سریال مزرعه قلب ها

این هفته، آب و هوا تابستان بیشترین همکاری است! این یک چیز سریال مزرعه قلب ها خوب است، چرا که صحنه هایی که ما در حال تیراندازی می باشیم، بسیار سنگین و عاطفی به بازیگران است. آخرین چیزی که ما نیاز داریم این است که برنامه را تغییر دهیم یا فیلمبرداری ما را به دلیل شرایط نامناسب هوا به تاخیر اندازیم. هر چند برای ادامه کلیک کنید ...

آنچه که ما برای قسمتهای 307 و 308 دستگیر کرده ایم، چیزهای بسیار شگفت انگیزی است و ما می دانیم که شما آن را دوست دارید!

و ... برای کسانی از شما در حالت شمارش معکوس، با گذشت سریال مزرعه قلب ها قریب الوقوع ژوئیه ما در حال حاضر در مجموع 66 روز تا فصل 3 از پیش رو. در مجموعه، ما در حال گرفتن فقط به عنوان هیجان زده همانطور که شما هستند!

در ضمن، CBC هر فصل یکشنبه در ساعت 7:00 بعد از ظهر 7:00 بعد از ظهر به راه اندازی فصل 3 ما باز می گردد و این هفته قسمت ویژه ای از "اسب طلایی" است که توسط هدر کنکی تهیه شده و به کارگردانی دین بنت انجام شده است.

در آن لو، دستانش را پر می کند زمانی که مکنزی هاتون (Cara Pifko)، یکی از "دختران شرکت کننده" از قسمت 205، تصمیم می گیرد عروسی اش را در  سریال مزرعه قلب ها ، که با لیزا (جسیکا استین) سازگار باشد و اسب "لعنت" برای امی برای درمان. صاحبان چندگانه ادعا می کنند که اندلس زیبا به نام Diva Girl سبب بازگشت اسب به لیزا شده است. آیا دیو دختر تاثیری بر جشن های مکنزی دارد؟ و فقط صبر کنید تا آتش بازی هنگامی که لیزا مداخله به زندگی و زندگی شخصی لو - با نتایج فاجعه آمیز است.

ما امیدواریم که تماشا کنید و از آن لذت ببرید!
خوب، در  سریال مزرعه قلب ها اینجا ما کالگری در باران داریم، جایی که به نظر می رسد که تابستان است که به تعطیلات رفته است!
بعضی از صحنه های بی نظیر در فضای باز این هفته فیلم برداری شده است، اما به علت آب و هوای مرطوب، تولید مجبور به تغییر برنامه تیراندازی شده است. ما در طول بقیه این هفته فیلم برداری می کنیم و عکس هایی که در حال حاضر برای هفته آینده برنامه ریزی شده است. هر چند برای ادامه کلیک کنید ...

با توجه به داستان های ما، ما نمی توانیم خیلی دور را از آن خود کنیم زیرا ما نمی خواهیم چیزی سریال مزرعه قلب ها را خراب کنیم، اما برای پاسخ دادن به نظر Evelyn در آخرین پست وبلاگ - نگران نباشید، فصل سوم مسائل اسب را فراهم می کند!

همچنین از آخرین پست، به لطف TC برای اشاره به نامزدی DGC که  سریال مزرعه قلب ها دریافت برای قسمت 204 - "رقص در تاریکی". ما همه از کار ما توسط تیم ما افتخار می کنیم و خوشحالیم که کار سخت آنها را به رسمیت شناخته است.

اگر تماشای شمارش معکوس خود را به فصل اول سری 3 نگاه داشته باشید می دانید که قسمت های با نام تجاری تازه در کانادا تنها در 59 روز در کانادا پخش می شود. تیک ... تیک ... تیک ...

اما در عین حال، CBC قسمت های تکراری را از فصل 2 پخش می کند. این یکشنبه، در قسمت 213 - "تغییرات لرزه ای"، نوشته شده توسط سوزن نیلسن و به کارگردانی TW  سریال مزرعه قلب ها ، لو می رود سرانجام با نفت بزرگ نفت البرتا زمانی که سنجش لرزه خیز راه به  سریال مزرعه قلب ها. و اشلی یک مبارزه بزرگ دیگر با مادرش دارد و در نتیجه او تصمیم می گیرد که جایی که او باید زندگی کند.

ما امیدواریم دوباره از آن لذت ببرید و به ما اطلاع دهید که از قسمت های آن چه فکر می کنید!