لوازم جانبی موبایل     اپل اعلام کرده است که آیفون 7 و آیفون 7 پلاس و یکی از تغییرات بزرگ کابل اورجینال ایفون این است که سوکت هدفون 3.5 میلی متری از بین رفته است.

این یک معامله بزرگ نیست، فقط به این معنی است لوازم جانبی موبایل  که شما باید از سوکت Lightning برای اتصال هدفون استفاده کنید.

لوازم اورجینال جانبی برخی از سردرگمی های مربوط به هدفون هایی که در جعبه قرار می گیرید، وجود دارد، بنابراین این را برای شما روشن می کنیم.
کدام هدفون در جعبه آیفون 7 وجود دارد؟

لوازم اورجینال جانبی آیفون 7 با یک جفت Apple EarPods عرضه خواهد شد. آنها همانند EarPods (هدفون های معمول صحبت می کنند) است که اپل در آی فون قبلی خود استفاده کرده است، به جز اینکه سیم در انتهای یک اتصال رعد و برق وجود دارد.

اگر شما یک آیفون 7 یا 7 پلاس جدید خریداری کنید، نیازی به نگرانی نیست: مجموعه ای از هدست در جعبه ای است که می توانید از روز اول استفاده کنید، فقط آنها را وصل کنید و شروع به گوش دادن کنید.
اگر میخواهم از هدفون 3.5mm من با آیفون 7 استفاده کنم چه؟

لوازم اورجینال جانبی
اپل در حال حاضر یک قدم جلوتر از شما وجود دارد. اگر یک جفت هدفون بادی بزرگ داشته باشید که دوست دارید و نمی خواهید از آن رد شوید، زیرا اپل این اتصال را برداشته است، در این جعبه یک آداپتور وجود دارد.
هدفون جیبی دارای آی فون 7 با تصویر 2 می باشدلوازم جانبی موبایل

این آداپتور کوچک به پورت رعد و برق در آی فون 7 شما وصل می شود و کابل اورجینال ایفون سپس شما یک سوکت هدفون 3.5 میلی متری را برای شما می سازد تا قوطی های خود را به آن وصل کنید.
این به این معنی است که شما می توانید با استفاده از این گوشی های دوست داشتنی Bose، Sennheiser یا B & O به شما کمک مالی را برای بدون نگرانی پرداخت.
در مورد آن AirPod های بی سیم اپل چه؟لوازم جانبی موبایل

این احتمالا ناشی از سردرگمی هدفون با آیفون جدید 7 است. همچنین اپل AirPods، مجموعه ای از earphones های بی سیم را اعلام کرد.
آنها دارای جوانه های مستقل هستند، توسط یک سیم متصل نیست، مانند یک جفت هدست بلوتوث.
هدفون جیبی دارای آی فون 7 با تصویر 3 است

لوازم جانبی موبایل      شارژر موبایل     لوزارم جانبی ایفون   باطری گوشی    کابل اورجینال ایفون      لوازم اورجینال جانبی


خوب این چیزی است که AirPod ها دارند: یک جفت هدست بلوتوث. اگر چه اپل یک فرآیند جفتگیری بدون درز جدید به ارمغان آورده است، این فقط یک هدفون هوشمندانه هدفون بلوتوث است. لوزارم جانبی ایفون

AirPods اپل در جعبه نیست.
آنها لوازم جانبی است که به شما 159 پوند هزینه می کند. چیز شایسته این است که هنگامی که آنها را به آی فون خود متصل می شوند، iCloud این ارتباط را با سایر دستگاه های اپل هم همگام سازی می کند.

    
پیش نمایش اپل AirPods: به ما نشان می دهد بدون سیمی آینده گوش دادن

درباره بلوتوث در مورد آیفون 7 چیست؟لوازم جانبی موبایل

لوازم اورجینال جانبی
شما مجبور نیستید از AirPods اپل استفاده کنید. آیفون 7 همچنین بلوتوث را ارائه می دهد، بنابراین اگر میخواهید پورت Lightning را برای شارژ نگه دارید، هیچ چیزی برای متوقف کردن استفاده از هدست بلوتوث کابل اورجینال ایفون به طور منظم نیست.

بسیاری از هدفون های عالی نیز از این گزینه انتخاب شده اند - و اگر شما قبلا مجموعه ای از هدست بلوتوث دریافت کرده اید می توانید از آنها با آیفون 7 به عنوان نرمال استفاده کنید.
در مورد دیگر هدفون های رعد و برق؟لوزارم جانبی ایفون

     
لوازم اورجینال جانبی رعد و برق در حال حاضر وجود دارد.
این برای استفاده با iPhone و iPad طراحی شده است. اگر شما مایل به استفاده از چیزی مهمتر از پیشنهاد EarPod اپل، چند سبک در حال حاضر موجود است.

ما مجموعه ای از این هدفون هایی را که ممکن است بخواهید از آنها انتخاب کنید گرد آورده اید، بنابراین نگاهی بیندازید.

    
بهترین هدفون های رعد و برق 2016: 'تلفن برای آیفون شمالوزارم جانبی ایفون

کلمه نهایی

از بین بردن سوکت هدفون 3.5 میلی متری از آیفون 7کابل اورجینال ایفون یک معامله بزرگ نیست و اپل برای اولین بار این کار را انجام نمی دهد. Motorola همچنین سوکت هدفون را از Moto Z برداشته است، اگر چه اپل گوشی های بیشتری را به فروش خواهد رساند.

بزرگترین عوارض احتمالا در مورد این است که آیا می خواهید گوشی خود را بپردازید و همزمان به هدفون های سیمی گوش دهید.