صخره های کله قندی در خلیج فانگ نگا تایلند

صخره های کله قندی در خلیج فانگ نگا تایلند

دو حوزه ساحلی یکی سواحل شنی در غرب و خلیج فانگ نگا در جنوب کانون غواصی در تایلند است. از خلیج فانگ نگا سوار بر شناور تفریحی می شوند تا از زیبایی های این خلیج دیدن کنند. صخره های متعدد و برآمده ای از دل اقیانوس از
دوردست نمایان می شود. اینها نوک قله کوه هایی هستند که بخش وسیع آن در دل|قیانوس جا خوش کرده اند. حالا هر کدام از این صخره ها جزیره های کوچکی شده اند که در آنها زندگی نباتی و جانوری جریان دارد. البته این صخره ها عمدتاً مسکونی نیستند، اما برای دیدن برخی از آنها می توان با قایق های تک نفره راهی شد. کشتی تفریحی به مقصد جزیره جیمز باند در میانه راه توقف می کند و در وسط دریا قایق های "کانو" که گنجایش حداکثر ۳ نفر را دارند آنها را به اعماق این صخره ها می برند. از دالان های باریک که به راستی مناظر شگفت انگیزی را در ذهن حک می کند به آرامی می گذرند.

این صخره ها در شرایطی قرار گرفته اند که با جزر و مد آب دریا بالا و پایین میروند. چنانچه بخت با شما یار باشد و عمق آب کم، امکان دارد تا با کانو از دالانهایی عبور کنید و به تالارهای پروسعتی در دل صخره ها برسید که سکوتی اعجاب انگیز شما را در بر بگیرد. در بالای صخره ها در آن دوردست ها صدای میمون ها از بالای درختان و مشاهده برخی سخت پوستان با شکل های عجیب و غریب آدمی را به وجد می آورد.


در میان صخره های کله قندی با سنگ هایی که طبیعت به زیبایی تراش داده است دستفروشان بساط صنایع دستی و زیورآلات بدلی پهن کرده اند. یک ساعتی فرصت دارید تا در این جزیره کوچک گشتی بزنید. از تپه ماهورها بالا و پایین بروید و عکاسی کنید.

تور تایلند

تور پوکت

تور پاتایا

تور سامویی

تور بانکوک


جهت اطلاع از نرخ تور تایلند همچنین اطلاعات در خصوص سفر به کشور تایلند و  آخرین تورهای برگزار شده با ما در تماس باشید