دمنوش پک پوست و مو نیوشا با استفاده از خواص بسیار مفید گیاهانی که تاثیر معجزه آسایی بر روی پوست و موی شما دارن باعث جلوگیری از ریش مو، تقویت مو و شفافیت پوست شما بخصوص پوست صورت شما شده و اگر صورت لاغری هم داشته باشید باعث پر و چاق شدن صورت شما نیز شده چهره جوان تری به شما می بخشد.

میتوان گفت داشتن پوست و موی سالم را هر کسی دوست دارد، برای داشتن پوست و موی سالم عوامل مختلفی دخیل هستند، از نوع تغذیه، خواب شما و … پک پوست و مو نیوشا ویتامین و مواد لازم برای داشتن پوست و موی سالم و یا ترمیم آنها به شما کمک شایانی میکند، با این پک ضمن نوشیدن دمنوشی خوش طعم و گوارا، این امر نیز محقق می شود.

« مو » عضوی از بدن است که در زیبایی و اعتماد به نفس افراد تاثیر بسزایی دارد. اما شما می توانید موهای خود را نابود کرده و یا زیبایی آن را صد چندان کنید؛ می پرسید چطور، پس حتما مطلب زیر را بخوانید.

برای جلوگیری و کنترل این مشکل خانم ها باید از رنگ کردن موهای خود با رنگ موهای حاوی آمونیاک خودداری کنند.

استفاده از ژل و اسپری‌ باعث خشکی و شکنندگی موها و ریزش شدید آنها در این دسته از خانم‌ها می شود.

برس کشیدن ‌های زیاد و خشک کردن موها با سشوار با درجه حرارت بالا نیز می تواند باعث آسیب غیر قابل جبران به موها شود.

کارشناسان به بانوان در آستانه میانسالی توصیه می‌کنند از بلند کردن بیش از حد موهای خود خودداری کنند تا با ریزش مو مواجه نشوند همینطور ماساژ کف سر با روغن هایی چون روغن نارگیل می‌تواند رطوبت کف سر را حفظ کند.

تغذیه سالم، مصرف میوه و سبزی تازه، پرهیز از استرس و دوری از استعمال دخانیات همگی روش‌های امتحان شده برای حفظ زیبایی موها در تمام سنین هستند.

بسیاری از افراد به دنبال راهی می‌گردند که پوست سالم و زیبایی داشته باشند و برای این منظور به انواع و اقسام روش‌ها روی می‌آورند.

بسیاری از افراد به تغذیه سالم و خوب، توجه کافی ندارند و همین مساله می‌تواند روی بدن، تاثیرات منفی بگذارد که پوست نیز از این امر مستثنا نیست. مصرف کافی سبزیجات و میوه‌های تازه به‌صورت روزانه، می‌تواند نقش مهمی را در سلامت پوست ایفا کند. آن دسته از میوه‌ها و خوراکی‌هایی که حاوی آنتی‌اکسیدان هستند، می‌توانند تاثیر بسیار مثبتی روی پوست بگذارند. میوه‌هایی مانند شاتوت، توت‌فرنگی، انگور و… دارای آنتی‌اکسیدان هستند و از پیر شدن زودهنگام پوست، جلوگیری می‌کنند.

برای داشتن پوست سالم، باید حتما به میزان کافی آب و مایعات در طول روز نوشید. آن دسته از افرادی که به این مساله توجه نمی‌کنند، پوست‌شان مستعد چین و چروک است و ظاهر پوست هم شاداب نخواهد بود. خشکی پوست در این دسته از افراد معمولا شایع‌تر است.

 

پک پوست و مو نیوشا برای مدت ۴۰ روز و شامل: دو بسته چای آلوورا نیوشا، دو بسته چای وانیل نیوشا، دو بسته چای رزماری و گل محمدی نیوشا، دو بسته چای گزنه نیوشا و یک بسته دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا می باشد

نکته مهم در استفاده از پک پوست و مو نیوشا :

بدلیل کیفیت بالای آوورا موجود در پک پوست و مو نیوشا و خواص بسیار مفید آن برای پوست. میتوان پس از میل کردن این دمنوش تی بگ آنرا روی چشم گذاشت و روی پوست صورت مالید و پس از ۲۰ دقیقه شست.