مستند داستان خدا با مورگان فریمن

مستند داستان خدا با مورگان فریمن یک سری ویدئویی سهبعدی است که توسط فیلم های خطرناک تهیه شده است که توسط پروفسور لرد وینستون، پزشک ساخته شده اند

بازیگران زیادی وجود ندارند که بتوانید به عنوان یک عنوان از این جمله استفاده کنید، اما داستان مورگان فریمن داستان خداست.

این بخش 6 بخش ویژه مذهبی در دو قسمت از این روز یکشنبه 21 مه در SBS پخش خواهد شد.

مورگان فریمن، بازیگر برنده جایزه اسکار، به برخی از پرطرفدارترین مکانهای جهان سفر می کند - از اهرام جیزه و درخت Bodhi در بودا، به ویرانه های مایان و گنبد Rock of Jerusalem. او با همه مردم مذهبی ملاقات می کند و با رهبران مذهبی، دانشمندان، مورخان و باستان شناسان در تلاش است تا درک کند که چگونه دین تکامل یافته و سازگار با تغییر جامعه تغییر کرده و چگونه دین، تکامل جامعه را تغییر داد.

قسمت اول: فراتر از مرگ (8.40pm)
مستند داستان خدا با مورگان فریمن مورگان برای فهمیدن وسواس بشریت به زندگی پس از مرگ است. دیوید بنت درگذشت و دوباره به بحث در مورد آن پرداخت. پزشک سام پرنیا متقاعد شده است که بعد از مرگ بدن فیزیکی زنده می ماند و جودی مگنس، باستان شناس، نشان می دهد که چگونه مرگ یک مرد انسان را به حیات جاودان مستند داستان خدا با مورگان فریمن معرفی کرد. Swami Varishthananda یک راهب است که مورگان را از طریق اعتقاد هندو به ترکان مجدد راهنمایی می کند؛ محقق انریکه رودریگز آلگریا پیوند قرآن انسان باستانی آزتک را به جشن مدرن روز مرده ها پیوند می دهد.

قسمت دوم: آخرالزمان (9:35 بعد از ظهر)
حوادث خشونت آمیز و قضاوت آتشین، تصورات مردمی را برطرف می کنند و کتاب های متعدد مقدس را پر می کنند. مورگان به این آینده احتمالی و هزاره های گذشته نزاع توجه می کند تا تعیین کند که جهان چگونه پایان خواهد یافت.

مستند داستان خدا با مورگان فریمن

"
امروز، برای بهتر یا بدتر، قدرت دین، تمام عمر ما را در بر می گیرد، مهم نیست که ایمان ما چیست.
این مورگان فریمن سفر است تا کشف کند که چگونه باورهای ما همه ما را به هم متصل می کنند.
این تلاش نسل ماست. این داستان خداست. "
از وب سایت National Geographic

آخرین وسواس تلویزیون من، داستان خدا در National Geographic است. اگر درباره مستند داستان خدا با مورگان فریمن آن حرف نزنید قطعا باید آن را بررسی کنید. اساسا، شما می توانید به نشستن و تماشای مورگان فریمن سفر جهان و با کارشناسان مذهبی صحبت کنید تا سوالات خود را پاسخ دهید. چی را دوست نداشته باشیم؟!

6
قسمت وجود دارد که آخرین آنها این شب یکشنبه، 8 مه، در ساعت 9/8 است. قسمت ها عبارتند از:

فراتر از مرگ
آخرالزمان
خدا چه کسی است؟
ایجاد
چرا شیطان وجود دارد؟
قدرت معجزات

مورگان فریمن نه تنها صدای مستند داستان خدا با مورگان فریمن فریم در مورد صدای خوشمزه ترین سیاره است، بلکه یک مرد محترم محترم است. آن را به من عطا می کنم چون من تماشا می کنم که نشان می دهد او عمیقا کنجکاو در مورد جهان اطراف او است. او هرگز با خشم یا انزجار یا خجالت واکنش نشان نمی دهد، مهم نیست که پاسخ چیست. او احترام گذاشت و حتی خوشحال شد که در سفر شرکت کند.

این نشان می دهد که من خوشحال هستم که به همه توصیه می کنم، بدون توجه به جایی که در طیف اعتقادات، مورمون و غیره قرار بگیرند. برای گوش دادن به من / خواندن / تماشای چیزهای زیادی برای کمک به مراسم گذار و بعد از مورمون، اما بسیاری از منابع دیدگاه خاصی دارند که برای من مشکل است، به عنوان مثال، توصیه آنها را به شیرین من، مادر هنوز هم معتقد است بنابراین وقتی تقریبا توصیه می کنم داستان خدا به مردم، تقریبا جادوگرم. مهم نیست که مستند داستان خدا با مورگان فریمن باور (یا باور نکنید)، شما این نمایش را دوست دارید!