دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال

دستگاه چاپ تیشرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تیشرت حرارتی

دستگاه چاپ تیشرت

دستگاه چاپ تی شرت جدید

قیمت دستگاه چاپ دیجیتال تی شرت

دستگاه چاپ تیشرت فروش

دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی

دستگاه چاپ تی شرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال

دستگاه چاپ تی شرت حرارتی

دستگاه چاپ تی شرت

دستگاه چاپ تی شرت دست دوم

دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک

دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن


نسل جدیدی از دستگاه چاپ تی شرت حرارتیprinting sublimation است.این دستگاه چند دستگاه چاپ تیشرت قیمت است.این می تواند فنجان، بشقاب، کاشی های سرامیکی، کریستال، شیشه، مورد تلفن همراه، مورد ipad و غیره را چاپ کند.
    
همه در یک کت و شلوار برای آیفون و پوشش تلفن هوشمند، لیوان، لبه لبه، سنگ، شیشه ای، شیشه ای، کریستال، شیشه، لیوان آب، لباس، اکریلیک و صفحه فلزی.
    
چاپ سه بعدی
    
ترکیبی از فشار خلاء و گرما برای انتقال دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالتحویل در اطراف شکل منحنی به طور دائم فیوز دکوراسیون را بر روی هر سطح منحنی.
    
کیفیت عالی و با دوام از تکنولوژی بالغ.
چاپگر تانک جوهر لیزری Epson L380 به شما اجازه می دهد تا با هزینه های کمتر و حتی با حجم بالاتر دستگاه چاپ تی شرت حرارتیکنید. پوشش گارانتی بالاتر، تا 1 سال یا 30،000 چاپ *، شما را در هنگام انجام کارهای با حجم زیاد به آرامش می رساند. وظایف کامل را سریعتر با سرعت دستگاه چاپ تیشرت قیمت تا 10ipm برای سیاه و سفید و 5.0ipm برای colour.Our شرکت معیار قرار داده است در ارائه کوزه به مشتریان. این محصول به طور گسترده ای توسط کاربران برای چاپ های سخت، طراحی دقیق و الگوهای فریبنده پذیرفته شده است. دامنه ارائه شده دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن طرح های متنوع قابل دستیابی است تا بتواند نیازهای متفاوتی از مشتریان با ارزش را تامین کند. لیوان برای قدرت بالا، طراحی ظریف و ترکیب رنگ های زیبا تحسین شده است. این محصول هنرمندانه توسط تیم هنرمند خلاق حرفه ای با استفاده از بهترین مواد اولیه خام و آخرین ماشین آلات دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالشده است. محدوده ارائه شده به طور گسترده ای توسط مشتریان قدردانی می شود. شرکت ما دارای معیار در ارائه کوره کوچک مخروطی به مشتریان است. این محصول به طور گسترده ای توسط کاربران برای چاپ های سخت، طراحی دقیق و الگوهای فریبنده پذیرفته شده است. دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشنارائه شده در طرح های متنوع قابل دستگاه چاپ تیشرت قیمت است تا بتواند نیازهای متفاوتی از مشتریان با ارزش را تامین کند. کون کناری کوچک برای قدرت بالا، طراحی ظریف و ترکیب رنگ های زیبا مورد تحسین قرار گرفته است. این محصول هنرمندانه توسط تیم هنرمند خلاق حرفه دستگاه چاپ تیشرت قیمت با استفاده از بهترین مواد اولیه خام و آخرین ماشین دستگاه چاپ تی شرت حرارتیطراحی شده است. دامنه ارائه شده به طور گسترده ای توسط مشتریان قدردانی می شود.

شرکت ما دارای معیار در ارائه کوزه بزرگ دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالبه مشتریان است. این محصول به طور گسترده ای توسط کاربران برای چاپ های سخت، طراحی دقیق و الگوهای فریبنده پذیرفته شده است. دامنه ارائه شده در طرح های متنوع قابل دستیابی است تا بتواند نیازهای متفاوتی از مشتریان با ارزش را تامین کند. کوزه بزرگ مخروطی برای قدرت بالا، طراحی ظریف و ترکیب رنگ های زیبا مورد تحسین قرار گرفته است. این محصول هنرمندانه توسط تیم هنرمند خلاق حرفه ای با استفاده از بهترین مواد دستگاه چاپ تی شرت حرارتیخام و آخرین ماشین آلات دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشنشده است. دامنه ارائه شده به طور گسترده ای توسط مشتریان قدردانی می شود.