دمنوش افزایش وزن و اشتها

دمنوش افزایش وزن و اشتها نیوشا با افزایش اشتها، جذب مواد موثر در بدن شما را افزایش داده و باعث افزایش وزن شما خواهد شد، این پک برای عزیزانی که صورتی لاغر دارند نیز بسیار مناسب است و باعث پر شدن و چاقی صورت و چهره زیبا تر و جوانتر می شود.

با یک راه کاملا ساده، گیاهی و سالم می توانید با استفاده از پک افزایش وزن و اشتها نیوشا مشکل کاهش اشتها و وزن خود را حل کنید همچنین پروتئین، کربوهیدرات و ویتامین های مورد نیاز بدن خود را نیز تامین کنید.

همچنین پک افزایش وزن و اشتها نیوشا برای ورزشکاران گرامی که در دوره اضافه وزن یا حجم هستند بسیار مناسب می باشد، زیرا با افزایش اشتها و جذب ویتامین، پروتئین، کربوهیدرات و آمینو اسید های طبیعی مصرف شده باعث افزایش حجم و وزن می شود، میتوان گفت یک راه سالم و بدون عوارض جانبی و کاملا گیاهی برای این عزیزان استفاده از این پک می باشد و جایگزین بسیار مناسب تر و بدون خطری برای پودر و مکمل های موجود در بازار است که اکثرا نیز تقلبی هستند.

 

پک افزایش وزن و اشتها نیوشا برای مدت ۴۰ روز و شامل: دو بسته چای آلوورا نیوشا, دو بسته چای توت فرنگی نیوشا, دو بسته چای زعفران نیوشا و دو بسته هات چاکلت کلاسیک نیوشا.

 

چای آلوورا نیوشا، باعث افزایش جذب ویتامین های غذا، منبع غنی ویتامین های B1 ، A ، B2 ، B6 ، B12 ، C ، E ، سرشار از کلسیم، مفید برای پوست و مو, آبرسان پوست, شفاف و سفت کننده پوست

چای توت فرنگی نیوشا، اشتهاآور و تقویت کننده، سرشار از کلسیم و ویتامین B

چای زعفران نیوشا، اشتهاآور و افزایش میل به غذا در افراد دارای کمبود وزن، تسریع گردش خون و کمک به هضم غذا, بهبود عملکرد گوارش

هات چاکلت کلاسیک نیوشا، سرشار از پروتئین و کربوهیدرات