دستگاه چاپ تی شرت دیجیتال

دستگاه چاپ تیشرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشن

دستگاه چاپ تیشرت حرارتی

دستگاه چاپ تیشرت

دستگاه چاپ تی شرت جدید

قیمت دستگاه چاپ دیجیتال تی شرت

دستگاه چاپ تیشرت فروش

دستگاه چاپ تی شرت سه بعدی

دستگاه چاپ تی شرت قیمت

دستگاه چاپ تیشرت دیجیتال

دستگاه چاپ تی شرت حرارتی

دستگاه چاپ تی شرت

دستگاه چاپ تی شرت دست دوم

دستگاه چاپ تی شرت اتوماتیک

دستگاه چاپ تی شرت سابلیمیشن


خدمات و آموزش
برای دستگاه چاپ تی شرت حرارتیهای چاپ تی شرت، سرویس و آموزش معمولا پس از پرسش های تعمیراتی درست می شود. در آموزش، ما همیشه تکنسین سرویس را در محل نصب / آموزش آموزش تشویق می کنیم. به این ترتیب، می دانید که دستگاه شما به درستی کار می کند و به درستی کار می کند. در این دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشنCol-Desi درجه ای ضعیف را دریافت می کند، زیرا تنها با آموزش از راه دور یا در دفاتر شرکت خود در فلوریدا ارائه می شود. خدماتی که شما به آن نیاز دارید همیشه برای هر چاپگر DTG اهمیت دارد و از توزیع کننده شروع می شود. بعضی ها بسیار باهوش تر در پاسخ به دستگاه چاپ تیشرت قیمت خدمات کوچکتر هستند و شما را به عقب رانده و به سرعت در حال اجرا هستند. هنگامی که برای به دست آوردن فن آوری در سایت می آید، اپسون برنده در اینجا می آید چون آنها تضمین شده در محل 48 ساعته به درستی به گارانتی خود می رسند.
مطمئن نیستید کدام تی شرت مناسب برای شما مناسب است؟ ابزار جستجوگر چاپگر ما را امتحان کنید >>
هزینه های مواد
بهترین چاپگر مستقیم به چاپگر همیشه مشغول بحث گسترده در مورد هزینه های جوهر و هزینه پیراهن است. مهمتر از همه هزینه های واقعی عملیات هر چاپگر تی شرت خاص است. این دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالهای دنیای واقعی را در مورد چیزی که تولید لباس واقعی است، نه تنها هزینه جوهر در پیراهن می دهد. تجزیه و تحلیل هزینه پیراهن تنها با هزینه جوهر در پیراهن انجام می شود در بهترین حالت گمراه کننده است و اغلب شامل اعداد است که توسط تولید کنندگان به یکی از طرفداران رسیده است. هر فروشگاهی دستگاه چاپ تی شرت حرارتیهای عملیاتی مختلفی دارد، بنابراین باید تجزیه و تحلیل فردی با توزیع کننده انجام شود تا هزینه های کلی شما را درک کند. از نقطه نظر تجهیزات، اپسون و برادر شفاف ترین هزینه های عملیاتی خود را دارند و هزینه های پیراهن را به راحتی محاسبه می کنند. هزینه جوهر به تنهایی می تواند یک کسر کوچک از عملیات کلی است، بنابراین تنها با این رقم جذاب نخواهید شد.
 
نمودار مقایسه مقایسه چاپگر تی شرت
ما یک نمودار برای مقایسه برخی از این مدل های دستگاه چاپ تیشرت قیمت پیشرو در کنار یکدیگر ایجاد کرده ایم. با این حال، اگر شما در بازار برای یک چاپگر DTG هستید، ما همیشه یک تجزیه و تحلیل مشورتی پیشنهاد می کنیم برای شروع و حذف تجهیزات مورد نظر خود را به خانه ببرید. تظاهرات نمایشگاه می تواند یک گام خوب در بازنگری اولیه باشد، اما زمان زیادی را صرف زمان دقیق دستگاه چاپ تی شرت حرارتیکل جریان کاری می کند و تولید بهترین راه برای درک تمامی پیش شرط های عملیات است.

سری M سری لباسهای بیشتری را در زمان کمتری تولید می کند بدون اینکه دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشنچاپ را به خطر بیاندازد. چاپگرهای روی صفحه نمایش، embroiderers، خرده فروشان آنلاین، عکاسان، فروشگاه های چاپ، طراحان و فروشگاه خرده فروشان در نهایت، یک راه حل صنعتی و قابل انعطاف دارند. سری M سریال بالقوه سود را با مهندسی کاملا جدید ارائه می دهد.

آینده در حال حاضر به چاپگرهای جوهر افشان به طور مستقیم به لباس! جدید ماشین چاپ DTG M2 T شرت جدید استانداردهای جدیدی را برای سرعت و دستگاه چاپ تیشرت قیمت انعطاف پذیری به قیمت 30 هزار دلار کمتر از ماشین های مشابه انجام می دهد. ماشین چاپ M2 T شرت دارای پیشرفته ترین پلت فرم چاپ صنعت است - به طور خاص برای کاربردهای نساجی طراحی شده است.

با استفاده از طیف گسترده ای از اندازه های ورق که اجازه دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالدهد برای چهار عکس کوچکتر (حتی آستین و پانچ پان)، دو عکس استاندارد و یا یک تصویر بزرگتر - M2 دیجیتال ترین دستگاه چاپ دیجیتال به ماشین پوشاک در جهان امروز است. به هر حال - آیا ما اشاره کردیم که این هم یکی از سریعترین هاست؟

توانایی چاپ در چندین لباس در دستگاه چاپ تیشرت قیمت زمان بدان معنی است که شما باید با دستگاه کمتر با هم ارتباط داشته باشید تا پروژه کامل شود، بنابراین تمام پروژه های شما زمان کمتری را می گیرند. زمان بیشتری برای شما برای فروش بیشتر، سفارشات، رسیدگی به تماس های دریافتی و به طور کلی فقط پول بیشتری را!اکثر دستگاه چاپ تیشرت سابلیمیشنکه به چاپگرهای دستگاه چاپ تی شرت حرارتیبه چاپ نگاه می کنند، هرگز آنها را در عمل ندیده اند .. واقعا در عمل هستند .. بنابراین می توانند ببینند که چه چیزی باعث تولید یک سفارش با چاپگر DTG می شود. ما وقت گرفتیم تا یک ضبط زنده داشته باشیم که در آن ما یک سفارش T-shirt سفارشی از گرافیک تا محصول به پایان رسید. شما می توانید ویدیو زیر تحت عنوان "چاپ DTG - پر کردن سفارش از دستگاه چاپ تی شرت دیجیتالتا پایان" را تماشا کنید.