بلیط هواپیمای سائوپائولو

اگر برای گردشگری و تفریح می خواهید یک کشور خارجی را مقصد خود قرار دهید برزیل می تواند گزینه مناسبی باشد. شما می توانید با خرید بلیط هواپیمای سائوپائولو به این شهر زیبا پرواز کنید و تجربه یک گشت و گذار بی نظیر را در برزیل تجربه کنید. البته پیش از خرید بلیط هواپیمایی سائوپائولو لازم است تا اطلاعات خود را درباره این کشور و مخصوصا سائوپائولو بالا ببرید. ما در اینجا یک راهنمای کامل برای خرید بلیط هواپیمای سائوپائولو و سفر به این شهر را ارائه خواهیم کرد، همراه ما باشید.

راهنمای سفر به شهر سائوپائولو

پیش از هر اقدامی برای سفر و تهیه بلیط هواپیمای سائوپائولو لازم است تا بیشتر با این شهر زیبا آشنا شوید. سائوپائولو بزرگترین شهر در برزیل می باشد که در جنوب شرقی این کشور واقع شده است. سائوپائولو را می توان هفتمین شهر بزرگ جهان و بزرگترین شهر نیم کره جنوبی و قاره آمریکا نامید. جمعیت این شهر 11،000،000 نفر است. در سائوپائولو می توانید بناهای تاریخی زیادی را مشاهده کنید. همچنین جاذبه های گردشگری بی شماری نیز در این شهر در انتظار شما است. در ادامه به طور کامل به معرفی جاذبه های گردشگری آن خواهیم پرداخت.

وضعیت آب و هوایی سائوپائولو

برای سفر به هر شهری لازم است تا از قبل اطلاعات کاملی از آن بدست آورده باشید. ما به طور کامل در بالا شما را برای خرید بلیط هواپیمای سائوپائولو از ایرلاین های مختلف راهنمایی کردیم و به طور کامل نیز به بررسی فرودگاه های این شهر پرداختیم. حال نوبت آن رسیده است تا کمی بیشتر به بررسی خود شهر سائوپائولو بپردازیم. می توانید از جمله نکات جالب درباره این شهر را غیر قابل پیش بینی بودن آب و هوای آن قلمداد کنید.

راهنمای سفر به شهر سائوپائولو

بهترین زمان برای سفر به سائوپائولو

البته این شهر به شهر باران های ملایم معروف است پس می توان بهترین زمان سفر به این شهر را از ماه مارس تا ماه می در نظر گرفت که از اوایل اسفند تا اوایل اردیبهشت ماه می باشد. همچنین در فصول پاییزی نیز می توانید سائوپائولو را یک مقصد بی نظیر برای گشت و گذار بیابید. پس پیشنهاد دیگر ما سفر به این شهر در بازه ماه های اکتبر تا نوامبر می باشد. در این زمان ها می توانید یک هوای مطبوع و ملایم را تجربه کنید. اما اگر بخواهید در تابستان به این شهر سفر کنید با گرمایی در حدود 58 درجه سانتی گراد رو به رو خواهید شد که تحملش مشکل می باشد. به طور کلی زمستان ها در سائوپائولو بهترین فصل برای گشت و گذار و های سیزن می باشد زیرا دمای هوا در این منطقه هیچگاه زیر 18 درجه سانتی گراد نمی رود و می توانید یک هوای فوق العاده را تجربه کنید.

اطلاعات پرواز و فرودگاه های سائوپائولو

وقتی به سائوپائولو سفر می کنید لازم است تا درباره فرودگاه های این شهر نیز پیش از خرید بلیط هواپیمای سائوپائولو اطلاعات کافی کسب کرده باشید. این شهر همان طور که پیش تر نیز گفتیم بزرگترین شهر برزیل می باشد و جمعیت آن نیز بالا است. همچنین یکی از مقاصد پر بازدید در برزیل به شمار می رود پس عجیب نیست اگر بیش از یک فرودگاه داشته باشد و همه آن ها نیز در هر وقتی از سال شلوغ و مملو از جمعیت باشند. حال در ادامه به معرفی فرودگاه های سائوپائولو می پردازیم و به طور کامل به توضیح امکانات و و یژگی های هر یک می پردازیم.

اگر در برزیل هستید و بلیط هواپیمایی سائوپائولو به تهران را خریداری کرده اید و می خواهید به سمت فرودگاه بین المللی سائوپائولو رهسپار شوید می توانید به راحتی از طریق تاکسی های فرودگاه در این شهر اقدام نمایید. سایر تاکسی ها نیز می توانند شما را تا فرودگاه مد نظرتان برسانند اما امنیت استفاده از این تاکسی های مخصوص فرودگاه بیشتر است و همچنین از نظر اقتصادی نیز برای شما به صرفه تر به شمار می رود.

اطلاعات پرواز و فرودگاه های سائوپائولو

اطلاعات پرواز از تهران به سائوپائولو

شما می توانید از ایرلاین های مختلفی که در ادامه نیز به معرفی برخی از آن ها خواهیم پرداخت بلیط هواپیمایی سائوپائولو را تهیه کنید. به طور کلی اطلاعاتی که برای پرواز از تهران به سائوپائولو احتیاج دارید را می توانید در این قسمت بخوانید. مسافت هوایی بین تهران تا سائوپائول چیزی جدود 12،194 کیلومتر می باشد. پس انتظار یک سفر چند ساعته سریع را نداشته باشید. زیرا زمان پرواز شما از تهران به سائوپائولو نزدیک به 16 ساعت خواهد بود. پس توصیه می کنیم سراغ ایرلاین های بی کیفیت برای این پرواز طولانی نروید چون تنها باعث زحمت و خستگی شما می شود. برای خرید بلیط توریستی هواپیما سائوپائولو به سراغ ایرلاین های با سابقه و معتبر بروید تا به همراه یک قیمت مناسب برای بلیط هواپیمایی سائوپائولو یک سفر راحت را نیز تجربه کنید.

فرودگاه بین المللی گوارولوس

این فرودگاه را می توانید یکی از بزرگ ترین و مهم ترین فرودگاه های سائوپائولو و برزیل به شمار بیاورید. این فرودگاه در لیست پر رفت و آمدترین فرودگاه های برزیل و یکی از شلوغ ترین آن ها دانست. می توان فرودگاه گوارولوس را اصلی ترین فرودگاه برزیل به حساب آورد.شما نیز می توانید به مقصد این فرودگاه بلیط هواپیمای سائوپائولو را خریداری نمایید. نام این فرودگاه را ممکن است به نام آندرو فرانکو منترو نیز بشنوید که به نوعی نام بین المللی آن است. همچنین بومیان برزیلی نیز این فرودگاه را با نام ساده تر گرو می شناسند. نام این فرودگاه نیز به افتخار یکی از فرمانداران سابق برزیلی انتخاب شده است.

تعداد مسافرانی که هر ساله با بلیط هواپیمایی سائوپائولو از این فرودگاه به مقاصد مختلف در دنیا پرواز می کنند و یا به آن وارد می شوند چیزی حدود 36،000،000 نفر می باشد که همین امر موجب گردید که این فرودگاه را به عنوان پر رفت و آمد ترین فرودگاه ها در بین آمریکای لاتین به شمار بیاورند.

کد یاتا برای هر فرودگاهی مانند شماره شناسنامه می باشد که می توان از روی آن به نوع فرودگاه و محل آن پی برد این کد بر روی بلیط هواپیمای سائوپائولو شما نیز درج می گردد که مقصد شما را نشان می دهد. کد یاتا فرودگاه بین المللی سائوپائولو GRU می باشد همچنین کد ایکائو آن نیز SBGR می باشد. نوع این فرودگاه از نظر کاربری همگانی و نظامی می باشد به این معنا که برای ورود به بخش نظامی آن شرایط سختی حاکم می باشد اما بخش همگانی برای عموم مسافرین در دسترس می باشد. فاصله این فرودگاه از سطح دریا نیز 750 متر است.

فرودگاه کونگونیاس-سائو پائولو

این فرودگاه در ارتفاع 802 متری از سطح دریا واقع شده است. این فرودگاه در واقع یک فرودگاه همگانی مسافربری است و دارای یک باند فرود آسفالت به طول 1940 متر می باشد. فاصله این فرودگاه از شهر نزدیک به 3 کیلومتر می باشد با کد یاتا  CGH می توانید این فرودگاه را شناسایی کنید. نامگذاری این فرودگاه نیز از روی نام محله ای است در سائوپائولو که این فرودگاه در آن قرار گرفته است. این فرودگاه دارای 2 ترمینال یا پایانه مسافربری می باشد که هر ساله تا 20،000،000 مسافر را نیز جا به جا می کند. از امکانات این فرودگاه می توان به اینترنت وای فای به همراه پارکینک اشاره نمود. می توانید این فرودگاه را نیز از دیگر مقاصد برای خرید تور سائوپائولو به حساب بیاورید.

فرودگاه کمپو مارته

از دیگر فرودگاه های برزیل که می توانید بلیط هواپیمای سائوپائولو را به مقصد آن خریداری نمایید این فرودگاه می باشد. فرودگاه چندان بزرگ و مجهزی به شمار نمی رود و تنها در سال چیزی حدود 3،000،000 مسافر را جا به جا می کند که بیشتر این پروازها نیز مربوط به پروازهای داخلی می باشد. کاربری این فرودگاه از نوع همگانی و نظامی می باشد. باند آسفالت این فرودگاه طولی در حدود 1600 متر دارد و در ارتفاع 722 متری از سطح دریا واقع شده است. کد یاتا آن موجود نمی باشد ولی کد ایکائو آن SBMT است.

فرودگاه سائوپائولو دلده الیونکولرسا

چهارمین فرودگاهی که در شهر سائوپائولو برزیل واقع شده است این فرودگاه می باشد. همان طور که گفتیم سائوپائولو شهر بسیار بزرگی است و داشتن 4 فرودگاه در آن اصلا موضوع عجیبی به شمار نمی رود. این فرودگاه یک فرودگاه همگانی مسافربری می باشد و با کد یاتا OLC قابل شناسایی می باشد. دارای یک باند آسفالت است که طول آن به 1200 متر نیز می رسد. یکی از کم ارتفاع ترین فرودگاه های برزیل است و ارتفاع آن از دریا تنها 102 متر می باشد و باز هم برای خرید بلیط هواپیمایی سائوپائولو و سفر به این شهر می توانید به مقصد این فرودگاه اقدام کنید.

اطلاعات پرواز و فرودگاه های سائوپائولو

 

ترمینال های فرودگاه بین المللی سائوپائولو

اگر قصد دارید تا برای پرواز و تهیه بلیط هواپیمای سائوپائولو به مقصد این فرودگاه اقدام نمایید لازم است تا درباره ترمینال های آن نیز اطلاعات کاملی را کسب نمایید. این فرودگاه دارای 3 ترمینال می باشد. ترمینال شماره 1 کوچکترین ترمینال این مجموعه می باشد که تنها برای پروازهای داخلی ظرفیت دارد و پروازهای خارجی را پوشش نمی دهد. ترمینال شماره 2 بزرگترین ترمینال این فرودگاه بین المللی در برزیل می باشد که اگر شما بلیط هواپیمایی سائوپائولو را به مقصد این فرودگاه خریداری کنید از ترمینال مسافربری 2 این مجموعه پیاده خواهید شد. تمام پروازهای خارجی و بین الملل از این ترمینال انجام می شود. ترمینال شماره 3 این فرودگاه نیز که به نوعی یک ترمینال جدید می باشد امکانات خوب و مناسبی را دارا است و مدرن و شیک به شمار می رود. از این ترمینال پروازهای دور برد و بین قاره ای صورت می گیرد.

می توانید برای دسترسی به این فرودگاه با قیمت ارزان تر نیز به سراغ استفاده از اتوبوس های فرودگاه بروید. این اتوبوس ها دارای شماره مخصوص هستند و در یک سری از ایستگاه های سطح شهر توقف دارند که می توانید از روی نقشه آن ها را به سادگی پیدا کنید. همچنین یکی دیگر از گزینه های دسترسی به این فرودگاه در شهر سائوپائولو می تواند استفاده از مترو شهری این شهر باشد. همچنین با قطار نیز می توانید خود را از نقاط مختلف برزیل به این فرودگاه بزرگ برسانید.

مدارک لازم برای بلیط هواپیمای سائوپائولو

برای اینکه بتوانید به برزیل با خرید بلیط هواپیمای سائوپائولو پرواز کنید لازم است تا از قبل نسبت به اخذ ویزای برزیل اقدام نمایید. بدون داشتن ویزا حتی با خرید بلیط هواپیمایی سائوپائولو نیز نمی توانید از فرودگاه استفاده کنید و سوار هواپیما خود شوید. پس حتما چند ماه قبل از سفر خود نسبت به دریافت ویزای برزیل اقدام نمایید تا بدون فوت وقت و در کمترین زمان بتوانید بلیط هواپیمای سائوپائولو را خریداری کنید و به مقصد سائوپائولو پرواز کنید.

از مراحل اخذ ویزای برزیل نیز می توان ابتدا به کامل کردن فرم درخواست آن اشاره نمود. پس از آن نسبت به رزرو وقت سفارت اقدام می کنید و پس از مراجعه حضوری و تحویل مدارکی که از طرف سفارت به شما اعلام شده است مراحل مصاحبه و انگشت نگاری انجام می شود. پس از آن نیز برای شما ویزای برزیل صادر می شوید. در این مدت شما تنها باید نسبت به رزرو بلیط هواپیمای سائوپائولو اقدام نمایید بعد از قطعی شدن ویزا می توانید به طور مطمئن بلیط هواپیمایی سائوپائولو را خریداری کنید.

معرفی شرکت های هواپیمایی جهت خرید بلیط هواپیمای سائوپائولو

شما می توانید از ایرلاینی نظیر آلیتالیا اقدام به خرید بلیط هواپیمای سائوپائولو نمایید. برای این کار لازم است تا اطلاعاتی نظیر توقف های موجود در مسیر را بدانید. اگر از این ایرلاین قصد خرید بلیط هواپیمای سائوپائولو را دارید باید بدانید که این ایرلاین در رم یک توقف خواهد داشت سپس به سمت سائوپائولو پرواز می کند.

می توانید از ایرلاین معتبری نظیر ایرفرانس نیز برای خرید بلیط هواپیمایی سائوپائولو اقدام نمایید. این پرواز از تهران حرکت کرده و در پاریس توقف می کند سپس از پاریس نیز به سمت سائوپائولو پرواز یک سره دارد. از دیگر ایرلاین های موجود برای خرید بلیط هواپیمای سائوپائولو می توان به الامارات اشاره نمود. ابتدا با خرید بلیط هواپیمای سائوپائولو از این ایرلاین در دبی توقف کرده و سپس از دبی به سمت سائوپائولو پرواز می کنید.

قطر ایرویز نیز دیگر ایرلاین ارائه دهنده پرواز از تهران به سائوپائولو و فروش بلیط هواپیمای سائوپائولو می باشد. بعد از خرید بلیط هواپیمایی سائوپائولو از تهران حرکت می کند و در دوحه توقف می نماید سپس به سمت سائوپائولو پرواز مستقیم انجام می شود. می توانید برای خرید بلیط هواپیمایی سائوپائولو از بریتیش ایرویز نیز اقدام نمایید. تنها تفاوت آن محل توقف می باشد. این پرواز از تهران حرکت می کند و در لندن توقف می نماید و سپس به سمت سائوپائولو پرواز می کند.

بهترین جاذبه های دیدنی و تفریحی سائوپائولو

جاذبه های گردشگری در سائوپائولو

بد نیست کمی نیز شما را با جاذبه های گردشگری این شهر آشنا کنیم. بعد از خرید بلیط هواپیمای سائوپائولو و رسیدن به فرودگاه مقصدتان در این شهر لازم است تا لیستی از مناطق و جاذبه های گردشگری این شهر داشته باشید تا بتوانید بدون اتلاف وقت به آن ها سر بزنید و سفر خود را لذت بخش و خاطره انگیز کنید.

می توانید به موزه هنر این شهر سر بزنید و از آثار هنرمندان بزرگی نظیر ون گوگ و پیکاسو بازدید کنید. و یا کلیسای جامع سائوپائولو نیز می تواند مقصد مناسبی برای  گردشگری در این شهر باشد که می توانید در آن یک دوره هنرهای نئوگوتیک را مشاهده کنید. باغ وحش سائوپائولو که یکی از بزرگترین باغ وحش های دنیا است می تواند مکان مفرحی برای شما و کودکان باشد.می توانید گونه های نایاب از ببر سفید را نیز در این باغ وحش مشاهده کنید .

ساختمان اپرای این شهر نیز از معدود مکان هایی است که نباید بازدید از آن را از قلم بیندازید. این مکان یکی از سمبل های شهر سائوپائولو به شمار می رود. همچنین در حین بازدید از این شهر و جاذبه های گردشگری آن حتما به سراغ امتحان غذاهای محلی آن نیز بروید .می توانید انواع غذاهای مختلف برزیلی را در بازارهای مختلف این شهر پیدا کنید که تجربه امتحان کردن هر یک می تواند سفر شما را هیجان انگیز تر کند.