سریال مزرعه قلب ها

پنجشنبه دیگر - ورود به وبلاگ دیگر! برای کسانی که نفس خود را نگه داشته اند، ما تا 24 اکتبر تا 4 اکتبر، زمانی که "معجزه" - نخستین نمایش فصل سوم  سریال مزرعه قلب ها - در 7:00 بعد از ظهر در CBC پخش می شود.

فکر نمی کنم شما تنها کسانی هستید که از این موضوع هیجان زده شده اند.
حتی هر کس در بازیگران و خدمه منتظر تماشای اولین از 18 قسمت جدید نمایش است!

برای پاسخ دادن به یک سوال از هفته گذشته، بله، همه بازیگران عمده بازگشت می کنند، از جمله کری جیمز به عنوان کالب و ناتانیل آرچند به عنوان اسکات.
و البته چند شگفتی وجود خواهد داشت: چند چهره جدید و چند نفر که من فکر می کنم شرط می بندم نمی توانم دوباره برگردم.  سریال مزرعه قلب ها - حالا چه کسی می تواند به آن اشاره کند؟

و کمی به روز رسانی برای دوستان اروپایی ما - در آلمان، جایی که فصول 1 و 2 در تلویزیون Pay TV پخش می شود، هر دو فصلی از ماه جولای سال آینده در VOX پخش می شوند. در بلژیک، Vitaya در حال برنامه ریزی برای شروع فصل 1 در ماه نوامبر است. و TV2 در دانمارک و YLE در فنلاند در ماه های آینده هارتلند را پخش خواهند کرد.

و البته، در اینجا در کانادا، CBC در 1:00 بعدازظهر بعد از ظهر فصل 1 را آغاز کرده است.
تقویم  سریال مزرعه قلب ها را در صفحه اصلی ما ببینید تا ببینید چه قسمت هایی پخش می شوند.

اما اجازه ندهید که ما خیلی دورتر از خودمان باشیم ... اول بروزرسانی بروزرسانی شده، از آنجایی که فردا آخرین روز فیلمبرداری برای قسمتهای 209 و 210 است: روز دوشنبه ما مدیر کارگردانی TW Peacocke، که در راه است دو قسمت جدید هیجان انگیز - 211 و 212 را شلیک کنید.

و یکی دیگر از مدیران فصل سوم ما، دون مکبرتی، مدیر بخش تکراری  سریال مزرعه قلب ها این هفته بود - "دایره کامل" که توسط پنی گوممنون نوشته شده بود.
در آن، امی به کوه ها می رود تا یک شفا دهنده نخستین ملل را به نام ویکتور واتایتیل ببیند و با درک جدیدی در مورد اسب ها، چرخش یک باشگاه گلف (!)، مادر و خود را برگرداند.

"دایره کامل" یکشنبه در سریال مزرعه قلب ها 7:00 بعد از ظهر، 7:30 بعد از ظهر در نیوفاندلند پخش می شود.
خوب، ما به آرامی راه خود را از طریق سر و صدا فصل 2، که به معنی است که فصل 4 اکتبر فصل هر هفته در حال نزدیک شدن است.
این کار 45 روز طول می کشد. ببخشید، همه!

در حال حاضر، چند پاسخ به نظرات شما در این هفته گذشته.
از طریق کلیک کنید!

1) Laura - در تنظیم آن طولانی و سخت 5 روز در هفته فیلمبرداری نمایش است، بنابراین ما  سریال مزرعه قلب ها واقعا نمی توانیم بازدیدکننده برای تنظیم.
هرچند چندین بازیگر حضور خواهند داشت، و زمانی که می دانم تاریخ های خاصی را می گذارم، همه را می توانم در این وبلاگ بگذارم.  سریال مزرعه قلب ها در واقع در کلگری، Millarville، و در رودخانه بالا و همچنین در محل در نقاط مختلف چشم انداز در آلبرتا فیلم، اما به منظور ما را به روز طولانی فیلمبرداری تکمیل شده است، متاسفانه، بسته بسته شده است.

2) Eloisa، TC و Twe - بله، نمایش فیلم در بیابان است و همچنین نزدیک به باغ وحش کالگری است، بنابراین انتخاب گسترده ای از حیوانات وجود دارد که می تواند معرفی شود. شما، مانند لاریسا و آلیشیا، باید از طریق "شکنجه" از دانستن تا زمانی که قسمت هوا پخش می شود رنج ببرید، اما ارزشش را دارد!

3) Ann - فصل 4 ؟؟؟ لطفا!
بیایید دست کم از طریق عکسبرداری فصل 3 ... 18 قسمت با نام تجاری جدید شروع شده در CBC در کمی کمتر از 2 ماه. بگذار همه با اولین ها لذت ببرند ...

4) Kayla - این آهنگ در پایان قسمت 214 "هزاران سانت" توسط هی Rosetta!
این، و همچنین بسیاری از دیگر آهنگ های بزرگ از نمایش را می توان با کلیک بر روی موسیقی در بالای این صفحه گوش دهید.

این یکشنبه گذشته ما گالری ما را شنیده بود، زمانی که ما بازیگران در انواع مختلف برای هر دو وب سایت  سریال مزرعه قلب ها ، این یکی و همچنین سریال مزرعه قلب ها عکس.
و در طول این هفته فیلمبرداری برای تمام عکس های داخلی برای قسمت های 309 و 310 پیچیده شده است. حالا بازیگران و خدمه چند روزی دور از کالگری در بیابان ناهموار هستند ...

بنابراین دوباره مجبور خواهید بود از فصل دوم بازخوانی کنید!
این یکشنبه در ساعت 7:00 بعد از ظهر CBC قصد دارد قسمت 215 - Dark Horse را که توسط Leila Basen و David Preston نوشته شده و توسط دین بنت تهیه شده است، نشان دهد. در آن، لو به طور تصادفی دوباره بین جک و تیم را از بین می برد، زمانی که تصمیم می گیرد پول خانم بل را با احیای نژاد اسب استقامتی هادسون دربی به دست آورد.

این یک قسمت سرگرم کننده است - از دست ندهید!