تور ناپل

اگر به فکر تفریح و دور شدن از دغدغه ها و دل مشغولی های زندگی روزمره هستید، تور ناپل یک انتخاب بسیار عالی برای شما می باشد. تور ناپل تجربه ای نو و بیادماندنی برای مسافران و گردشگران ایجاد می کنند. از آنجایی که شهر ناپل یکی از شهرهایی است که مسافران زیادی را به خود جلب می کند، سعی کنید پیش از سفر به این شهر تمام اطلاعات لازم را کسب کنید تا بدون هیچ گونه مشکلی، از سفر خود لذت ببرید.

ایتالیا یکی از کشورهایی است که سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان می باشد. این کشور یکی از بهترین کشورهایی است که شما می توانید به عنوان مقصد سفر تفریحی خود انتخاب کنید. فراموش نکنید این کشور دارای شهرهای بسیار جذاب زیادی از جمله شهر ناپل می باشد که لذت سفر را برای مسافران دوچندان می کند.

راهنمای سفر به شهر ناپل

تور ایتالیا دارای شهرهای گردشگری بسیار زیادی می باشد که سومین این شهرها از نظر بزرگی، شهر ناپل است. شهر ناپل در ناحیه جنوبی ایتالیا و در سواحل غربی این کشور قرار دارد و جمعیتی نزدیک به 4 میلیون نفر دارد. شهر ناپل، یک شهر تاریخی است و قدمتی طولانی دارد. پیشینه این شهر به عصر برنز باز می گردد. بناهای تاریخی بی شماری در این شهر وجود دارند که بیانگر فعالیت های انسانی از دوران مصر باستان تا امپراطوری رم می باشد. وجود کلیساهای قدیمی و تاریخی در این شهر نمایانگر قدمت هزار ساله شهر ناپل است. این شهر با وجود مناطق ساحلی کامپانیا، باعث جذب گردشگرانی شده است که در تور ناپل شرکت می کنند. ناپل دارای چندین بندر کوچک و بزرگ می باشد، این بنادر مخصوص کشتی های مسافری، تجاری و تفریحی هستند. برخی از علل تشکیل تور  توریستی ناپل، این بنادر، موقعیت آب و هوایی عالی و جاذبه های گردشگری این شهر ایتالیایی می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.یکی از چشم اندازهای زیبای شهر ناپل، آتشفشان وزوو است که از این شهر قابل رویت است.

وضعیت آب و هوایی شهر ناپل

ناپل در سواحل دریای مدیترانه و در جنوب کشور ایتالیا قرار گرفته است. اختلاف زمانی این شهر با ایران حدود 2 ساعت و نیم می باشد. مردم شهر ناپل به زبان ایتالیایی صبحت می کنند؛ بنابراین اگر قصد شرکت در تور ناپل را دارید، سعی کنید کمی ایتالیایی یاد بگیرید. از آنجایی که این شهر در کنار دریای مدیترانه قرار دارد، بدیهی است که دارای آب و هوای مدیترانه ای نیز می باشد. بنابراین شاهد آب و هوای متعادل و بارانی در فصل زمستان هستیم و تابستان گرم و خشک پیش رو خواهیم داشت. آب و هوای مدیترانه ای باعث شده است این منطقه به طور کلی، دارای آب و هوای نیمه گرمسیری باشد و مورد پسند مردمی باشد که در تور ناپل شرکت می کنند. دمای متوسط در تابستان حدود 23 درجه سانتی گراد می باشد، پس در مقایسه با تابستان های گرم شهرهای ایران، دمایی بسیار پایین دارد.

بهترین زمان سفر با تور ناپل

با توجه به شرایط آب و هوایی که در ناپل حکمفرما است، می توانیم بهترین زمان سفر و شرکت در تورهای تفریحی ناپل را نیز تعیین کنیم. از آنجایی که گرم ترین ماه های سال در ناپل مرداد ماه و تیر ماه می باشد، سفر با تور ناپل در این بازه زمانی پیشنهاد نمی شود، مگر اینکه شما با اوج گرمایی 31 درجه سانتی گراد مشکلی نداشته باشید. سردترین ماه های سال نیز، ماه های آذر، دی و بهمن هستند که تور ناپل کمتری برای سفر به این شهر وجود دارد. ماه های فروردین، اردیبهشت، شهریور و اویل مهر بهترین زمان شرکت در تور تفریحی ناپل است. در این بازه زمانی هوا عالی است و گردشگران کمتری در شهر حضور دارند. بنابراین شما می توانید این بازه زمانی را به عنوان زمان مساعد برای سفر در نظر بگیرید. فراموش نکنید اردیبهشت فصل باران در شهر ناپل است. اگر عاشق باران هستید، می توانید شاهد روزهای متوالی بارندگی در شهر باشید.

راهنمای سفر به ناپل

اطلاعات پرواز و فرودگاه شهر ناپل

شهر پر از جاذبه ناپل دارای یک فرودگاه بین المللی است که ارتفاع آن از سطح دریا 90 متر می باشد. این فرودگاه دارای یک باند می باشد که طولی برابر با 2628 متر دارد. این فرودگاه در 6 کیلومتری شمال شرق ایتالیا واقع شده است و مقصد بسیاری از پروازهای تور ناپل از تهران می باشد. این فرودگاه بین المللی دارای 2 ترمینالی است که یکی برای پروازهای خروجی و دیگری برای پرواز های چارتری مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. فرودگاه بین المللی ناپل، در سال 1910 به عنوان اولین فرودگاه این منطقه شروع به کار کرد.

با توجه به اینکه شهر تهران با ناپل چیزی حدود 3287 کیلومتر از همدیگر فاصله دارند، ایرلاین های مختلفی برای ارائه خدمات رسانی به تور ناپل وجود دارند که شما را به شهر پر از جاذبه ناپل انتقال می دهند. میانگین مدت سفر برای پرواز از تهران به ناپل با یک توقف، حدود 6 ساعت و 55 دقیقه است؛ فراموش نکنید شرایط هوایی نیز در زمان تاثیر گذار است. بنابراین امکان پرواز از فرودگاه امام خمینی تهران به فرودگاه بین المللی ناپل با ایرلاین های مختلف وجود دارد که شما می توانید برای تور تفریحی ناپل خود یکی از آن ها را رزرو کنید.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی تور ناپل

 وجود جاذبه های گردشگری بسیار در شهر ناپل باعث شکل گرفتن تور ناپل در بسیاری از نقاط شده است. آب و هوای عالی و این مکان های گردشگری، باعث شده است روز به روز بر تعداد گردشگران منطقه افزوده شود. یکی از نقاطی که گردشگران به آن علاقه بسیاری دارند، کاخ نوو (Nouvo) است که از ساختمان های قدیمی این شهر به شمار می رود. این کاخ در سال 1282 ساخته است و وجود 5 برج و طاق نصرت آن باعث زیبایی خیره کننده این بنا شده است. نزدیکی کاخ به برج پیزا باعث شده است که گردشگران تور ناپل، به راحتی بتوانند از هر دو محل دیدن کنند. اگر می خواهید چشم اندازی عالی از مناطق دیدنی بندر ناپل داشته باشید، سری به بالای این کاخ بزنید. ساحل آمالفی یکی دیگر از جاذبه های زیبا و خیره کننده است که زبانزد تمامی مردم منطقه است. ساحل آمالفی در 47 کیلومتری شهر ناپل قرار دارد. معماری بی نظیر این شهر ساحلی، چشم ها را مجذوب خود می کند.  احاطه شدن ساحل آمالفی توسط صخره های زیبا و وجود خط ساحلی بی نظیر، باعث شده است اینجا یکی از بهترین مقاصد گردشگری به شمار رود. افرادی که در تور لوکس ناپل شرکت کرده اند، قطعا خاطره بازدید از این منطقه، در ذهن آن ها ماندگار شده است. آتشفشان وزوو، در کنار شهر بمبئی و هرکولانیوم که توسط این آتشفشان نابود شده اند، مکمل همدیگر به شمار می روند. آثار مخرب فوران این آتشفشان، بر جان و مال مردم این دو منطقه به خوبی مشهود است. شهر ناپل جاذبه های گردشگری دیگری از جمله تئاتر سان کارلو، موزه ملی باستان شناسی، کلیسیا جدید عیسی مسیح و غیره نیز دارد که تکمیل کننده لذت از تور توریستی ناپل می باشند.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی شهر ناپل

خیابان های معروف شهر ناپل

شهر تاریخی ناپل دارای خیابان های بسیار معروفی می باشد که با قدم گذاشتن در آن خیابان ها می توانید بناها، کلیساها و کاخ های بی شماری را ببینید. تعدادی از این خیابان های معروف عبارتند از خیابان سانتا ماریا، خیابان چیانا، خیابان سن گریگوری آرمنو، خیابان اسکارلاتی، خیابان تولد، خیابان بی کروکه و خیابان تریبونالی. برای مثال شما می توانید در خیابان چیانا به تماشای بناهای تاریخی همچون کلیسای سنت اورسولا، خانه تئاتر سانازارو، کلیسای سنت کاترین، پل پیانا، کاخ سنت آرپینو و غیره بپردازید. خیابان سانتاماریا نیز بناهایی همچون کاخ فیرائو، کلیسای سانتا ماریا، کلیسای سنت جان باپتیست و آکادمی هنرهای زیبا را در خود جای داده است. خیابان های دیگر نیز مانند این دو مورد ذکر شده، مملو از بناهای تاریخی و فرهنگی بی شماری هستند که هر کدام نوعی جاذبه گردشگری برای تور ناپل به شمار می روند. تور ناپل امکان بازدید از این خیابان ها را برای شما فراهم می کند.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی شهر ناپل

بهترین مراکز خرید شهر ناپل

بی شک خرید یکی از حیاتی ترین بخش های هر سفر می باشد. شهر ناپل نیز به عنوان یکی از مکان های مناسب برای خرید در ایتالیا شهرت یافته است. اگر قصد خرید عتیقه دارید، می توانید به خیابان سانتا ماریا رجوع کنید، چرا که این خیابان به عنوان مرکز عتیقه فروشی شهر شناخته می شود. از دیرباز خیابان تولدو تبدیل به یکی از مراکز خرید شهر شده است. اگر قصد خرید پوشاک با مارک های متعبر دارید، می توانید به فروشگاه ها و مراکز زنجیره این خیابان رجوع کنید و خرید خود را انجام دهید. خیابان اسکارلاتی نیز به عنوان یک مرکز پوشاک و کفش به شمار می رود که بهترین و با کیفیت ترین برندها را می توانید از این جا تهیه کنید.

بهترین رستوران های شهر ناپل

ناپل یکی از شهرهایی است که به علت سرو غذاهای خوشمزه ایتالیایی شهرت بسیاری دارد. این شهر به عنوان مرکز و قلب تپنده پیتزا شناخته می شود؛ از اینرو با قیمت مناسبی می توانید برای خود پیتزا بخرید. وجود رستوران ها و کافه های متنوع، تکمیل کننده سفر با تور ناپل می باشند. برای کاهش هزینه های خود می توانید خوراکی های ارزانی در این شهر میل کنید که طعم فوق العاده دارند.

بهترین رستوران های شهر ناپل

هتل های معروف شهر ناپل

به علت توریستی بودن شهر ناپل، می توانیم شاهد رشد هتل های لوکس زیادی در این شهر باشیم. شهر ناپل دارای هتل های بسیاری با درجه بندی های مختلف است که هزینه اقامت در آن را موقعیت جغرافیایی، خدمات و تعداد ستاره آن هتل تعیین می کند. «هتل هالیدی این ناپل» یکی از هتل های 4 ستاره شهر می باشد که خدماتی از جمله استخر، ماساژ، اینترنت رایگان، رستوران و غیره برای مسافرین ارائه می دهد و با توجه به قیمت و خدمات آن، می توان گفت هتلی مناسب برای تور ناپل است. «گراند هتل» یکی از هتل های 5 ستاره ناپل است که هزینه اقامت در آن بسیار بالاتر از هتل 4 ستاره می باشد. این هتل دارای تعدادی رستوران، پارکینگ اختصاصی، مراکز خرید، اینترنت پر سرعت و سالن برگزاری جلسات و غیره می باشد. هتل 4 ستاره «بارباتو» در دسته هتل های ارزان قیمت ناپل قرار دارد. این هتل حدود 6 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد و امکانات بسیار خوبی برای مسافران فراهم می کند. هتل های زیادی از جمله هتل تولدو ناپل، هتل مجستیک ناپل، هتل رومئو و غیره در این شهر وجود دارند که می توانید از بین آن ها یکی را متناسب با شرایط خود، به راحتی انتخاب کنید.

بهترین هتل های شهر ناپل

سیستم حمل و نقل ناپل

به علت وجود گردشگران زیاد در شهر ناپل، ترافیک بخشی از این شهر شده است. استفاده از تاکسی برای مسافران هزینه بسیار زیادی دارد. بنابراین سعی کنید تا جای ممکن هزینه های کوتاه را با پای پیاده بپیمایید. شهر ناپل دارای سیستم حمل و نقل مترو نیز می باشد، اما مناطق زیادی را پوشش نمی دهد. هزینه استفاده از اتوبوس برای هر سفر به نسبت بالا می باشد و این بلیط 90 دقیقه اعتبار دارد. برای سهولت می توانید بلیط های یک روزه تهیه کنید.

نکاتی درباره تور ناپل

از آنجایی که شهر ناپل یک مرکز گردشگری عالی در ایتالیا است، وابسته به بودجه شما، خدمات سفر با تور ناپل نیز متغییر است. شما می توانید برای تور توریستی ناپل خود یک هتل 3 ستاره، 4 ستاره و یا 5 ستاره انتخاب کنید. اگر قصد کاهش هزینه سفر به شهر ناپل خود را دارید، می توانید در این شهر از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید و یا اینکه هتلی را رزرو کنید که نسبتا فاصله بیشتری تا مرکز شهر دارد. به طور عمده نرخ تمام شده تور ناپل، به سطح هتل شما بستگی دارد.

به دلیل تقاضای زیاد مردم برای سفر به شهر پر از جاذبه ناپل، تورهای بسیار زیادی برای سفر به این شهر به وجود آمده است. تورهای مختلف خدمات گوناگونی برای مسافران فراهم می کنند. تور تفریحی ناپل به دلیل برنامه ریزی عالی خود و فراهم کردن تمام امکانات، یکی از بهترین تورهای تفریحی می باشد. هر یک از این تورها، هزینه های مختلفی پیشنهاد می دهند که تعیین کننده انتخاب افراد می باشد. تور تفریحی ناپل امکان بازدید از جاذبه های گردشگری را برای مسافران فراهم می کند. این تورها با برنامه ریزی دقیق، مانع هدر رفتن وقت شما می شوند و باعث می شوند شما در کوتاه ترین زمان ممکن از یک سفر عالی و بی نظیر نهایت لذت را ببرید. تور ناپل تضمین می کند که لذتی جاودانه از سفر به این شهر کسب خواهید کرد.

تور ناپل یکی از تورهایی است که خدمات بسیار خوبی برای گردشگران فراهم می کند. تور ارزان قیمت ناپل باعث کاهش نگرانی های افراد در زمینه بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، محل اقامت، هتل، هزینه ها و غیره می شود. برای مثال وقتی قصد سفر انفرادی به شهر ناپل را داشته باشید، باید به فکر پیدا کردن یک هتل مناسب با موقعیت خوب برای اقامت در آن باشید؛ اما با شرکت در تور لحظه آخری ناپل این مسئولیت ها برای شما کاهش می یابد. وجود تور لیدرهای کارآزموده و مجرب در تور ناپل به شما کمک می کند تا بتوانید به بازدید از نقاط جذابی از شهر بپردازید و درباره آن ها اطلاعات بی نظیری کسب کنید. یکی دیگر از مزیت های سفر با تور ناپل، کاهش هزینه برای شما می باشد. از آنجایی که سفر با تور به صورت دسته جمعی انجام می شود، می توانید با بهترین هزینه، بهترین تجربه سفری را برای خود رقم بزنید.