دستگاه چاپ تی شرت EVA Soles Molding دو فاظمه دستگاه 6کاره سابلیمیشن ماشین به طور گسترده ای برای فوم و قالب سازی برای انواع مواد EVA و لاستیک فوم استفاده می شود.این می تواند انواع EVA Soles، Middle Pole و EVA Slipper را بسازید. دستگاه حاضر یک مدل تازه طراحی شده بر اساس تکنولوژی سنتی و فروش خوبی در داخل و خارج از کشور است. این ستون پشتیبانی از برق گرمایش، بخار و حرارت روغن، دارای صفحه نمایش دما دیجیتال. عملیات و تعمیر و نگهداری آسان است و دستگاه سابلیمیشن 6کاره هزینه های فنی خود را نیز حفظ کند، همچنین با عملکرد فشار خودکار، زمان باز بودن و هشدار و غیره.
امکانات:
1. کارایی بالا:
دستگاه سابلیمیشن 6کاره
لوله های فولادی خاص را برای ایجاد صفحات گرمایش، افزایش سطح هدایت حرارتی، به سرعت در حال گرم شدن و چسباندن، بهره وری 20٪ بالاتر از محصولات مشابه است.
2. صرفه جویی در انرژی:
EVA Soles Foaming Molding Machine از طراحی حرارتی استفاده می کند و در اطراف مجموعه دستگاه، پوشش انزوا حرارتی تشکیل شده است، بنابراین 20٪ انرژی می تواند ذخیره شود.
3. صرفه جویی در زمان:
EVA Soles Foaming Molding Machine با شیر پر شده از PF150 مجهز می شود و می تواند به سرعت در کوتاهترین زمان ممکن قطره دهد. این موجب صرفه جویی در زمان بیشتری می شود و می تواند جفت بیشتری را در یک روز تولید کند.
4. سیستم کنترل:
دستگاه 6کاره سابلیمیشن
سیستم کنترل PC و PLC را که از مارک های معروف خارج از کشور وارد می شود، از طریق یک رابط صفحه نمایش گرافیکی برای نشان دادن تمام اطلاعات مانیتورینگ و تنظیم شرایط کار می کند.
5. سیستم هیدرولیک (سیستم فشار روغن):
EVA Soles Foaming Molding Machine با استفاده از شیر کنترل متناسب، همچنین با پشتیبانی از سیستم کنترل کامپیوتری، می تواند با دقت کنترل جریان فشار روغن را حفظ کند، برای حفظ سر و صدا و افزایش بهره وری استفاده می شود.
 
نمونه های تولید شده توسط ماشین های ما:
1. ما تولید کننده (کارخانه خود) تخصصی ماشین آلات دستگاه سابلیمیشن d3 برای بیش از 10 yeas، عمدتا در EVA ماشین آلات فومینگ و ماشین آلات لاستیکی.
2. ادغام توسعه، فروش و تولید، از یک بازار بزرگ در آمریکای جنوبی، آسیای جنوب شرقی، آفریقا، شرق آسیا و شرق میانه لذت می بریم ...
3. از طریق طراحی تازه و با کیفیت بالا، قیمت رقابتی و دستگاه سابلیمیشن d3 دقیق، ما همکاری های طولانی مدت را با مشتریانمان حفظ می کنیم.
4. سفارش نصب شده خوش آمدید، ما ظرفیت بزرگ برای برآوردن با نیازهای مختلف مشتریان است.
5. ماشین آلات سبک بیشتر در حال توسعه هستند، pls با ما تماس بگیرید به طور مستقیم اگر شما می خواهید برای پیوستن به
دستگاه تسمه نقاله ساخته شده از اکسترودر مجاز (ماشین اصلی)، مخزن خنک کننده، واحد کشش 1، گرمایش باد گرما، واحد کشش 2ND، چاپگر شخصیت، دستگاه منبت کاری، فرایند شکل دادن به نور، مخزن آب برای شکل دادن، واحد کشش سوم چرخش سبک وزن. نصب و راه اندازی استاندارد باید در خط و به ترتیب، و روند فن آوری دستگاه است که در شکل زیر نشان داده شده است.
درایو اصلی ماشین شامل موتور کنترل فرکانس و دنده مخصوص سخت دندان برای دستگاه اکسترودر پلاستیک می باشد. بخش تشکیل دهنده از بشکه پیچ خورده، قاب قاب و میله تشکیل شده است. مواد خام از قیف از گرما برای تغذیه بشکه خنک می شود و بلوک خشن اکسترود شده است.

2. دستگاه کشش از موتور کنترل فرکانس، باند درایو،  دستگاه 3d سابلیمیشن  پانچ گرداننده و دستگاه پرس و جو باند تشکیل شده است، که باند تسمه ای شکل را درون رول به داخل رول رسانا تبدیل می کند و سپس باند تشکیل شده از طریق غلتک منبت تولید می شود.

3. کوره کششی باد کوره در گردش شامل اتاق خشک کردن، غلتک سیم پیچ قابل تنظیم، بخاری، دستگاه کشش ساخته شده، فن و غیره است که برای گرم کردن بلوک خشن استفاده می شود.
هنگامی که دمای بلوک خشن مورد نیاز برای کشش را برآورده می کند، در کوره کشش و شکل داده می شود. این دستگاه ساختار پیچ خورده با پیچ متخلخل را تصویب می کند که طول کل خط لوله گرمایش بیش از 4 برابر گرما را افزایش می دهد. سیستم گرمایش الکتریکی بادی ممکن است تا دمای حداکثر دمای ثابت را حفظ کند، بنابراین استفاده از گرما به میزان قابل توجهی بهبود می یابد و مصرف انرژی کاهش می یابد.

چرخ لای حجم 4.Light از موتور گشتاور، باند درایو، چرخ دنده، سیم پیچ سیم پیچ و میله سفر تشکیل شده است.
نسبت سرعت متفاوت از طریق چرخ دنده ها به دست می آید و محصولات مختلف ممکن است به آن متصل شوند. چرخر با استفاده از محصولات پذیرفته شده، آنها را به عنوان یک قطعه واحد با شکل و کیفیت مشخص مشخص می کند.