سایه‌ های ابی

 

این نمایشگر با وجود ستایش برای عملکرد لوپز، نظرات متفاوتی دریافت کرده است. بر روی Metacritic،  سایه‌ های ابی دارای سایه‌ های ابی از 58/100، بر اساس 28 منتقد. [31] در گوجه فرنگی های روتین، این نمایش 56 درصد بر اساس 35 نظر، با امتیاز متوسط 5.6 / 10 است. اجماع این سایت می گوید: "اجرای جامدات جنیفر لوپز و ری لیوتا قادر به برداشتن  سایه‌ های ابی بالای صفوف شبکه های عابر پیاده نیست". [32]

سایه‌ های ابی

رابرت بیانکو، نوشتن برای ایاالت متحده امروز، مجموعه ای از دو ستاره از چهار را داد، و آن را "تقریبا به طور عادی تقریبا هر عکاسی و فیلم که تا کنون دیده اید، بازتولید می کند". سایه‌ های ابی ویلا پاستین، خواننده ی Slate، این نمایش را به عنوان "نسبتا وحشتناک" مورد انتقاد قرار داد، هرچند عملکرد لوپز را به عنوان "بسیار جذاب" ستایش کرد و به او "یک لذت قابل توجه" نشان داد. [34] یکی از یکی از بهترین فیلمهای کامپیوتری است که یکی از بهترین فیلمهای کامپیوتری است که توسط یکی از بهترین فیلمسازان جهان ساخته شده است. مولی ایکل از The A.V. باشگاه سری C + رتبه بندی کرد و گفت: "در حالی که طرح شروع می شود برش سایه‌ های ابی و خشک، آن را تبدیل پیچیده تر و تبدیل به طوری که در نهایت می شود مخاطبان را به صحنه افتتاحیه از آرایش، کمتر، سانتا اعتراف گناهانش را به یک دوربین "[36] Matt Zoller Seitz of Vulture نوشت که " سایه‌ های ابی یک نمایش عمیق نیستند، اما این یک اثر حساسانه و موثر است. آن را می داند که چه چیزی در آن قرار دارد (براق بودن، ملودرامیک، براق و دوست داشتنی تجاری بر روی یکی از این 7این شبکه روز جمعه اعلام کرد: "  سایه‌ های ابی "، نمایشنامه های پلیس NBC با بازی جنیفر لوپز و ری لیوتا، برای فصل سوم تمدید شده است.

"ما خیلی از همه چیز جنیفر و ری انجام می دهیم و می دانیم که این امر به دلیل تعهد آنها و همچنین کار سختی که از تولیدکنندگان و تولیدکنندگان باور نکردنی ما دارد،"    سایه‌ های ابی"به طرز واضح و محتاطانه یک سوم جنیفر سلکه گفت: "فصل جدید" "این نمایش همچنان به داستان های قدرتمندی ادامه می دهد که همیشه ما را گرسنه تر می کند."

این مجموعه به دنبال هارلی سانتوس (Lopez)، یک مادر و کارآگاه تک در قلب یک خدمه محکم از کارآگاهان بروکلین، به رهبری عصای مات و مبهوت Matt Wozniak (لیوتا) که اغلب منجر به گریختن از محدودیت های قانون می شود به منظور مؤثر حفاظت از حوزه خود و خودشان.

 

بازیگران شامل Drea de Matteo، Dayo Okeniyi، وینسنت لارساکا، هامپتون Fluker، سارا جفری و جینو آنتونی پزی است. جورج اورتمن و لوپز، Showrunner به عنوان تولید کننده اجرایی، همراه با ایلین گلدسمیت، توماس، بنی مدینا، رایان سیسراست و نینا واس خدمت می کنند. این مجموعه تولید تلویزیونهای جهانی، تولیدات نوریریک لوپز، EGTV، تولیدات رایان سایکستر و تولیدات جک ارمن است.

 سایه‌ های ابی

فصل 2 در تاریخ 5 مارس افتتاح شد و به رتبه 0.98 درسایه‌ های ابی بزرگسالان کلان 18-49 جمعیت و 5.25 میلیون بیننده باز می گردد. این در مقایسه با نسخه ی اول فصل 1 از ژانویه 2016، قطعی تقریبا 46 درصد در نمایش نسخه ی یو اس و 38 درصد در بین تماشاچیان است. با این حال، نمایشگر تماشای قابل توجهی را در تماشای تاخیر مشاهده کرده است. نخستین نمایش فصل به 1.6 امتیاز و 7.8 میلیون تماشاگر در Live + 3 رسید.

 

پیش از این در روز جمعه، NBC روز جهانی نخستین رقص را اعلام کرد. سری رقابت های رقص جدیدی که لوپز تولید کننده اجرایی و همچنین قاضی می شود. جینا دیوان تاتوم رقصنده و بازیگر «Step Up» میزبان نمایش واقعیت است که با همکاری رقص جهانی رقص World of Dance تولید می شود سایه‌ های ابی و جایزه ی یک میلیون دلاری برای برنده را به همراه خواهد آورد.0s و 80s سیدنی لومت پلیس فدرال هیجان انگیز) و آن را به ندرت گام به اشتباه است. "[37]

ستاره جنیفر لوپز در این فیلم جرم و جنایت به عنوان کارآگاه جانباز NYPD هارلی سانتوس، عضو خدمه ای از پلیس های کثیف که از یک محله بروکلین کار می کنند، ستاره می شود. به رهبری ستون Matt Wozniak (ری لیوتا)، که تقریبا به عنوان یک دختر به هارلی نگاه می کند، آنها اتحادها را با عناصر جنایتکار منطقه ای برای فعالیت های غیرقانونی در سایه‌ های ابی و همچنین جیب های خود را با پول نقد ساخته اند. آنها همچنین از خود مراقبت می کنند، زیرا مایکل لمان (دایو اوکنیی)، کارآگاه تازه کار، متوجه می شود که او و هارلی از طریق یک دروازه مظنون مواد مخدر روبرو می شوند و او نیز به زودی یک ثانیه دیگر را می کشد و یک مرد غیر مسلح را می کشد. هارلی هیچ اتفاقی نمیافتد که شبیه یک شلیک قانونی باشد؛ و لومن هیچ وقت احساس گناه نمیکند، با عمل و پنهان کردن آن در طول فصل، او را سایه‌ های ابی  وزن می کند. با این حال، این تنها یک subplot است. داستان اصلی متعلق به هارلی است. در خلبان، او برای جلسه با bookie که به نظر می رسد FBI خج خریده توسط عامل ویژه رابرت استال (وارن کول) رهبر است. او به دنبال او نشستن نیست، بلکه او را به یک خبرنگار تبدیل می کند - که او در برابر مصونیت موافق است. مدت کوتاهی پس از آن Wozniak در او اعتقاد دارد که درون صفوف وجود دارد و سایه‌ های ابی اگرچه او چنین نمی گوید، او مظنون به این است که او ممکن است او را برگزیند، و منجر به یک جلسه به یاد ماندنی بین دو در یک تفریحگاه می شود. هارلی همانطور که داستان را توسعه می دهد و شامل یک نمره بزرگ ممکن است، که به شدت علاقه مند استهل، هارلی با یکی دیگر از نگرانی های مداوم روبرو است: او دوست پسر سابق مگیله (آنتونیو جارامیلو) می خواهد رابطه با دخترش کریستینا (سارا جفری)، که نمی داند او وجود دارد

سایه‌ های ابی

شبکه تلویزیونی جنیفر لوپز برای یک فصل سوم، روز جمعه اعلام شد. فصل سه شامل 10 قسمت است.

 

سری، که همچنین ستاره Ray Liotta، Drea د Matteo و وارن کول، متمرکز بر یک مادر و کارآگاه (لپس) که مخفی کردن چند اسرار تیره است.

 

لوپز همچنین تهیه کننده اجرایی در  سایه‌ های ابی است، همراه با ایلین گلداسمیت-توماس، بنی مدینا، رایان سیسراست، نینا واس و جک ارمن جیمز. این سری از تلویزیون جهانی، Productions Nuyorican، EGTV، Ryan Seacrest Productions و Jack Orman Productions ساخته شده است.

 سایه‌ های ابی

"ما بسیار از همه چیزهایی که جنیفر و ری انجام می دهند قدردانی می کنیم و می دانیم که این امر به دلیل تعهد آنها، و همچنین کار سختی از بازیگران و تولید کننده های باور نکردنی ما است که  سایه‌ های ابی به وضوح و محتاطانه به تجدید فصل سوم ، "جنیفر سلکه، رییس NBC Entertainment، در بیانیه ای اعلام کرد. "این نمایش همچنان به داستان های قدرتمندی ادامه می دهد که همیشه ما را گرسنه تر می کند."

 

تجدید می شود به زودی در فصل دوم سایه‌ های ابی اجرا می شود. نمایشنامه در تاریخ 1 مارس، پس از ضربه های نامرئی Little Big Shots و عدالت شیکاگو دیک ولف، به رتبه 1 در میان بزرگسالان 18-49 رسید. تا کنون، فصل دوم به طور متوسط یک امتیاز 1.6 با سه روز از مشاهده تاخیر در نظر گرفته شده است.

 سایه‌ های ابی

با این حال، تجدید ساختار اولیه، با توجه به برنامه شلوغ لوپز، جای تعجب نیست. رقصنده بازیگری، خواننده و تهیه کننده اجرایی و قاضی رقابت رقص آینده NBC رقص جهانی، که قرار است در ماه می در نمایشگاه برگزار شود، برگزار خواهد شد. او همچنین قرار است در شبکه تلویزیونی تلویزیونی زنده تلویزیونی بعدی، Bye Bye Birdie، که پیش بینی می شود در پایان سال جاری، ستاره شود. لوپز همچنین دارای یک اقامتگاه لاس وگاس با نام All I Have است و در آلبوم اسپانیایی کار کرده است.

 

علاوه بر  سایه‌ های ابی ، سری NBC از سری های بازگشتی برای فصل 2017-2018 نیز شامل این می شود که ما، جای خوب و سوپرمارکت.

 سایه‌ های ابی از پنجشنبه تا یکشنبه به طور مرتب نقل مکان کرد و به عنوان جایزه جدید خود یکشنبه 10 اکتبر به دست آورد. با این حال 5.0 میلیون تماشاگر و 1.0 در میان بزرگسالان 18-49 در Live + در همان روز، به طور متوسط، در سن و سال امروز، این تعداد خطی را به عنوان یک سریال تلویزیونی سریال تلویزیونی پخش می کنند.  سایه‌ های ابی توسط مشاهده ای با تأخیر زیاد تقویت شده است. این نمایشگر چشمگیر چشمگیر از زمان تغییر و ویدئو بر اساس تقاضا است، با نمایش فصل 5 مارس فصل نمایش در 66٪ در L +3 افزایش به رتبه 1.6 در بزرگسالان 18-49، و در کل بینندگان 2.5 میلیون نفر به کل 7.8 میلیون، بزرگترین L + 3 آسانسور شبانه در شبکه های بزرگ 4 را تشکیل می دهد.

 

"ما خیلی از همه چیز جنیفر و ری انجام می دهیم و می دانیم که این امر به دلیل تعهد آنها و همچنین کار سختی که ما به بازیگران و تولید کنندگان باور نکردنی می کنیم،"  سایه‌ های ابی به وضوح و محتاطانه یک سوم رئیس مجلس نمایندگان NBC اعلام کرد: "بازسازی فصل". "این نمایش همچنان به داستان های قدرتمندی ادامه می دهد که همیشه ما را گرسنه تر می کند."

 سایه‌ های ابی

هارلی سانتوس (جنیفر لوپز) یک کارآگاه کارشناسی کارشناسی و کارآگاه خردمندانه در قلب یک خدمه محکم کارآگاهان بروکلین است که به رهبری ماموریت ممتاز Matt Wozniak (ری لیوتا) که اغلب این گروه را به سمت خارج از محدودیتهای قانون به منظور مؤثر حفاظت از حوزه خود و خودشان.

 

سایه‌ های ابی جورج ارمن و جورج لوپز، Showrunner، به عنوان تولید کننده اجرایی همراه با الین گلدسمیت، توماس، بنی مدینا، رایان سیسراست و نینا واس خدمت می کنند.  سایه‌ های ابی تولید تلویزیون های جهانی، Productions Nuyorican، EGTV، Ryan Seacrest Productions و Productions جک ارمن است.

سایه‌ های ابی