر ایرلندی در سواحل کانادا وارد شد، هرچند بخشی از آن در دهه های بعد یا چند دهه بعد به ایالات متحده مهاجرت کرد. حداقل 800،000 مهاجر بین 1815 و 1850 وارد شدند، 60٪ آنها انگلیسی (انگلیسی و اسکاتلندی) و اکثریت ایرلندی باقی مانده بودند. این جنبش مردم به عنوان مهاجرت بزرگ شناخته شده است و جمعیت کانادایی از حدود 500،000 نفر در 1812 تا 2.5 میلیون نفر تا سال 1851 افزایش یافته است. انتاریو (بالا کانادا): 952،000؛ کبک (پایین کانادا): 890،000 - حدود یک چهارم از آنها انگلیسی به عنوان زبان اول صحبت کردند؛ استان های دریایی: 550،000. جمعیت فرانسوی در سال 1812 تقریبا 300،000 بود و تقریبا به حدودا افزایش یافته است. 70000 توسط سرشماری سال 1851. به لحاظ جمعیت شناسی آن را به اکثریت زبان انگلیسی زبان تبدیل شده است.

قانون زمینهای دومینیون سال 1872 سیستم آمریکایی را مهاجرت به کانادا با ارائه 160 هکتار زمین بدون زمین (به استثنای یک هزینه ثبت نام کوچک) برای هر مردی که بیش از 18 سال دارد یا هر زنی که یک خانوار است، کپی کرده است.
آنها نیازی به شهروندی نداشتند، بلکه مجبور به زندگی در طرح و بهبود آن بودند.

همچنین در طول این دوره، مهاجرت به کانادا برای ورود بسیاری از اروپایی ها به شرکت های حمل و نقل کانادایی در ایالات متحده، به عنوان یک راه بدون دردسر برای ورود به ایالات متحده به عنوان ورودی به برخی از اقوام، وارد کانادا شد.
ایالات متحده و کانادا این وضعیت را در سال 1894 با توافقنامه کانادایی مقارن کردند که اجازه داد مهاجرت ایالات متحده برای بررسی مهاجران خارج از ایالات متحده در بنادر کانادایی برای بازرسی از مهاجران خارج از ایالات متحده صورت پذیرد. شرکت های حمل و نقل مسئول حمل و نقل افراد بودند. [7]

کلیفورد اسمیتون، وزیر کشور در اتاوا، 1905-1869، استدلال کرد که سرزمین های آزاد غربی برای کشت گندم ایده آل بودند و تعداد زیادی کشاورز سخت گیر را جذب می کردند.
او موانع را که حاوی کنترل زمین توسط شرکت ها یا سازمان هایی بود که به منظور تشویق حل و فصل، کمیاب نبود، حذف کرد. شرکت های زمینی، شرکت مهاجرت به کانادا خلیج هادسون و زمین های مدرسه، بخش بزرگی از زمین های عالی را به خود اختصاص داده اند. راه آهن حتی مسیرهای بزرگتر را نیز بسته نگه می داشت، زیرا آنها تمایلی به داشتن حق قانونی به اراضی دارای اعداد و ارقام نداشته اند، بنابراین مسدود کردن مسیرهای عجیب و غریب ممنوع است. Sifton دروازه قانونی را شکست و کمپین های تهاجمی تبلیغاتی در ایالات متحده و اروپا را با تعدادی از عوامل تبلیغاتی غرب کانادا راه اندازی کرد. او همچنین معاملات را با گروه های قومی انجام داد که می خواستند راه های بزرگ برای حل و فصل همگن. هدف او این بود که حداکثر مهاجرت را از بریتانیا، شرق کانادا و ایالات متحده انجام دهد

دولت کانادا در حال حاضر مفاهیم را از سازمان های مهاجرت به کانادا علاقه مند به دریافت کمک مالی از طریق برنامه های همکاری های اجتماعی توسعه - کودکان و خانواده ها (SDPP)، برای پروژه هایی برای افزایش آگاهی و استفاده از Bond Learning Bond (CLB) پذیرش می کند.

مفهوم یک ایده برای یک پروژه پیشنهادی است. این اطلاعات اولیه و سطح بالا در مورد اهداف، فعالیت ها و نتایج پروژه را فراهم می کند.
1. بررسی اجمالی

توصیه می شود قبل از اینکه برنامه درخواست کمک مالی مهاجرت به کانادا را شروع کنید، راهنمای کامل زیر را به طور کامل بخوانید.
این راهنما حاوی جزئیات مهمی در مورد اطلاعات و اسناد حمایتی است که برنامه استخدام و توسعه اجتماعی کانادا (ESDC) نیاز به ارزیابی درخواست شما دارد.

ما همچنین پیشنهاد می کنیم که یک کپی از این راهنما را چاپ کنید یا آن را ذخیره کنید تا یک بار این دعوت برای مفهوم (CFC) بسته شود.
پس از 16 ژوئن 2018، این راهنما دیگر در دسترس آنلاین نیست.

این یک فرایند رقابتی است و نه همه درخواست های ارائه شده تحت این CFC حفظ خواهد شد، زیرا بودجه محدود است و به ملاحظات بودجه سالانه ESDC و تخصیص بودجه توسط پارلمان کمک می کند.

دولت کانادا حق دارد که تقاضای کلاهبرداری را به طور مهاجرت به کانادا کامل یا بخشی تقسیم کند و به عوامل مانند پوشش جغرافیایی و الزامات زبان رسمی توجه کند.

توجه: یک سازمان می تواند تنها یک درخواست برای این CFC ارسال کند.
درباره کانادا Bond Learning

دولت کانادا (GoC) کانادایی ها را برای استفاده از برنامه های پس انداز تحصیلی ثبت شده (RESP) تشویق می کند تا برای یک دوره پس از یک دوره متوسطه (PSE) که شامل تحصیلات کامل و مهاجرت به کانادا یا نیمه وقت در مدرسه تجارت، CEGEP، کالج یا دانشگاه، یا در یک برنامه کارآموزی.

ESDC دو انگیزه های پس انداز آموزش را مرتبط با RESP می کند:

    
کمک هزینه تحصیلی آموزش کانادا (CESG)، که شامل یک مبلغ اساسی اولیه 20٪ در اولین 2500 دلار در سال کمک به RESP می باشد. این آموزش انگیزشی برای همه کانادایی های واجد شرایط بدون در نظر گرفتن درآمد خانواده در دسترس است. مقدار اضافی CESG از 10٪ یا 20٪ برای کودکان خانواده های متوسط ​​و کم درآمد مهاجرت به کانادا در دسترس است. CESG در دسترس است تا سال تقویم که در آن متقاضی 17 ساله می شود. حداکثر مبلغ در دسترس بودن، شامل مبلغ اضافی CESG، 7،200 دلار است.
    
CLB، که برای کودکان خانواده های کم درآمد متولد سال 2004 یا بعدا در دسترس است.
این انگیزه صرفه جویی در خدمت شامل پرداخت اولیه 500 دلار به اضافه 100 دلار برای هر سال واجد شرایط بودن، حداکثر تا 2000 دلار تا 15 سالگی است. برای دریافت CLB هیچ مشارکت شخصی لازم نیست.

هدف این راهنما

هدف این راهنما این است که به شما در تکمیل درخواست برای سرمایه گذاری مهاجرت به کانادا کمک کند.
این راهنما اطلاعات مهم در مورد این CFC را فراهم می کند، نشان می دهد که چگونه بهترین پاسخ به سوالات در فرم درخواست، و چک لیست از اسناد پشتیبانی که شما نیاز به ارائه آن را فراهم می کند. بررسی اولیه چک لیست پیشنهاد شده است تا اطمینان کامل بودن درخواست شما را در زمان بندی مورد نظر فراهم کند.

در صورتی که در مورد این فرایند سوالی دارید، لطفا یک ایمیل به آدرس زیر ارسال کنید: NC-DGOP-POB-CLB-BEC-GD@hrsdc-rhdcc.gc.ca.
شما می توانید درخواست ها را بین 23 نوامبر 2017 و 4 ژانویه 2018 در ساعت 11:59 بعد از ظهر ارسال کنید. زمان استاندارد اقیانوس آرام (PST).

لطفا توجه داشته باشید که اگر مفهوم شما حفظ شود، با شما تماس گرفته می شود مهاجرت به کانادا و از شما خواسته می شود که یک پیشنهاد کامل پروژه را در زمان بعد ارسال کنید.

اطلاعات در این بخش:

    
اهداف انگیزه های صرفه جویی در آموزش و پرورش
    
اهداف SDPP
    
هدف از این CFC
    
نتایج مورد انتظار

اهداف انگیزه های صرفه جویی در آموزش و پرورش

آموزش و پرورش انگیزه صرفه جویی در:

    
اهمیت برنامه ریزی اولیه برای PSE را تقویت می کند.
    
کمک به صرفه جویی در PSE؛
    
با کاهش وابستگی به وام، PSE را مقرون به صرفه تر کنید. و
    
تقویت آرمان های PSE از طریق ایجاد دارایی و صرفه جویی در خانواده.

اهداف SDPP

اهداف SDPP این است که پروژه هایی مهاجرت به کانادا را تأمین کنند که:

    
توسعه و بهره برداری از رویکردهای موثر برای حل مسائل و چالش های اجتماعی؛ و،
    
توسعه، تبادل و کاربرد دانش، ابزار و منابع که نیازهای اجتماعی افراد، خانواده ها و جوامع را مورد توجه قرار می دهد.

هدف این فراخوان برای مفاهیم

هدف این CFC، دعوت از سازمان های واجد مهاجرت به کانادا شرایط برای ارائه یک مفهوم برای NewFootnote 1 و / یا روش های نوآورانه Footnote 2 طراحی شده برای افزایش آگاهی و استفاده از Bond Learning Canada است که دسترسی به آموزش پس از دوره متوسط ​​را آسان می کند؛ در نتیجه، کمک به بهبود نتایج زندگی برای کودکان.
انتظار می رود این دعوت برای مفاهیم

پروژه های پیشنهادی باید نشان دهند که چگونه نتایج آنها مربوط به نتایج زیر این CFC است:

    
افزایش آگاهی و استفاده از CLB، به ویژه در میان مهاجرت به کانادا گروه های زیرمجموعه، سخت در دسترس و آسیب پذیر جمعیت که ممکن است با دسترسی به CLB مواجه شوند.

اگر مفهوم شما حفظ شود، شرح مفصلی از نتایج مورد انتظار و