مزیت‌های دستگاه سابلیمیشن

دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن مزیت‌های فراوانی نسبت به سایر سیستم‌های چاپ دارند.اصلی‌ترین مزیت چاپ سابلیمیشن هزینه بسیار پایین خرید دستگاه‌ها و تجهیزات در کنار هزینه بسیار پایین چاپ روی سطوح می‌باشد.همچنین کیفیت بسیار بالای این سیستم چاپ و همچنین مقاومت بسیار زیاد چاپ همگی از مزیت‌های چاپ سابلیمیشن هستند.

یکی دیگر از مزیت‌های بسیار مهم چاپ سابلیمیشن امکان چاپ یک عدد از هر یک از محصولات به‌صورت دیجیتال می‌باشد.در بسیاری از چاپ‌ها نیاز به ساخت کلیشه می‌باشد که زمان‌بر و هزینه‌بر می‌باشد.اما در چاپ سابلیمیشن در کمترین زمان ممکن با کمترین هزینه ممکن می‌توان عملیات چاپ را با بالاترین کیفیت بر روی انواع محصولات انجام داد.

چاپ سابلیمیشن جزء دسته‌بندی چاپ‌های دیجیتال محسوب می‌شود و برخلاف چاپ‌های قدیمی که در آن‌ها برای هر رنگ از چاپ نیاز به ساخت کلیشه بود،می‌توان عملیات چاپ را بدون کوچک‌ترین محدودیت رنگی انجام داد.

مزیت دیگر دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن نسبت به دستگاه‌های دیجیتال دیگر هزینه‌های بسیار پایین و تنوع محصولات می‌باشد.قیمت خرید دستگاه‌های دیجیتال چاپ مستقیم حدود 1000% تا 5000% بیشتر از دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن می‌باشد.همچنین هزینه جوهرها و مواد مصرفی این‌گونه دستگاه‌ها نیز بسیار بیشتر می‌باشد.

انواع برندهای دستگاه سابلیمیشن

دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن در نقاط مختلف جهان تولید می‌شوند و اما این صنعت متعلق به کشور چین می‌باشد.کارخانه‌های بزرگ تولیدکننده دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن در کشور چین حضور دارند و با درجه‌های کیفی مختلف تولیدکننده دستگاه‌های سابلیمیشن هستند.

از معروف‌ترین کمپانی‌های تولیدکننده دستگاه‌های چاپ سابلیمیشن می‌توان بهنام‌های photo usa و best sublimation اشاره کرد که جزء قدیمی‌ترین کارخانه‌های این صنعت به شمار می‌آیند.