توسط لیلی هانتر، مدیر محصول برای فن دستگاه چاپ تی شرت حرارتی رنگ تصعید در DGA Roland.

تکنولوژی چاپ دیجیتال به سرعت در حال بهبود است و به همین علت، صنایع ادغام شده و متنوعی است تا پرینترهای روی صفحه در حال ارائه چاپ دیجیتال و فروشگاه های امضا هستند که قادر به ارائه پوشاک هستند. ما شاهد این نوع انطباق صنعت با ظهور پرینترهای حلال الکترونی بودیم و اکنون می توانیم با چاپگرهای رنگ آمیزی رنگ آن را ببینیم.
دستگاه چاپ تی شرت قیمت
اخیرا Texart RT-640 Dye-Sublimation Printer ما به کاربران اجازه می دهد تا به صورت دیجیتالی گرافیک سفارشی را برای لباس، صندلی، اسنوبورد، پارچه، محصولات تبلیغاتی و غیره اضافه کنند. برای بسیاری از کسدستگاه چاپ تی شرت قیمت ب و کارهای علامت و گرافیک، این روش سریع و موثر چاپ دیجیتال جایگزین شیوه های چاپ سنتی روی صفحه نمایش برای تولید کوتاه مدت و خروجی است که نیاز به رنگ های مختلف و تصاویر عکاسی دارد.

دستگاه چاپ تی شرت قیمت
دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال
دستگاه چاپ تی شرت حرارتی
دستگاه چاپ تی شرت
دستگاه چاپ تی شرت دست دوم
دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک
دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال
دستگاه چاپ تیشرت قیمت
دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن
دستگاه چاپ تیشرت حرارتی
دستگاه چاپ تیشرت
دستگاه چاپ تی شرت جدید
قیمت دستگاه چاپ دیجیتال تی شرت
دستگاه چاپ تیشرت فروش
دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی


اگر قصد دارید این نوع فناوری را به کسب و کار گرافیک خود اضافه کنید، در اینجا سه ​​چیز است که باید درباره رنگ دلخواه بدانید.
برنامه های متعفن
1.
بسیاری از آیتم های سودآور وجود دارد که شما می دستگاه چاپ تی شرت قیمت آن را جابجا کنید

وقتی مردم از عبارت "رنگ دلخواه" استفاده می کنند، مطمئن هستم که اسنوبورد ها، ورق های فلزی و کفپوش ها برنامه های کاربردی نیستند که به طور طبیعی در ذهن دارند. با این حال، به لطف چاپگرهای گسترده ای مانند Texart RT-640 که امکان سفارشی کردن مقرون به صرفه از همه چیز را از آگهی های بزرگ به دستگاه چاپ تی شرت قیمتهای سرامیکی، رنگ پذیری هر دو پارچه و مواد سفت و سخت است.

رنگ تصعید با نفوذ به سطح سوبسترا با جوهر کار می کند. مواد ساخته شده از قبیل نایلون، برخی از پلاستیک ها و پارچه های پلی استر حاوی پلیمرهایی هستند که هنگام گرم شدن، اتصال جوهر را فعال می کنند.

چاپ رنگ تصعید رنگ های زیبا و دائمی را ارائه می دهد که در بستر یا پارچه جاسازی شده است، نه روی سطح چاپ شده. تصاویر پس از چندین شستشو بر روی پارچه محو دستگاه چاپ تی شرت قیمتشد تصاویر بر روی سختی ها، تراشه، پوست و یا خراش نخواهند داشت.

در اینجا برخی از امکانات مادی که شما با رنگ آمیزی دارند، می باشد:

بسترهای سخت - دیگر محدود به تنها بسترهای پارچه نیست، در انواع محصول و امکانات تبلیغاتی در دسترس است. مواد پلیمری جدید تولید شده به طور خاص برای کاربردهای رنگ آمیزی که شامل آلومینیوم، برنج، شیشه، فایبرگلاس، ورق های اکریلیک، پلاستیکی و سخت ورق است، دستگاه چاپ تی شرت سه بعدیداده شده است.

محصولات سفت و سخت - محصولات خالص "خالی" که به طور گسترده در دسترس هستند عبارتند از پد موس، زنجیر کلید، موارد گوشی های هوشمند، کاسه های حیوانات، تابلوهای روشن و غیره. اینها به راحتی قابل تعویض هستند و به عنوان عناصر سفارشی برای کسب و کار شما ارائه می دهند.

Soft-Signages -
ایجاد POP تحت تاثیر بر روی تقاضا، تاثیر بالا، نمایشگاه های تجاری و نشانه های داخلی. فرایند تصعید سریع و ایده آل برای تبلیغات با حساسیت زمانی است.

پارچه - انتخاب از طیف وسیعی از پارچه های پلی استر 100٪. انتخاب پارچه ها به دو نوع متمایز تقسیم می شود:

    
بافت بافت برای دستگاه چاپ تی شرت حرارتیهای محکم و سخت پوشاننده، آگهی های بیرونی، علامت های بیرونی و اثاثه یا لوازم داخلی
    
بافتن پارچه ای که پارچه های سفارشی، پرچم های داخلی و آگهی ها، پس زمینه های عکاسی و پوشش های روی میز را به طور طبیعی و به طور طبیعی جریان می دهد.

ورزش و مد پوشاک - همه چیز از تی دستگاه چاپ تی شرت حرارتی و لباس دوچرخه سواری به کیف های دستی و کلاه بیسبال امکان پذیر است. محبوبیت روزافزون لباس های ورزشی و مد روز، هر روز فرصت های جدید تسریع را باز می کند.

چاپ عکس - از لوازم هدیه شخصی مانند آهن ربا، مونتاژ دیوارها و لباس عکاسی به عکس های پس زمینه، جلوه ای عالی برای ارائه تصاویر با کیفیت بالا برای عکاسی به طیف وسیعی از بازارهای است.

کاشی های سرامیکی - طراحان و طراحان داخلی می توانند کاشی های سرامیکی سفارشی را برای آشپزخانه، حمام، فضای خانه، موزه، رستوران، و دفاتر ایجاد کنند.

تمام مواد ذکر شده در بالا پلیمری دستگاه چاپ تی شرت حرارتی برای انتقال گرما هستند و یا به عنوان محصولات "جعبه" برای انتقال فوری گرم می شود. علاوه بر این، گزینه های پیش درمان در دسترس کاربر وجود دارد که امکان چاپ را روی طیف وسیعی از موارد فراهم می کند.