اگر دستگاه 3d سابلیمیشن شما تی شرت های چاپی را به عنوان کسب و کار اصلی خود به فروش می رساند، خرید دستگاه چاپ تیشرت خود می تواند راهی برای صرفه جویی در هزینه باشد، نه اینکه به چاپ برسد. با این حال، صرف نظر از نوع کسب و کار شما اجرا می شود، داشتن ماشین دستگاه چاپ تی شرت ممکن است به عنوان یک ابزار دستگاه 3d سابلیمیشن معنی داشته باشد، زیرا تی شرت چاپ شده اساسا یک بیلبورد برای شرکت شما است. یک دستگاه تی شرت به شما امکان می دهد تا یک عرضه بزرگ را چاپ کنید و پیراهن را برای فروش ارسال کنید یا به عنوان هدیه به مشتریان و چشم اندازها ارسال کنید. انتخاب دستگاه مناسب به نیازهای شما بستگی دارد
1. نوع چاپ مورد استفاده را انتخاب مواد خام سابلیمیشن .
هنگامی که برای تی شرت چاپ می شود، سه فرایند اصلی وجود دارد: چاپ روی صفحه، انتقال حرارت و چاپ دیجیتال. هر یک از این نوع دستگاه چاپ تیشرت به نوع دیگری از ماشین نیاز دارد. به طور کلی، یک چاپگر تی شرت دیجیتال گران ترین نوع ماشین است، زیرا ساده ترین استفاده است. چاپ حرارتی به طور کلی تا زمانی که چاپ دیجیتال یا روی صفحه نمایش نداشته باشد، معمولا سریعتر انجام می شود. چاپ روی صفحه معمولا بهتر است برای تولید انبوه باشد.

2. از همکاران یا سایر کاربران دستگاه چاپ تی شرت برای توصیه فروشندگان و ماشین آلات با کیفیت بپرسید.
اگر شما کورکورانه برای فروش یک دستگاه تی شرت جستجو کنید، ممکن است با انتخابات غرق شوید. با در نظر گرفتن زمان برای پیدا کردن فروشنده با کیفیت بر اساس توصیه های خارجی ممکن است شما را از مشکلات بعدی با دستگاه شما را نجات دهد.

3. قیمت گذاری تحقیق از فروشندگان داخلی و آنلاین با شهرت خوب.
مقایسه دستگاه 3d سابلیمیشن ها را از دستگاه های مشابه یا مشابه از فروشنده به فروشنده. به دستگاه چاپ تی شرت مستقیم از فروشندگان بپرسید که چه چیزی در قیمت دستگاه ذکر شده است یا نه.

4. هزینه های اضافی را در نظر مواد خام سابلیمیشن .
علاوه بر هزینه دستگاه خود، شما همچنین باید در چیزهایی مانند جوهر و یا سایر مواد شیمیایی که ممکن است لازم برای عملکرد مناسب و تعمیر و نگهداری دستگاه است، سرمایه گذاری کنید. تحویل دستگاه ممکن است یک هزینه اضافی باشد. انرژی هزینه ای است که اغلب نادیده گرفته می شود و ممکن است از ماشین به ماشین متفاوت باشد. این هزینه های اضافی ممکن است بیش از صرفه جویی در هزینه ارائه شده توسط نوع خاصی از ماشین.

5. گارانتی را بررسی کنید.
تولید مواد خام سابلیمیشن قابل اطمینان در پشت محصولات خود ایستاده اند. اگر فروشنده شما به شما یک ضمانت یا تضمین رضایت بخش در دستگاه شما ارائه نمی دهد، یکی دیگر را در نظر بگیرید، صرف نظر از ارزش ظاهری دستگاه.

6. اصطلاحات را با فروشنده خود درنظر بگیرید.
در حالی که برخی از فروشندگان نیاز به پرداخت نقدی یا کارت دستگاه چاپ تیشرت  فوری برای دستگاه دارند، برخی از فروشندگان، به ویژه برای دستگاه های  دستگاه 3d سابلیمیشن ، ممکن است شرایط پرداخت را در طول زمان ارائه دهند. تعیین نوع پرداخت که به بهترین وجه شرکت شماست. در حالی که پرداخت با گذشت زمان ممکن است به جریان نقدی شما کمک کند، دستگاه چاپ تی شرت های افزوده شده به سود، هزینه کلی دستگاه را افزایش می دهد.

7. برای دستگاه چاپ تی شرت خود پرداخت کنید و تحویل بگیرید.